NAT instellen bij Winroute !?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 09:42
Ik krijg winroute niet aan de praat!
Ik heb alle topics hier al over gelezen lijkt het wel.
Er werd gesproken over NetBeui, maar volgens mij is tcp/ip alleen genoeg.
Tevens moet je NAT enablen voor de Netwerkkaart die aan het internet hangt. Maar nu de vraag; Waar doe ik dat in godsnaam? (win 2k pro)
Ik gebruik winroute lite 4.1, en als ik na het starten op de 'logs'-tabs klik, lees ik: 'NAT set on interface 3Com Etherlink PCI'
Lijkt wel Okee, maar is het niet ergens anders te checken!?
..uiteindelijk werkt het nog steeds niet :'(

Verwijderd

Even op google gezocht naar winroute handleiding dit was de bovenste http://www.xs4all.nl/~theeck/Winroute/
http://www.google.com/search?q=winroute+handleiding&hl=nl&lr=

• winand
Huh?
Ik herken daar helemaal niks van?
Dat schermpje "Interfaces/NAT" zit dat in winroute lite 4.1 ?
Even een ander puntje, ik heb geen adsl, maar kabelinternet, misschien veranderd dat de zaak een beetje?

Verwijderd

gezocht via google op winroute lite 4.1 instellingen
dit kwam tevoorschijn ik ken het programma zelf niet en kan ook niet met je meekijken maar zo staat het er toch vrij duidelijk lijkt mij?

Verwijderd

Als je op winroute lite 4.1settings zoekt vind je nog meer moet je wel engels kunnen zo niet vraag je het maar

Verwijderd

Dubbelklikken op de knop met de netwerkkaart en dan rechtermuisknop op jouw netwerkkaart voor het internet en dan de NAT functie op ON zetten Toch?

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:20
zoals hierboven

en kabel maakt niet uit hoor

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

met de help van winroute zelf in het programma en op hun site wordt het stap voor stap uitgelegd.....
moet lukken

• winand
Helaas, na uren kl*ten met winroute lite ben ik het eens met winroute pro gaan probberen. Hierbij heb ik diverse installatiehandleidingen doorlopen.. zonder resultaat. Het werkt gewoon niet !
(het schermpje wat ik niet kon vinden staat in winroute pro..)

Ten einde raad heb ik sygate homenetwork geprobeerd.. DIT WERKT DIREKT!
Alleen ben ik er niet zo blij mee dat ik op mijn client ook een programmaatje moet draaien.

Tevens: Sygate stuur bijna continue data over internet (dat zie ik als ik zonealarm aan zet), ook als ik niet aan het surfen ben
Wat is ie dan aan het doen?

Verwijderd

hoe breng ik een tekening voor je mee in tweakers

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 10:31 schreef winand het volgende:
Helaas, na uren kl*ten met winroute lite ben ik het eens met winroute pro gaan probberen.
Goedzo!
Als je je Winroute Admin opstart moet je even op dat groene netwerkicoontje klikken.
Dan zie je 2 netwerkkaarten staan. Je internetwerkkaart moet NAT op ON hebben staan, die andere niet. Of je nou ADSL of kabel hebt, dit maakt niet uit (behalve bij Casema)

MAAR MEER DOE JE NIET!

Op je client vul je in de TCP/IP gegevens even de gateway en DNS in, deze stel je in dat op het IP van je winroute machine.

Klaar!

Verwijderd

probeer het eens met sygate die stelt bijna alles zelf in.
Pagina: 1