Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanschaf compacte desktop pc

Pagina: 1
Acties:

• MrPingPong
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-11 15:27
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Inzetten in klein bedrijf, waar deze dienst zal doen voor een kassa systeempje. het enige wat hier dus op komt te draaien is een simpel kassa programma vereist dus niet het zwaarste en uiteraard simpele internet taakjes

Wat mag het systeem gaan kosten?
max prijs meh niet overdreven duur onder 400? lijkt me wel prima bedrag

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
qua apparatuur hoeft het niet spannend enige EIS is dat hij zo compact mogelijk is omdat hij achter een scherm komt te staan, gezien het feit dat binnen het bedrijf we af willen van die lelijke bakbeesten

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
compact mogelijk en uiteraard redelijk stil hoeft niet perse stil stil te zijn

Wat verwacht je van ons?
Dat indien mogelijk jullie met goede build of een goede kant en klare komen :) ik wil hem dus ook wel zelf bouwen als dat beter uitkomt.
graag hoor ik wat jullie voor. mij kunnen betekenen :) gezien het feit ik zelf niet zo in de pc's en componenten zit vraag ik jullie om hulp

• SickHekker
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-10 17:55
Mischien een intel computestick?

• Matthiassnoep
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-01 12:47
Kan t lijstje niet delen via mobiel, maar kijk even op mijn wenslijst "pc". Als het goed is moet die aan je eisen voldoen. Kast kan natuurlijk anders, mischien een i3, maar de rest volstaat.

• MrPingPong
zou dit snel genoeg zijn dan?
vooral processing moet wel wat tempo bij zitte
nou hoeft ie niet veel te doen.

gaat zeg maar om dit :

op pc draait kassa programma :
klant komt met spulletjes bij balie hij moet dit vlot kunnen scannen en dus vlot in het systeem werken.

vervolgens moet er een bon afgedrukt worden
maar tussen de artikelen lijst en een bon zit een handeling dus deze kopppeling moet vlot gebeuren invm dat klanten zo snel mogelijk geholpen moeten worden en ze niet lang moeten wachten

• NickDLH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:22
Ik denk dat een pre-build HTPC misschien de beste optie is. Bijvoorbeeld deze : https://tweakers.net/pric...2703-micro/specificaties/

Het enige nadeel is dat die geen SSD heeft. Eventueel heb je ruimte in je budget om de HDD te vervangen voor deze SSD: https://tweakers.net/pric...ndisk-ssd-plus-120gb.html

• SickHekker
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-10 17:55
Ah ja dan zit je inderdaad met de aansluitingen
Kan je mischien even opnoemen welke met poort bijvoorbeeld de scanner en bonprinter worden aangesloten?

• MrPingPong
Matthiassnoep schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:21:
Kan t lijstje niet delen via mobiel, maar kijk even op mijn wenslijst "pc". Als het goed is moet die aan je eisen voldoen. Kast kan natuurlijk anders, mischien een i3, maar de rest volstaat.
iets te groot toch bedankt
wil het echt compact hebben
NickDLH schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:23:
Ik denk dat een pre-build HTPC misschien de beste optie is. Bijvoorbeeld deze : https://tweakers.net/pric...2703-micro/specificaties/

Het enige nadeel is dat die geen SSD heeft. Eventueel heb je ruimte in je budget om de HDD te vervangen voor deze SSD: https://tweakers.net/pric...ndisk-ssd-plus-120gb.html
dit lijkt me wel een goede setup
ook groot zat niet te klein niet te groot thx mocht er niemand met wat beters komen neem ik deze want ziet er erg goed uit
ssd moet ik nog even over nadenken omdat je natuurlijk ook met die oude hdd weer zit die je weer kwijt moet ;)
SickHekker schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:25:
Ah ja dan zit je inderdaad met de aansluitingen
Kan je mischien even opnoemen welke met poort bijvoorbeeld de scanner en bonprinter worden aangesloten?
nee dat word hem waarschijnlijk niet nee
usb en usb en printer via netwerk

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:08
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Celeron G3900 Boxed€ 37,99€ 37,99
1ASRock H110M-ITX€ 67,49€ 67,49
1Antec ISK 110 Vesa€ 83,50€ 83,50
1Crucial CT4G4DFS8213€ 18,33€ 18,33
1Adata Premier SP550 120GB€ 42,95€ 42,95
Bekijk collectie