Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppe2015
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-07 20:14
Ik ben op zoek naar een nieuwe Samsung S7 Black. Nu heeft T-Mobile een aanbieding onder de 500 euro voor een los toestel.

Nu heb ik ooit zoiets eerder gekocht en toen was de telefoon voorzien van niet verwijderbare items, bloatware. Updates duurde ook erg lang voordat die op mijn toestel verschenen.

Het toestel was softwarematig branded. En dan bedoel ik nog niet eens de Samsung meuk wat erop zit.

Hoe groot is de kans dat een T-mobile anno 2016 op een los toestel er ook vanalles opzet waar ik niet op zit te wachten?

Graag jullie je bevindingen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik zou het even aan ze vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
Een S7 is branded maar niet als vroeger. Het toestel is simlock vrij en bijgeleverde apps kun je verwijderen of uitschakelen.
Enige waar je mee zit zijn de updates. Soms heb je hem eerder en soms moet je wachten.
Tot nu toe heeft de S7 t-mobile elke maand zn update gehad. Weet niet hoe het met de update naar 7.0 zal gaan.

Desnoods kun je er andere firmware op flashen. Klinkt moeilijk maar is makkelijk en legaal dus geen garantie problemen.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
boppe2015 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:44:
Hoe groot is de kans dat een T-mobile anno 2016 op een los toestel er ook vanalles opzet waar ik niet op zit te wachten?
Ik zou gewoon even contact opnemen met t-mobile, zij zullen beter weten, dan wij, of je toestel branded is of niet.

Verder is het op tweakers de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen voordat je een topic start, aangezien dat hier ontbreekt gaat er een slotje op.

Mocht je na contact met t-mobile het nog steeds niet weten, dan mag je een nieuw topic aanmaken. Geef daar wel even duidelijk aan wat de reactie van t-mobile was.

Dit topic is gesloten.