Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inleiding Chrome artikel klopt niet

Pagina: 1
Acties:

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:46
https://tweakers.net/nieu...-accuverbruik-chrome.html
De laatste versie van de Chrome browser van Google is sneller, gebruikt minder accu en zowel de mobiele als de desktopversies hebben ondersteuning voor de PaymentRequest-webstandaard voor snellere betalingen.
Alleen de Android-versie van Chrome (er is ook nog de mobiele versie voor iOS) heeft momenteel ondersteuning voor de PaymentRequestAPI.

Ik dacht even dat ik wat had gemist omdat het in Canary nooit heeft gewerkt op desktop. Maar ook in 53 zit het nog niet.

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

BarôZZa schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:17:
https://tweakers.net/nieu...-accuverbruik-chrome.html

[...]

Alleen de Android-versie van Chrome (er is ook nog de mobiele versie voor iOS) heeft momenteel ondersteuning voor de PaymentRequestAPI.

Ik dacht even dat ik wat had gemist omdat het in Canary nooit heeft gewerkt op desktop. Maar ook in 53 zit het nog niet.
Hmm.. dank je wel, ik had vanochtend vroeg niet de tijd om het te testen (want wist geen sites die het ondersteunen en Groupon heb ik niet). Ik las bij het Mozilla Developer Network dat Chrome 53 basic support heeft en ook de mobiele versie van Chrome (eerst had ik alleen de Android-versie staan, maar het dat dus daarom aangepast).

Echter zie ik inderdaad bij wat verder zoeken dat het bij Chrome alleen nog maar om de Android-versie gaat. Ik zet het recht!

[ Voor 3% gewijzigd door letatcest op 07-09-2016 11:37 ]

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• BarôZZa
Basic support zal op de Android-versie slaan. Momenteel kan je alleen creditcards toevoegen als betaaloptie. iDeal, Paypal en dergelijke is dus nog niet mogelijk, waardoor het nut wat beperkt is.

Wel hele mooie techniek en goed dat dit aandacht krijgt op Tweakers.

[ Voor 8% gewijzigd door BarôZZa op 07-09-2016 11:48 ]

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

BarôZZa schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:48:
Basic support zal op de Android-versie slaan. Momenteel kan je alleen creditcards toevoegen als betaaloptie. iDeal, Paypal en dergelijke is dus nog niet mogelijk, waardoor het nut wat beperkt is.

Wel hele mooie techniek en goed dat dit aandacht krijgt op Tweakers.
't was voor het eerst dat ik erover las. Eigenlijk interessant om verder in te verdiepen, ook omdat het een W3C standaard is.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• BarôZZa
Ik ben vooral benieuwd of Apple het zal implementeren op iOS. Nu proberen ze vooral nog Apple Pay JS te pushen, maar dan mag je weer geen Kim Holland dvd's verkopen

https://developer.apple.com/reference/applepayjs/