Werkgeheugen, ik heb er niet heel veel verstand van en de keuze opties zijn behoorlijk groot. Daarom de vraag: Wat is het beste geheugen voor onderstaand systeem binnen mijn budget?
Ik zoek een?
Snel en krachtig setje DDR4 werkgeheugen van 2x8gb welke ik binnen nu en een paar maanden gemakkelijk kan uitbreiden met een tweede set van 2x8
Het gaat niet alleen om snel gamen maar om snel werken aangezien dit systeem naast gamen vooral als workstation gebruikt gaat worden en ik voornamelijk met Pro Tools (audio/video bewerking) werk.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk geld voor de best mogelijke prestaties uiteraard. Minimale verschillen met een prijsverschil van 30 euro heb ik (denk ik) weinig baat bij.
Eigenlijk wil ik niet meer dan €110 euro uitgeven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb redelijk goede ervaring met G-Skill en deze hebben over het algemeen ook een degelijke prijs/kwaliteit verhouding naar mijn weten. Maar het is zeker geen must.
Ook wil ik liever geen extreem hoge balken omdat ik dan wellicht in de problemen kom met de CPU koeler.
Systeem;
Ik zoek een?
Snel en krachtig setje DDR4 werkgeheugen van 2x8gb welke ik binnen nu en een paar maanden gemakkelijk kan uitbreiden met een tweede set van 2x8
Het gaat niet alleen om snel gamen maar om snel werken aangezien dit systeem naast gamen vooral als workstation gebruikt gaat worden en ik voornamelijk met Pro Tools (audio/video bewerking) werk.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk geld voor de best mogelijke prestaties uiteraard. Minimale verschillen met een prijsverschil van 30 euro heb ik (denk ik) weinig baat bij.
Eigenlijk wil ik niet meer dan €110 euro uitgeven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb redelijk goede ervaring met G-Skill en deze hebben over het algemeen ook een degelijke prijs/kwaliteit verhouding naar mijn weten. Maar het is zeker geen must.
Ook wil ik liever geen extreem hoge balken omdat ik dan wellicht in de problemen kom met de CPU koeler.
Systeem;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 345,95 | € 345,95 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB | € 459,80 | € 459,80 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp UP3017Q Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 42,90 | € 42,90 |
| 1 | Corsair RM650x | € 102,95 | € 102,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.204,50 | |