Aangezien ik het flashen van m'n Redmi Note 3 beu was heb ik van de keer een Moto genomen met het idee dat dat wat beter zou werken. Helaas. Zojuist het toestel binnen gekregen, aangezet, taal geselecteerd, WIFI, Gmail adres, enzovoort.
Toen ging ie echter terug naar het begin, waar ik weer de taal in kon stellen. Gloeiende, nou, vooruit dan maar. Dus ik doorliep de configuratie weer. Maar, wanneer ik mijn e-mail adres invulde kreeg ik de mededeling dat deze al is ingesteld op de telefoon.
Tot nu toe heb ik geen manier gevonden om dit over te slaan. Suggesties? Ik heb weinig zin om een nieuw Gmail account aan te maken puur om de configuratie te doorlopen.
EDIT:
Nevermind, op een gegeven moment kwam ik toch nog een Skip tegen.
Toen ging ie echter terug naar het begin, waar ik weer de taal in kon stellen. Gloeiende, nou, vooruit dan maar. Dus ik doorliep de configuratie weer. Maar, wanneer ik mijn e-mail adres invulde kreeg ik de mededeling dat deze al is ingesteld op de telefoon.
Tot nu toe heb ik geen manier gevonden om dit over te slaan. Suggesties? Ik heb weinig zin om een nieuw Gmail account aan te maken puur om de configuratie te doorlopen.
EDIT:
Nevermind, op een gegeven moment kwam ik toch nog een Skip tegen.
[ Voor 5% gewijzigd door FRidh op 07-09-2016 18:40 ]
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi