Normaal lees ik eigenlijk alleen maar hier op Tweakers, maar ik heb nu iets waar ik graag jullie advies bij zou willen hebben: ik twijfel er al een tijdje over om op kamers te gaan. Aangezien ik de eerste ben uit mijn familie/omgeving die studeert aan een universiteit, ken ik eigenlijk geen "ervaringsdeskundigen" (buiten wat vrienden, maar ik zoek eigenlijk iets neutraler advies). Ik heb het er wel met mijn ouders over gehad, maar ik heb het gevoel dat ze me niet echt kunnen helpen bij deze beslissing. Ik hoop dus op jullie. Voor wie even de tijd heeft
, mijn situatie:
Er zijn dus best wat punten waarop ik al zowel voor als nadelen kan bedenken, en waarschijnlijk zie ik nog dingen over het hoofd. Ik ben me er van bewust dat dit een keuze is die ik uiteindelijk helemaal zelf zal moeten maken, maar ik hoop dat de ervaringen en het advies van mensen die in een vergelijkbare situatie zitten/hebben gezeten me verder kunnen helpen. Alvast bedankt!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Er zijn dus best wat punten waarop ik al zowel voor als nadelen kan bedenken, en waarschijnlijk zie ik nog dingen over het hoofd. Ik ben me er van bewust dat dit een keuze is die ik uiteindelijk helemaal zelf zal moeten maken, maar ik hoop dat de ervaringen en het advies van mensen die in een vergelijkbare situatie zitten/hebben gezeten me verder kunnen helpen. Alvast bedankt!