Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruik mijn huidige systeem vooral om te gamen. Wil er graag voor zorgen dat mijn systeem in ieder geval 1080p op ultra settings aan kan
Wat mag het systeem gaan kosten?
Paar losse onderdelen mag 400 € incl. verzendkosten gaan kosten. Geheel nieuw systeem mag ca. 1000 € incl. verzondkosten gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, beeldscherm etc. heb ik al. Onderstaand is dus mijn huidige systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Overklokken heb ik geprobeerd, maar heb er geen geduld voor om dit stabiel te krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia. Voor mijn gevoel heeft Intel de betere processors.
Als videokaart heb ik voor Nvidia gekozen, omdat ik op die manier games wil streamen naar de Nvidia Shield, die ik in de toekomst nog wil kopen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag energieverbruik en niet al te luid.
Ga je overklokken?
Zoals al eerder aangegeven, liever niet.
Wat verwacht je van ons?
Kan ik het beste een compleet nieuw systeem kopen om in ieder geval de komende jaren in 1080p ultra te spelen of voldoet bijvoorbeeld alleen een nieuwe videokaart?
Gebruik mijn huidige systeem vooral om te gamen. Wil er graag voor zorgen dat mijn systeem in ieder geval 1080p op ultra settings aan kan
Wat mag het systeem gaan kosten?
Paar losse onderdelen mag 400 € incl. verzendkosten gaan kosten. Geheel nieuw systeem mag ca. 1000 € incl. verzondkosten gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, beeldscherm etc. heb ik al. Onderstaand is dus mijn huidige systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Overklokken heb ik geprobeerd, maar heb er geen geduld voor om dit stabiel te krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia. Voor mijn gevoel heeft Intel de betere processors.
Als videokaart heb ik voor Nvidia gekozen, omdat ik op die manier games wil streamen naar de Nvidia Shield, die ik in de toekomst nog wil kopen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag energieverbruik en niet al te luid.
Ga je overklokken?
Zoals al eerder aangegeven, liever niet.
Wat verwacht je van ons?
Kan ik het beste een compleet nieuw systeem kopen om in ieder geval de komende jaren in 1080p ultra te spelen of voldoet bijvoorbeeld alleen een nieuwe videokaart?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 930 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P6T SE | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC VAPOR-X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD502HJ, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec Sonata Sonata III 500 | € 132,99 | € 132,99 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,44 | € 28,44 |
| 6 | Kingston ValueRAM KVR13N9S6/2BK | € 13,06 | € 78,36 |
| 1 | Corsair RM750 | € 142,99 | € 142,99 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 382,78 | |
[ Voor 3% gewijzigd door wolfisking op 07-09-2016 17:26 ]