Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aankoopadvies externe wifi adapter - KALI+Mac

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Welke externe wifi-adapter zouden jullie mij aanraden om succesvol Kali-linux draaiende te krijgen op VM?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware Overview:

Model Name: MacBook Pro
Model Identifier: MacBookPro11,5
Processor Name: Intel Core i7
Processor Speed: 2,5 GHz
Number of Processors: 1
Total Number of Cores: 4
L2 Cache (per Core): 256 KB
L3 Cache: 6 MB
Memory: 16 GB

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Heb mijn mac al ferm naar de "vaantjes" geholpen door brainless tutorials te volgen... de prijs van de leerschool. Als ik nu Kali op VM met externe wifi-adaptor draaiende krijg doe ik een volledige reinstall van OsX en zou alles top moeten zijn!

Thanks in advance!

Alle reacties

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:06
Waar heb je zelf naar gezocht een simpele google laat de meest bekende USB WiFi adapters zien welke voor Kali geschikt zijn.
http://www.wirelesshack.o...dapters-dongles-2015.html

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Verwijderd

Topicstarter
Hari-Bo schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:04:
Waar heb je zelf naar gezocht een simpele google laat de meest bekende USB WiFi adapters zien welke voor Kali geschikt zijn.
http://www.wirelesshack.o...dapters-dongles-2015.html
Beste Hari-Bo,

De reden dat ik het hier nog eens kwam vragen is omdat ik echt zeker wil zijn voor ik iets ga bestellen. Ik heb ook al op reddit gepost en daar raadden ze me ook Atheros AR9271 als chip-ding aan. Nu spreken ze over Kali-compatible op VM, maakt het dan nog uit dat ik initieel virtualbox draai op een MBP2015?

Het is waarschijnlijk een domme vraag, maar ik wil hier echt over bijleren.

Bedankt!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

VM? Bedoel je daarmee een Virtual Machine? Zo ja, welke - je hebt het over "initieel virtualbox"? Zo nee, wat dan wel?

Ik heb Kali trouwens draaien op een laptop met een Broadcom BCM43224, werkt prima.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:39:
VM? Bedoel je daarmee een Virtual Machine? Zo ja, welke - je hebt het over "initieel virtualbox"? Zo nee, wat dan wel?

Ik heb Kali trouwens draaien op een laptop met een Broadcom BCM43224, werkt prima.
Ja ik bedoel het programma "VirtualBox", op een macbook pro mid 2015.