Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zyxel aansluiten op Asus voo beter WiFi signaal*

Pagina: 1
Acties:

• rembojr
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-11 14:25
Hallo,
wie o wie kan mij helpen,
ik heb een Zyxel VMG8324-B10A gekregen van mijn provider (tweak).
nou wil ik deze optimaal aansluiten op de Asus RT-AC88U, voor meer poorten en betere wifi signaal.
hoe kan ik dit het beste doen, kan namelijk niks zelf vinden van één of ander forum van tweak zelf waar dit word uitgelegd.
gr

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:24

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Welkom op GoT :)

Je geeft aan dat je gezocht hebt, dat is op zich prima. Als je iets langer had gezocht, was je ongetwijfeld tegen dit topic aangelopen [HOWTO]Draadloze Router gebruiken als Access Point :)

Daar staat vrijwel alles uitgelegd.
Simpel gezegd zal je een LAN poort op de Zyxel opeen LAN poort van de Asus moeten aansluiten en de DHCP functie op de Asus stoppen.

Overigens had je ook de helpdesk van Tweak kunnen bellen. Wij zijn dat niet, ook al lijkt dat door de naam.

Let in het vervolg ook even op de topictitel. "Hulp gezocht" is niet echt een beschrijvende titel voor je probleem.

Ik heb het nu veranderd..

[ Voor 11% gewijzigd door Equator op 07-09-2016 19:21 ]

• rembojr
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-11 14:25
Hi Equator,
dank =D
en ook bedanktvoor de link.
die helpdesk van tweak of wat anders beginnen altijd te veel te zeuren vind ik daarom bel ikze nooit =P
en weet het versvhil van de naam, daarom kom ik ookhier, hier word je tenminste altijd goed geholpen

gr

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:24

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Maar ook hier kunnen we heel vervelend zijn.. Let je nog wel even op je manier van schrijven? Punten, komma's en hoofdletters helpen enorm met de leesbaarheid.

[ Voor 0% gewijzigd door Equator op 08-09-2016 09:19 . Reden: Type (Engels vs. Nederlands) ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:10

lier

MikroTik nerd

Equator schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:40:
Maar ook hier kunnen we heel vervelend zijn.. Let je nog wel even op je manier van schrijven? Punten, komma's en hoofdletters helpen enorm met de leesbaarheid.
Spelling en grammatica!

:P

Eerst het probleem, dan de oplossing