Toon posts:

Audio / navigatie in auto

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb wellicht een aparte vraag maar het gaat om het volgende. Begin juni heb ik, ondanks mijn lichamelijke handicap, mijn rijbewijs gehaald. Ik bestuur de auto door middel van een joystick. Nu is mijn eigen auto onderweg om afgeleverd te worden. Echter, ik loop nog tegen een punt aan. De radio/navigatie, dit wil ik graag hebben. Alleen door mijn spierziekte kan ik niet bij de radio komen. De radio/navigatie besturen moet ik dus met een soort remote control. Nu is mijn vraag: wie kan mij adviseren. Heb al veel gekeken, naar bijv. de Pioneer AVH-X5800DAB. Maar is deze volledig te bedienen met een remote control?

Hopelijk kan iemand me van advies voorzien. Mocht het hier verkeerd staan, excuses!

Gr. Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Hoi Jeroen,

Allereerst natuurlijk heel erg gefeliciteerd met je rijbewijs!

Daarnaast kan ik je alleen mijn ervaring delen met de Sony XAV601bt.
Ook een double din radio, touchscreen, heel erg vergelijkbaar met die Pioneer die je noemt. Die sony zat een remote bij waarmee ik alles kon doen wat ik met het touchscreen ook kon.

Ik zie niet direct op internet dat er iets van een remote bij die pioneer zit. Ik zie daarnaast weer wel dat ie volledig te besturen is vanaf de smartphone. Als ik de specs goed lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hanswfje,

Bedankt voor de felicitatie en je snelle antwoord. Heb jij daar ook navigatie daarin zitten of alleen audio? Hoorde van iemand dat je namelijk niet met een remote control kon switchen naar navigatie. Als je met de telefoon hem kan besturen dan zou dat helemaal mooi zijn ook. Er staat alleen zoveel info dat ik door de bomen het bos niet meer zie. En ken ook niemand die echt met hetzelfde 'probleem' zit.

Als ik hier kijk: http://www.pioneer-car.eu...h-x5800dab/specifications dan staat bij Remote Control: Optional CD-R33 remote control available. Dan kom ik op deze afstandsbediening: http://www.pimtensen.nl/c...avh-producten-vanaf-2012/ maar of daarmee alles werkt kan ik niet achterhalen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10 13:14
Kun je de hele navigatie niet gewoon via je smart phone doen? Volgens mij is de spraakbesturing best okay tegenwoordig.