Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Het is idd. verwarrend, maar ze gebruiken veel verschillende voorbeelden in hun eigen blogje, waar echt staat:P1nGu1n schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:25:
Beste redactie,
Gaat over dit artikel: nieuws: Google verbetert snelheid en accuverbruik Chrome
Zoals in de video staat (0:12), zijn de gebruikte laptops Surface Books. Enkele reacties merken dit ook al op.
Laatste zin, 2e alinea.
[...]
1e zin, 3e alinea
[...]
Edit: De eerste is inmiddels aangepast, de tweede fout staat er nog steeds
Alleen door de eerste fout in het artikel van mij, lijkt het tweede nu ook fout... dat is een beetje spijtig. Zal iets aanpassen dat het niet meer fout lijkt.As one example, Chrome for Mac now uses 33 percent less power for everything from videos and images to simple page scrolling. Whether you’re planning a vacation or getting work done, you now get more browsing time from a single battery charge.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
'voor de Mac' deed mij inderdaad denken dat het verwees naar de 'MacBook'letatcest schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:34:
[...]
Het is idd. verwarrend, maar ze gebruiken veel verschillende voorbeelden in hun eigen blogje, waar echt staat:
[...]
Alleen door de eerste fout in het artikel van mij, lijkt het tweede nu ook fout... dat is een beetje spijtig. Zal iets aanpassen dat het niet meer fout lijkt.
Inderdaad verwarrend van Google...
[ Voor 3% gewijzigd door P1nGu1n op 07-09-2016 08:45 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.