[PW] Toevoegen AMD Radeon Pro WX serie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
Zouden jullie de AMD Radeon Pro WX videokaarten aan de Pricewatch toe kunnen voegen? Het betreffen drie modellen, informatie en specificaties zijn hier te vinden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Balance schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 17:12:
Zouden jullie de AMD Radeon Pro WX videokaarten aan de Pricewatch toe kunnen voegen? Het betreffen drie modellen, informatie en specificaties zijn hier te vinden:
Zo te zien worden deze kaarten alleen via AMD zelf verkocht (dus met AMD branding) en niet via derde partijen? Ik kan dat niet echt terugvinden, behalve dat AMD verwacht dat het gros via OEM partijen zullen worden ingekocht.

• Glaanie

Glaanie

Glaanie schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:49:
[...]

Zo te zien worden deze kaarten alleen via AMD zelf verkocht (dus met AMD branding) en niet via derde partijen? Ik kan dat niet echt terugvinden, behalve dat AMD verwacht dat het gros via OEM partijen zullen worden ingekocht.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Glaanie schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:49:
[...]

Als ik bij collega's kijk, lijkt het erop dat ze wel gewoon (iig ook) door winkels geleverd zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

begintmeta schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:13:
[...]

Als ik bij collega's kijk, lijkt het erop dat ze wel gewoon (iig ook) door winkels geleverd zullen worden.
Thanks voor de headsup :) De WX 7100 had je zelf al toegevoegd zag ik, die heeft dus ook al prijzen, de rest krijgen in de de loop van het komende uur 1 of meer prijzen.
pricewatch: AMD Radeon Pro WX 4100
pricewatch: AMD Radeon Pro WX 5100
pricewatch: AMD Radeon Pro WX 7100