Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XMG, Sager, Clevo... ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik buitenlandse forums zoals linustechtips volg adviseert bijna iedereen mij deze laptops.

Want deze gaming laptops met de nieuwe pascal GPU's blijven koeler vergeleken met andere mainstream merken.

Echter heb ik deze merken nergens op de NL'se markt gezien. Heeft men ervaring met deze bedrijven(laptops) ?

Ik kan via tweakers alleen 1 Clevo laptop vinden.

• Geile Brocolli
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22-12-2022
De laptops zijn te vinden op onder andere xnotebooks en bto.

• Hambuerger
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10-11 21:10
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:13:
Als ik buitenlandse forums zoals linustechtips volg adviseert bijna iedereen mij deze laptops.

Want deze gaming laptops met de nieuwe pascal GPU's blijven koeler vergeleken met andere mainstream merken.

Echter heb ik deze merken nergens op de NL'se markt gezien. Heeft men ervaring met deze bedrijven(laptops) ?

Ik kan via tweakers alleen 1 Clevo laptop vinden.
hiet kan je meer vinden https://www.laptopplus.nl/producten/clevo-p650rs-g

• laptopplus
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11 14:49

laptopplus

Bedrijfsaccount Laptop Plus

Laptop Plus BV. TW: @laptopplus FB: LaptopPlusNL

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Hoewel deze laptops dus helemaal op maat gemaakt kunnen worden blijven ze lastig om aan te raden. Heb nu al meerdere gezien en de kwaliteit wisselt zo sterk. :/

• Geile Brocolli
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22-12-2022
Heb zelf een Clevo P150EM waarvan de videokaart (GTX670M van 3-4 jaren geleden) is overleden. Ik kan hem nog steeds gebruiken voor programmeerwerken, maar gamen zit er niet meer in. Een nieuwe videokaart kopen van ongeveer dezelfde kwaliteit kost ook al gauw €500 |:(
Pagina: 1