Corsair Strafe gebruikers? toetsenbord instabiel?

Pagina: 1
Acties:

• bassonn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Beste mede tweakers,

Ik heb de Corsair Strafe zojuist binnen gekregen, prachtig ding, alleen op mijn bureau staat het ding instabiel. Als ik de numpad gebruik gaat mijn linkerbovenkant gewoon omhoog, is dit nou eenmaal het product? Of heb ik net een ''maandagmorgen'' gevalletje binnen gekregen.

Mijn huidige (steelseries 6gv2) staat als een huis en is geen kant op te krijgen. Heb overigens de Corsair Strafe op meerdere, waterpas rechte, ondergronden gebruikt, nog steeds staat het instabiel.

Mochten er gebruikers zijn met dit bordje die dit ook ervaren, reageer dan even svp dan weet ik dat het niet aan mij ligt.

Cheers :)

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
Terug sturen zonder rede. en een nieuwe bij een andere shop kopen _O-

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

• bassonn
Tjm De Groot schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:56:
Terug sturen zonder rede. en een nieuwe bij een andere shop kopen _O-
RMA is al aangevraagd idd, vind het te irritant als het bordje steeds heen en weer gaat, vond hem wel mooi misschien de Steelseries apex m500 dan maar. Mijn huidige bord maar dan met blue led en Cherry mx Red

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-12-2025
Waarom RMA sturen?
Zou het terugsturen onder de WKOA.
Een RMA is bedoeld om een defect product te repareren en terug te sturen.
Een WKOA zending is voor mensen die niet tevreden zijn met het product en hun geld terug willen of een ander product willen krijgen.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Lijkt net wat verbogen te zijn. Lange en correcte oplossing is rma, snelle oplossing is ff buigen met je handen. :p

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:54
lauranvh schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 17:02:
Waarom RMA sturen?
Een WKOA zending is voor mensen die niet tevreden zijn met het product en hun geld terug willen of een ander product willen krijgen.
Nee WKOA is voor mensen die niet tevreden zijn over een voor de rest goed product. Meld het bij de winkel dat hij niet werkt. En dat je een nieuwe wilt. 9/10 keer zullen ze niet moeilijk doen en een nieuwe sturen zodra hij binnen is. scheelt je verzendkosten.

• bassonn
lauranvh schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 17:02:
Waarom RMA sturen?
Eerst telefonisch contact gehad met de klantenservice, exact mijn verhaal gedaan, gaven aan hem even RMA aan te melden. Wil het bord graag hebben maar niet als hij instabiel is, dus het is een soort van reperatie/vervanging.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:54
Zit er niet 1 van de "klepjes" uit aan de onderkant? Zal je vast wel gecontroleerd hebben. Maar wie weet:P.

• bassonn
loki504 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 17:15:
Zit er niet 1 van de "klepjes" uit aan de onderkant? Zal je vast wel gecontroleerd hebben. Maar wie weet:P.
Al gecheckt, het lijkt gewoon of één van de sliprubbertjes te hoog is dan de een aan de andere kant. Echt heel apart maar als ik hem terug stuur hoor ik het wel denk ik. Vroeg me alleen af of meerder mensen dit hadden dan kan ik beter een andere uitzoeken dan deze weer bestellen.
Pagina: 1