Hoi! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik ga een nieuwe laptop kopen en weet niet waar ik moet beginnen.. Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven over welke laptop julile me aanraden (kijkend naar onderstaande) en wat dingen / merken zijn die ik beter wel/niet moet hebben? Alvast ontzettend bedankt! Groeten, Annique
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is voor zowel professioneel als persoonlijk gebruik. De zwaarste programma's zullen waarschijnlijk Adobe Photoshop / Indesign / Illustrator zijn. Daarnaast is het belangrijk dat ondertussen Skype aan kan staan en ik ook in Google Drive (Docs/Sheets/Presentation) tegelijkertijd kan werken. Uiteraard zal ik ook mailen en gebruik maken van MS Office programma's.
Wat is je budget?
Max rond de € 1.500. Al ben ik wel benieuwd wat en hoe groot de verschillen zijn tussen laptops van bijv. rond de € 1.000 t.o.v. die van rond de € 1.500?
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij gaat elke dag mee op de fiets en in ov (2 x 30 minuten). De voorkeur gaat dus uit naar een niet te zware laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Liever geen Apple (tenzij je me kan uitleggen waarom dat echt veel beter zou zijn dan de andere laptops).
- Scherm niet kleiner dan 13 inch vanwege het dagelijkse gebruik.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is voor zowel professioneel als persoonlijk gebruik. De zwaarste programma's zullen waarschijnlijk Adobe Photoshop / Indesign / Illustrator zijn. Daarnaast is het belangrijk dat ondertussen Skype aan kan staan en ik ook in Google Drive (Docs/Sheets/Presentation) tegelijkertijd kan werken. Uiteraard zal ik ook mailen en gebruik maken van MS Office programma's.
Wat is je budget?
Max rond de € 1.500. Al ben ik wel benieuwd wat en hoe groot de verschillen zijn tussen laptops van bijv. rond de € 1.000 t.o.v. die van rond de € 1.500?
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij gaat elke dag mee op de fiets en in ov (2 x 30 minuten). De voorkeur gaat dus uit naar een niet te zware laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Liever geen Apple (tenzij je me kan uitleggen waarom dat echt veel beter zou zijn dan de andere laptops).
- Scherm niet kleiner dan 13 inch vanwege het dagelijkse gebruik.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2016 21:32 ]