Zouden jullie de AMD Radeon Pro WX videokaarten aan de Pricewatch toe kunnen voegen? Het betreffen drie modellen, informatie en specificaties zijn hier te vinden:
Zo te zien worden deze kaarten alleen via AMD zelf verkocht (dus met AMD branding) en niet via derde partijen? Ik kan dat niet echt terugvinden, behalve dat AMD verwacht dat het gros via OEM partijen zullen worden ingekocht.Balance schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 17:12:
Zouden jullie de AMD Radeon Pro WX videokaarten aan de Pricewatch toe kunnen voegen? Het betreffen drie modellen, informatie en specificaties zijn hier te vinden:
Glaanie schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:49:
[...]
Zo te zien worden deze kaarten alleen via AMD zelf verkocht (dus met AMD branding) en niet via derde partijen? Ik kan dat niet echt terugvinden, behalve dat AMD verwacht dat het gros via OEM partijen zullen worden ingekocht.
Als ik bij collega's kijk, lijkt het erop dat ze wel gewoon (iig ook) door winkels geleverd zullen worden.Glaanie schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:49:
[...]
Zo te zien worden deze kaarten alleen via AMD zelf verkocht (dus met AMD branding) en niet via derde partijen? Ik kan dat niet echt terugvinden, behalve dat AMD verwacht dat het gros via OEM partijen zullen worden ingekocht.
Thanks voor de headsupbegintmeta schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:13:
[...]
Als ik bij collega's kijk, lijkt het erop dat ze wel gewoon (iig ook) door winkels geleverd zullen worden.
pricewatch: AMD Radeon Pro WX 4100
pricewatch: AMD Radeon Pro WX 5100
pricewatch: AMD Radeon Pro WX 7100