Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muziekproductielaptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, ik zoek een laptopje voor het muziek produceren on the go, en af en toe videootje renderen.

Ik wil hierop draaien: Ableton LIve
Ik zat voorlopig aan deze. Ik heb hem bijna gewoon aangeschaft, maar ik heb het gevoel dat het nog beter kan:
Hij heeft een snelle i7, maar wat zijn de verschillen in renderprestaties voor muziek met i5? Batterijefficientie is ook een ding.
De 16 gb ddr4 is perfect. De 1 tb met 128gb ssd had ik liever 2 tb of 1tb + 256/512 ssd gezien
De gfx kaart is overbodig zo snel als ie is. Verder is de skin lelijk. Keyboard wel heel vet!

Hij mag best een slag kleiner zijn, maar in die categorie zie ik niks met vergelijkbare prestaties voor dezelfde prijs.

Alvast bedankt voor advies :)

pricewatch: MSI Gaming Series GE62 6QD-232NL Heroes of the Storm edition

Wat is je budget?
1110
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
800
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee, de beste componenten zijn belangrijk
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.