Toon posts:

Het vallen op jongens

Pagina: 1
Acties:
  • 735 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag Allemaal !!

Sinds kort ben ik erachter gekomen dat ik jongens leuker vind dan meisjes. Ik heb voor het eerst bij een jongen het verliefdheids gevoel. Eigenlijk ben ik gewoon verliefd op een jongen.

Ik vraag me elke dag af: Ben ik nu homo, hoe kan dat, waarom ik, wat zullen m'n ouders denken, enz.

Zijn er meer mensen met dat probleem of hebben dit gehad? Kunnen jullie mij dan helpen? Ik heb het er best wel moeilijk mee, en dat is het volgens mij ook.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes,
DutchGuy :?

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 09:54

weird0

The Luck is Dying

leuk voor je en ik zal er nie mee zitten dat je homo bent (of niet)

maare IMHO vind ik dit wel een beetje vaag onderwerp voor dit forum

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 20:16
Komt waarschijnlijk door de propaganda van de media en politiek. Kijk goed naar meisjes en ontdek dat zij toch veel meer te bieden hebben dan andere jongens.
Dus niks aantrekken van de 'trend'.

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk best wel heel erg kortzichtig om zoiets af te doen als een "trend"....

Verwijderd

Ik vraag me elke dag af: Ben ik nu homo, hoe kan dat, waarom ik, wat zullen m'n ouders denken, enz.
:7 Je kan ook bi-sexueel zijn.
:7 Hoe het kan is vaag, maar dat het kan is bewezen.
:7 Als je je accepteerd kun je heel gelukkig worden. Er zijn ook mensen en die hebben kanker in hun hoofd of kunnen niets zien. Dus niet bij voorbaat klagen.
:7 Je ouders mogen mischien wel iets denken maar je niet laten vallen en als goede ouders hun kind door en door steunen en ondersteunen.

Suk6

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Op donderdag 28 juni 2001 04:13 schreef Mastermind het volgende:
Komt waarschijnlijk door de propaganda van de media en politiek. Kijk goed naar meisjes en ontdek dat zij toch veel meer te bieden hebben dan andere jongens.
sheesh dus ik moet maar lesbisch worden :?

trouwens op http://tweakergallery.t2u.com/ staat m'n nick verkeerd gespeld, zou je daar eens wat aan kunnen doen... TNX

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

misschien moet je eens aan die andere gozer vragen of ie wat voor jou voelt .....
Zoja ... ken je misschien wel gelukkiger worden ... zoniet .... get the chicks ...
fuck em .. and feel better O+

hehehe
je zult er toch zelf wat voor moeten doen...

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Ja als je meer valt op jongens dan moet je gewoon voor jezelf de conclusie trekken.

1. Ben je blij met het masker wat je jezelf voorhoud als je er niet voor uit komt?

2. Of wil je gewoon je eigen gevoel volgen en echt gelukkig worden, met de keuze die je maakt.

En je hoeft echt niet heel erg bang te zijn dat je niet geaccepteerd wordt.

Voorbeeldje een maat van me die is er ook een jaar of 3 geleden er achter gekomen dat hij toch meer op jongens valt dan op meisjes. Hij zat er echt mee omdat hij zeker wist dat zijn sociale omgeving het niet zou accepteren. Zijn ouders en de rest van de familie zou hem dus echt anders aankijken en misschien wel negeren dacht hij...

Laat dit nu niet het geval zijn. Het werd allemaal gewoon geaccepteerd, en na verloop van tijd waren echt alle mensen die tegen homo's waren (homofobisch waaronder ik toen der tijd) bij gedraaid en accepteerden hem gewoon zo als hij is. Dus het is helemaal niet erg om er voor uittekomen wie je echt bent. Je dwingt er juist respect mee af. En het is ook een stukje oprechter, tegen over jezelf. En tegen over jezelf zul je er een stuk meer zelfrespect aan over houden als je er echt voor uit komt. En het lucht ook behoorlijk op!

En als je bi bent is het ook een voordeel. Vrouwen vallen over het algemeen echt meer op jongens waar van ze denken dat ze die niet kunnen pakken, (homo's) dus dat is ook een voordeel! (als je nog steeds sex met vrouwen leuk vindt dan tenminste)

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• Juup
  • Niet online
Jezus wat wordt er hier lullig gereageerd. Help die jongen eens een beetje. Een trend... u-huh, IGNORE Mastermind.

Het moet inderdaad erg moeilijk zijn als je voor het eerst dat soort gevoelens bij jezelf ontdekt. Misschien ben je echt homo. Als je goed met je ouders overweg kan, dan zou ik proberen het er zo snel mogelijk met ze over te hebben. Dan hoef je niet te zeggen: "ik ben homo!" maar kun je voorzichtig over je gevoelens beginnen, net zoals je hier doet eigenlijk. Maar ja, bij sommige ouders werkt dat zo niet. Toch zul je ergens steun moeten zoeken. Misschien bij een zus of vrouwelijke kennis ofzo. Vrouwen zien dit niet als bedreigend, mannen wel.

Heel veel sterkte en laat je niet uit het veld slaan door mensen las mastermind.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

DutchGuy:
hoe kan dat, waarom ik
Bij de mens is ongeveer 5% van de mannen homo- of bisexueel. Hoe het precies in z'n werking gaat is nog niet bekend, maar dat wat erover bekend is is een lang en saai biologisch verhaal over hoe genen worden geïdentificeerd, verschillen in hersenstructuren, bla bla bla. Waarschijnlijk heb je nu toch andere dingen aan je hoofd. :)

En wat je ouders ervan zullen denken weet ik niet. Er is maar 1 manier om daar achter te komen! (Ze kunnen er toch moeilijk kwaad om worden, lijkt mij?)

Mastermind:
Komt waarschijnlijk door de propaganda van de media en politiek.
Bij iedere willekeurige reclame of videoclip die ik zie druipt de heterosexualiteit er van af. Zo trendy is het nou ook weer niet.

Trends hebben daarnaast als kenmerk dat ze van betrekkelijk korte duur zijn. Het is al minstens 4000 jaar terug gedocumenteerd, wat wel erg lang is om nog van een trend te kunnen spreken.

• Yuri
Op donderdag 28 juni 2001 10:15 schreef Jaaap het volgende:
Jezus wat wordt er hier lullig gereageerd. Help die jongen eens een beetje. Een trend... u-huh, IGNORE Mastermind.

Het moet inderdaad erg moeilijk zijn als je voor het eerst dat soort gevoelens bij jezelf ontdekt. Misschien ben je echt homo. Als je goed met je ouders overweg kan, dan zou ik proberen het er zo snel mogelijk met ze over te hebben. Dan hoef je niet te zeggen: "ik ben homo!" maar kun je voorzichtig over je gevoelens beginnen, net zoals je hier doet eigenlijk. Maar ja, bij sommige ouders werkt dat zo niet. Toch zul je ergens steun moeten zoeken. Misschien bij een zus of vrouwelijke kennis ofzo. Vrouwen zien dit niet als bedreigend, mannen wel.

Heel veel sterkte en laat je niet uit het veld slaan door mensen las mastermind.
Reageerde ik lullig??

• FCA
  • Laatst online: 06-01 21:35

FCA

He, als je op jongens valt, dan doe je dat gewoon, je omgeving heeft het maar te accepteren. En als het echt goede vrienden/ouders/familie zijn/is, dan zullen ze het ook wel accepteren.

Een coming out is lastig, ik heb het bij een aantal mensen meegemaakt, maar ze vonden het wel een hele opluchting als het eenmaal achter de rug was.
1 vraagje: hoe oud ben je?

Verandert z'n sig te weinig.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 04:13 schreef Mastermind het volgende:
Komt waarschijnlijk door de propaganda van de media en politiek.
Mastermind....; hoe lang duurt een trend ?
Zo'n 10.000 jaar ?? :?

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 00:35 schreef DutchGuy het volgende:
Dag Allemaal !!

Sinds kort ben ik erachter gekomen dat ik jongens leuker vind dan meisjes. Ik heb voor het eerst bij een jongen het verliefdheids gevoel. Eigenlijk ben ik gewoon verliefd op een jongen.

Zijn er meer mensen met dat probleem of hebben dit gehad? Kunnen jullie mij dan helpen? Ik heb het er best wel moeilijk mee, en dat is het volgens mij ook.

De vraag is nu eerst natuurlijk, wat wil je er mee doen?

Gewoon lekker verliefd zijn en nadenken waarom en niets zeggen, omdat je denkt dat het toch niets wordt of kijken of je dat gevoel over een paar weken nog hebt?

Dat geeft je wat respijt om wat dingen op een rijtje te zetten en gewoon es wat meer te lezen in de bieb of info in te winnen bij bijvoorbeeld het COC.

Of wil je er echt wat mee doen? Dan is het handig eerst uit te zoeken wat voor een geaardheid die jongen heeft en hem dan voorzichtig te benaderen. Waarschijnlijk schrikt hij zich rot als hij denkt dat hij gewoon hetero is.

En ik zou het er gewoon eens over hebben met iemand die je goed kan vertrouwen. Dan komt de rest vanzelf wel..

Verwijderd

Jongens ik wil ook even wat zeggen. Ik moet bekennen dat ik meisjes veel leuker vind dan jongens. Hoe komt dat eigenlijk? Wat moeten mijn ouders er wel niet van denken?

Kom op, de een valt op jongens de ander op meisjes, het maakt echt geen bal uit, het boeit me nix en het is geen onderwerp voor dit forum.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op donderdag 28 juni 2001 12:30 schreef koekoeksjong het volgende:

Mastermind....; hoe lang duurt een trend ?
Zo'n 10.000 jaar ?? :?
Ik denk eerder 500 000 jaar. Bij minder dan 10 000 jaar denk ik eerder aan een rage

Mastermind heeft het dus nog niet echt door

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Yuri
Op donderdag 28 juni 2001 13:07 schreef Sandalf het volgende:
Jongens ik wil ook even wat zeggen. Ik moet bekennen dat ik meisjes veel leuker vind dan jongens. Hoe komt dat eigenlijk? Wat moeten mijn ouders er wel niet van denken?

Kom op, de een valt op jongens de ander op meisjes, het maakt echt geen bal uit, het boeit me nix en het is geen onderwerp voor dit forum.
iig beter dan de topic Mijn Kat is dood of Mijn hond heeft een spuitje gehad

Als die jongen daar problemen mee heeft en graag de mening wil weten van andere tweakers (of -sters) dan moet dat toch kunnen...! En dit forum is Levensbeschouwing en dit soort dingen is toch ook een levensbeschouwing?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo !!

Allereerst wil ik een paar mensen bedanken dat ze leuk gereageerd hebben. Het kan inderdaad zo zijn dat het na een paar weken over is, maar ook niet.

Op de vraag hoe oud ik ben: 17

Er was ook iemand die me vertelde dat ik eens moest gaan kijken wat die geaardheid was bij de andere jongen. Daar ben ik inmiddels ook achter en hij is ook homo, maar er gaan geruchten de ronde dat hij al een vriend heeft :'(

Ik denk dat het het beste is na al deze reacties gelezen te hebben afwachten wat mijn gevoelens gaan doen. Misschien houd het op of juist niet. Maar stel dat het blijft, hoe vertel ik het mijn vrienden, ouders en familie, volgens mij is dat best moeilijk.

Ik hoor hopelijk weer wat van jullie.

Groet,
Dutchguy

ps. Waarom is dit geen onderwerp voor dit forum ???

• majic
  • Laatst online: 15-01 06:01
In de pubertijd kan het vaak voorkomen dat je liefdes gevoelens in de war zijn.

Als je als jongetje niet herinnerd geinnteresseerd te zijn in je vriendjes inhoud van hun broek, of kalverliefde hebt gehad met een jonge (voor jezelf dan, geen relatie dus ;), dan moet je er toch rekening mee houden dat het is van voorbijgaande aard kan zijn. Je bent nu nog zo jong dat je zelf kan beslissen welke richting je op wil qua sexueele geaardheid, of op zn minst nu de lijn trekken tussen " als ik 40 ben ben ik 100% homo" of : ik ben bijna BI en vind t allebei prettig. Of zelfs als je over een jaar een relatie met een meisje hebt en je kan vergelijken, dat je gevoelens dan weer iets anders zeggen.

Gewoon proberen.

Wat ik wel weet, uit "semi-ervaring" is dat hoe je in je jeugd je voelt tot een jaar of 12 je "Echte" geaardheid is. Of dat genetisch is , of opvoedkundig, of op ervaringen van vroeger (samen met je vriendje rukken enz enz ..heeft allemaal invloed, als je DAN verder gaat dan heb je een grotere kans om "echt" homo te worden als je later ouder bent), dat hangt er maar van af . Ik denk een samen spel van al die factoren.

Maar ga er niet meteen van uit dat je wat dan ook bent, wacht af tot je 20-21 bent dan gaan de hormonen een stukje rustiger met je om, kijk of je dan na allebei de soorten liefde en relaties meegemaakt te hebben hoe je verder wilt gaan in het leven.

en naar mijn mening vooral niet meteen iedereen vertellen, eerst ZELF erachter komen wat je op de lange termijn wilt/bent
Op donderdag 28 juni 2001 13:37 schreef DutchGuy het volgende:
Hallo !!

Allereerst wil ik een paar mensen bedanken dat ze leuk gereageerd hebben. Het kan inderdaad zo zijn dat het na een paar weken over is, maar ook niet.

Er was ook iemand die me vertelde dat ik eens moest gaan kijken wat die geaardheid was bij de andere jongen. Daar ben ik inmiddels ook achter en hij is ook homo, maar er gaan geruchten de ronde dat hij al een vriend heeft :'(

Ik denk dat het het beste is na al deze reacties gelezen te hebben afwachten wat mijn gevoelens gaan doen. Misschien houd het op of juist niet. Maar stel dat het blijft, hoe vertel ik het mijn vrienden, ouders en familie, volgens mij is dat best moeilijk.

Groet,
Dutchguy

• Yuri
Hallo !!

Groet,
Dutchguy

Nou hoe je familie er op reageert en hoe je vrienden er op reageren.... je kan moeilijk beweren dat het makkelijk is! En je hebt natuurijk ook mensen er tussen zitten die er erg puberaal mee omgaan (vooral in jou leeftijd 16/17) En als ze niet meer met je om willen gaan bijvoorbeeld dan weet je ook meteen wie je echte vrienden zijn en wie niet.

Maar wat het belangrijkste is is dat je voor je zelf de juiste beslissing hebt getrokken.

En veel mensen hebben meteen een oordeel klaar over homo's lesbo's of bi's. Dat had ik vroeger ook tot dat ik er een zelf leerde kennen. En toen was het ook helemaal voorbij. Veel mensen vergeten ook dat wanneer je er voor uit komt dat je homo bent dat je gewoon dezelfde DutchGuy blijft en helemaal niets in je personelijkheid verandert.

Vergeet niet dat je Ouders je al vanaf begin af aan kennen en misschien zelfs ook wel beter dan jezelf kennen. En de liefde die je hebt met je ouders zal in veel gevallen niet veranderen. Je sexuele geaardheid heeft niets te maken met de band die je met je ouders hebt. Het zijn en blijven je ouders! En ik denk dat in veel gevallen dat ook zo blijft.

Goeie tip... ga eens naar de COC website..
En kijk eens of je met oudere homo's in contact kan komen. Die bekijken het ook weer uit een heel ander oog punt

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 00:35 schreef DutchGuy het volgende:
Dag Allemaal !!

Groetjes,
DutchGuy :?
Jaja, ik heb je wel door, eerst er voor uitkomen dat je homo (8> bent, zodat alle meisjes dat spannend aan je vinden en vervolgens ineens hetero zijn en 3 vriendinnen hebben... Goede tactiek, alleen niet te lang homo zijn!

En verder vindt ik dat je alleen mee moet gaan met lichte trends, dus niet met de zwaardere trends die je geaardheid beïnvloeden.

Veel succes met je verdere leven!!

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 13:29 schreef Yuri het volgende:

iig beter dan de topic Mijn Kat is dood of Mijn hond heeft een spuitje gehad

Als die jongen daar problemen mee heeft en graag de mening wil weten van andere tweakers (of -sters) dan moet dat toch kunnen...! En dit forum is Levensbeschouwing en dit soort dingen is toch ook een levensbeschouwing?
Sorry, maar ik vind dat je je sexuele voorkeur toch niet echt als een 'levensbeschouwing' kunt zien. De een houdt van jongens, de ander van meisjes, net als de een van yoghurt houdt en de ander van vla.

Verwijderd

bwa, ik heb al zoveel op zulke topics geantwoord, momenteel geen goesting.

Kheb zelfde probleem beetje, indien ge nog wa info zoekt gebruik ook es search.

Verder zullen je vrienden je zeker niet laten vallen, zelfs al haten die homo's.

Met ouders zou ik wachten, sommigen zijn nogal conservatief.

Verder ook niet aan de grote klok hangen voorlopig, beetje laten bedaren totdat je het zeker weet.

Kweet tis moeilijk, 'k heb zelf ook da prob. Als ge nog wa wil praten moet ge maar es icq installeren, mijn nummer staat ier ook bij.

Verder het ga je goed,

Blijf wie je bent,

greeeeeeeeetz,

Pika

Verwijderd

Hallo !!

Koekoekje weet wel zeker dat 'ie op mannen valt en vindt Dutchgay lief :) maar ook nog wat jong;
koekoekje is ouder dan z'n naam(pje) doet vermoeden.... ;)

Ben blij dat je de reactie's waardeert; ga nu eerst nog maar een tijdje met je vriendjes en vriendinnetjes "buiten spelen" ( ;) ) en je zult op een gegeven moment wel merken hoe en waar je "geaardheid" naar uit gaat...

Maak er vooral geen probleem van want ervaring leert dat (zie ook reactie's hierboven) kwestie zichzelf met de tijd oplost.... :)

Maak er gewoon een hete zomer van.... :9

Verwijderd

Zo lang je maar van mijn kont afblijft.

• Ivo
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Sorry, maar ik vind dat je je sexuele voorkeur toch niet echt als een 'levensbeschouwing' kunt zien. De een houdt van jongens, de ander van meisjes, net als de een van yoghurt houdt en de ander van vla.
Het heeft wel een stuk meer invloed op je LEVEN(sbeschouwing) dan vla.
Zegt ie dat dan dat ie jouw bij je aars wil grijpen. beetje subtieler graag. |:(

Verwijderd

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen kijk op z'n omgeving. Het probleem is denk het accepteren van jezelf en van jouw omgeving. Bij de oude Grieken was Homoseksualiteit zeer gewoon. Tegenwoordig wordt er vaak lastig meegedaan. Het is echter wel weer zo dat homoseksualiteit weer steeds meer geaccepteerd wordt.
Het blijkt trouwens dat liefde net als enig andere emotie maar van korte duur is en dat deze na een niet al te lange tijd weer voorbij is. Ik denk dat je allereerst omgeving moet bekijken en kijken wat zij in een dergelijke situatie zou doen. Vervolgens is denk ik jezelf de afweging moet maken.
Zoals al eerder door een ander is gezegd is in de puberteit de gevoelens van een mens zeer wisselvallig. Ik zou de mogelijkheid van een tijdelijke beinvloeding je naasten van jouw gevoelens niet uitsluiten. In de puberteit is het bij sommigen zo dat zij aan zichzelf gaan twijfelen. Een tijdje rustig de situatie aankijken kan geen kwaad. En als het toch zo is denk ik dat het beste is
dat je jezelf bent. Ik heb gemerkt dat mensen vaak genoeg zich achter een masker schuilen en dat dit hun niet gelukkiger maakt.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 19:30 schreef Tizzwat het volgende:
Pfft, wat is dat nou weer voor een reactie. Alsof niet hetero mannen als een stel hitsige konijnen op ieder kontje zouden duiken, wat hetero mannen niet zouden doen.

Weet je, als iemand niet hetero is, dan is het niet meteen zo dat hij geen normen of waarden heeft en niet net zoals andere mensen normaal toenadering zoekt. Die paar hetero's en homo's en biseksuele mensen die wel zo doen zijn schaars en daar is wat anders mee mis dan hun geaardheid.

Verwijderd

Ik heb helemaal geen hekel aan iemand met een sexuele geaardhied hoor !!
Alleen mensen die zo duidelijk laten blijken anders te zijn mag ik niet zo..

En mijn uitspraak was idd iets genuanceerder bedoeld...
Excuses hiervoor..

• whitehouse
  • Laatst online: 16-12-2025
ik noem het "anders" ...of je het nou evolutie of schepping wil noemen...je bent er niet voor "gemaakt" ..

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Verwijderd

Topicstarter
Hier ben ik weer !!

Ik wilde even kwijt dat ik de reacties van jullie nog steeds prettig vind om te lezen.

En die opmerking over dat grijpen naar de kont ben ik allang weer vergeten.

Ik hoop dat ik er een beetje uit ga komen met mezelf en eigenlijk vind ik het best wel leuk om gevoelens voor jongens te hebben. Ik voel me er goed bij.

Nogmaals bedankt voor jullie steun,
DutchGuy

Verwijderd

Topicstarter
Owja, misschien komt het wel omdat veel vrienden van me ook zo zijn (bi ensow) misschien dat dat wel invloed heeft gehad, zou dat kunnen (tja je weet het nooit met Efteling-gekken)

Dag,
Dutchguy

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 13:45
Op donderdag 28 juni 2001 13:07 schreef Sandalf het volgende:

Nou daar ben ik het niet mee eens. Zoals je even later ook zegt dat het het zelfde is als smaak: vla of yoghurt.
Homo zijn of niet valt toch echt wel binnen de grenzen van levensbeschouwing.

Maar dutchguy, ik denk dat je gneog antwoorden hebt gekregen tijdens deze topic..
Good luck!

• DocMac
  • Laatst online: 01-12-2025
Tja, ik val mijn hele leven al op jongens, maar daar kijkt niemand van op omdat ik een meisje ben ;)

Heb je het Gay-Lesbian Switchboard al geprobeerd?

De broer van een vriendin van me is een paar jaar geleden "uit de kast" gekomen en zijn familie heeft heel goed gereageerd.

Veel sterkte in ieder geval.

Verwijderd

Ik denk dat iedere HOMO genezen is als een lekkere chick hem even onder handen neemt :9
Dat geld ook voor Lesbo's die met een Hugo Boss model gaan gymen :9

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 23:46 schreef NiBoR het volgende:
Ik denk dat iedere HOMO genezen is als een lekkere chick hem even onder handen neemt :9
'genezen'?!? en jij dan als je door een hugo boss model onder handen wordt genomen, ben je dan genezen van je heteroseksualiteit >:)

Oh en ik vind da je op je 17e eigenlijk nog te jong bent om dat dan al door te hebben maar das IMHO, gewoon laten waaien en zien hoe het uitkomt.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:48

Sharky

Skamn Dippy!

doe ff lekker triest joh.

This too shall pass

• Mastermind
  • Laatst online: 12-01 20:16
Op donderdag 28 juni 2001 13:27 schreef Ortep het volgende:

[..]

Ik denk eerder 500 000 jaar. Bij minder dan 10 000 jaar denk ik eerder aan een rage

Mastermind heeft het dus nog niet echt door
't Is wel zo dat het de laatste tijd wel erg populair begint te worden.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 23:57 schreef Tizzwat het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel aan iemand met een sexuele geaardhied hoor !!
a h

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Trend,mmmm als er al sprake is van een trend is dat mensen misschien makkelijker voor hun gevoelens uitkomen, that's all.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op maandag 02 juli 2001 01:47 schreef Mastermind het volgende:
't Is wel zo dat het de laatste tijd wel erg populair begint te worden.
Misschien omdat je hier in Nederland niet gelijk meer wordt gestenigd de laatste jaren. Dat betekent niet dat er meer zijn dan honderd jaar geleden. Maar wel dat ze er voor uitkomen.

En om je gerust te stellen: Door de onverdraagzaamheid van sommige bevolkingsgroepen hier in Nederland neemt het aantal (zichtbare) homo's weer af. Leraren durven er niet meer voor uit te komen, ze verliezen alle controle over hun klas. En jongeren komen er bijna een jaar later voor uit dan 15 jaar geleden. Zo bang zijn ze voor hun intollerante 'vrienden' in hun klas.

• raptorix
Op zondag 01 juli 2001 23:46 schreef NiBoR het volgende:
Goh, ik ben homo maar heb toch zeer ruime ervaring met dames, en ik kan je vertellen dat sex met jongens toch 10 keer lekkerder is.

• raptorix
Dat soort opmerkingen komen toch altijd weer terug in dit soort topics, hoe komt men er toch bij dat homo's handtastelijk zijn? Ik denk dat de meeste hetero sexuele mannen 10 keer erger zijn, misschien dat daarom zoveel leuke dames in gay tenten komen stappen omdat ze daar niet lastig worden gevallen door lompe figuren.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

[b]Op dinsdag 03 juli 2001 13:42
misschien dat daarom zoveel leuke dames in gay tenten komen stappen omdat ze daar niet lastig worden gevallen door lompe figuren.
Ben ik met je eens. En de grap is dat je als hetero man zonder enig probleem in een gay tent kan gaan stappen. Je wordt er dus echt nooit lastig gevallen. Ik denk ook dat dat komt omdat de gemiddelde homo wat voorzichtiger is in zijn benadering. Als hij de verkeerde benaderd loopt hij de kans in elkaar geramt te worden.

• JoeyGnarf
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-12-2025
Hai DutchGuy.

Als je onzeker bent over je gevoelens, wilt weten hoe anderen dit hebben ervaren of hoe dat je het in vredesnaam aan de buitenwereld moet gaan vertellen, ga dan eens kijken op www.expreszo.nl. Daar komen veel jongeren van jouw leeftijd en daaromtrend. Op www.comingout.nl vindt je verhalen van hoe mensen uit de kast zijn gekomen. Zowel positieve als negatieve.

En op IRC kan je ook veel van je vragen beantwoord krijgen. Op #gay.jongeren zitten veel serieuze jongens die je graag een helpen met een en ander duidelijk te krijgen voor jezelf...

Succes!

Joey

PS. Sorry jongens, maar toen ik in het oude SG een topic plaatste met de vraag hoe ik het mijn ouders moest vertellen, kreeg ik eigenlijk alleen serieuze reacties. Of komt dat omdat ik dat erbij had gezet dat ik geen tegennatuurlijke en bah-vies verhaaltjes wilde? :(

Verwijderd

Ja het is wat....?

Tizzwat....!! :(

Verwijderd

Tja...

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 18:22 schreef koekoeksjong het volgende:

[..]

Ja het is wat....?

Tizzwat....!! :(
Leren verder lezen jongen...

Verwijderd

Vallen op jongens?

tja, als je van 5 hoog springt kan het een zachte landing geven. >:)

Verwijderd

heu doing

anyway, de wereld gaat al sinds het begin der mensheid kapot aan intolerantie, jegens mensen die anders zijn dan "het gemiddelde" (wat overigens niet bestaat aangezien dat gemiddelde slechts samengesteld is uit mensen die bang zijn tolerant te zijn en daarom hetzelfde zijn als wat hun denken dat gemiddeld is).

Met homosexueel zijn is uiteraard nix mis, en als mensen dat niet accepteren (zelfs evt. je ouders, hoewel dat hopelijk niet zo is) is dat hun probleem, niet de jouwe.

Veel suc6 en sterkte!!

Bastiaan

Verwijderd

Ik loop altijd achter op een trend.
Dus wie weet word ik volgend jaar wel homo ofzo!? :?

Verwijderd

Hahaha
Ik doe mee :P

Verwijderd

mensen,mensen,mensen....
Wat lullen jullie nou over trends??
Dat het in de house-scene al een aantal jaar een lichte
"trend" is voor meisjes om zich homosexueel te gedragen wil
niets zeggen over de gevoelens van deze gozer.
Waarom homosexualiteit er is weet niemand zeker, volgens
wetenschappelijk onderzoek is het een verstoring in de hormoonhuishouding
van de moeder tijdens de zwangerschap, die je latent homosexueel maakt,
dit kan onder de "juiste" omstandigheden getriggered worden tot actieve homosexuele gevoelens.
Hoe het precies werkt weet niemand, en of het uberhaupt een "afwijking" is, is al helemaal eerder niet waar dan wel. In de natuur komt homosexualiteit namelijk enorm veel voor bij dieren, alle dolfijnen-mannetjes zijn bv. bisexueel en bevredigen elkaar dagelijks. Ook de visaap en het damhert zijn voorbeelden hiervan.
conclusie: ben wie je bent, voel wat je voelt, en maak je niet bij voorbaat druk!
geniet van jezelf en je gevoelens, wat deze ook zijn. ;)

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

weggehaald grrrrr.

[ Voor 114% gewijzigd door blobber op 19-09-2003 19:25 ]

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:05
Dat was een nutteloze kick van twee jaar, paranoise...

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Paranoise, zou je voortaan eerst even naar de datum willen kijken voordat je op een topic reageert? Dit topic is namelijk al 2 jaar oud.

Op zich is er niet altijd wat op tegen om op oude topics te reageren, maar dit lijkt me meer een onderwerp waar je het best een nieuw topic voor kan opstarten (bij voorkeur in SG).

Gezien de datum van dit topic en sommige reacties in dit topic, gaat dit topic dan ook op slot

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.