• Gielske
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-12-2020
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
micro sd voor lg g5

Wat is je budget?
hangt af van de verwachte ontwikkelingen vwb capaciteit/prijs

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Toegang tot veel hoge kwaliteit audio en video bestanden zonder kaartjes te wisselen... Reserve voor lange high res video's/foto's on the spot

Wat heb je zelf al gevonden?
Dat de capaciteit van kaarten groeit. En de prijzen blijven wisselen. Laatste keer dat ik een kaart kocht was 64gb zo ongeveer de max. Maar voor veeeeel minder dan de 200 euro die ik nou onder 256gb zie staan...
Wat is wijsheid??? Nu 128gb kopen? En waar??? Of wachten tot 256gb in prijs daalt???

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben vooral geïnteresseerd in de ontwikkelingen en verwachtingen vwb capaciteit/prijs/etc... Aangezien ik nu een telefoon heb, die "in theorie" >2tb aan zou moeten kunnen...

(En vanwege mijn hobbies nogal een gb vreter ben)😅

Ik ben benieuwd naar de reacties...
En hoop dat ik in mijn zoekopdrachten niet een of ander aankoop advies geheugenkaarten ben misgelopen...

xXx

Verwijderd

Hangt er van af wat het max bedrag dat je er wilt aan uitgeven
Bij Amazon.de kan je een SanDisk Ultra 200 GB microSDXC kopen voor €76.
Als je de extra gb's niet dringend nodig hebt, kan je enkele maanden wachten, tot de prijs is gedaald.
Ieder moet daarover zelf beslissen. Zelf gebruik ik een 128gb, wat voorlopig genoeg is.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gielske schreef op donderdag 08 september 2016 @ 03:22:
Dat de capaciteit van kaarten groeit. En de prijzen blijven wisselen. Laatste keer dat ik een kaart kocht was 64gb zo ongeveer de max. Maar voor veeeeel minder dan de 200 euro die ik nou onder 256gb zie staan...
Wat is wijsheid??? Nu 128gb kopen? En waar??? Of wachten tot 256gb in prijs daalt???
Ik begrijp dat je vragen hebt over de verwachte ontwikkelingen van microSD kaarten met de daarbij behoorde dalende prijzen, maar helaas kunnen we je er niet bij helpen.

We hebben helaas geen glazenbol waarin we kunnen zien wat de prijzen en ontwikkelingen gaan doen. Uiteraard kan je er vanuit gaan dat de prijzen dalen en de capaciteiten toenemen, maar dat is altijd. Dus gaan zitten wachten totdat er weer groter geheugen uitkomt, heeft weinig zin aangezien je de kaart nu nodig hebt. Mijn advies is dan ook: koop nu wat je denkt nodig te hebben.

Als je verder nog wilt weten welk type SD kaart je precies moet halen, dan hou ik het topic nog even open, anders doe ik er een slotje op.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 08:47 ]