Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opbergen Modem/Router/NAS/NUC

Pagina: 1
Acties:

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Hi Tweakers,

Ik ben momenteel bezig met het organiseren van mijn netwerkapparatuur. Mijn setup bestaat uit:

- Glasvezel model
- Netgear Nighthawk X4S R7800 Router
- Intel NUC als homeserver
- Synology DiskStation DS916+

Nu zoek ik een mooie oplossing om alles netjes bij elkaar op te bergen. Ik heb veel op Google gezocht, maar wat ik tegen kom is niet helemaal wat ik bedoel. Ik heb wel wat creatieve oplossingen gevonden via Google, met de Ikea Hol bijvoorbeeld bij IkeaHacks:

http://www.ikeahackers.ne...a-hol-arcade-machine.html
http://www.ikeahackers.net/2009/02/hacked-hol.html

Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er mogelijk oplossingen die ik over het hoofd zie?

Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door EValentino op 06-09-2016 14:46 ]

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 15:13
Any kast met ventilatie will do?

Ik heb hier thuis gewoon een simpel tv meubel staan waar mijn 2 NAS, router, switch etc in staan.

Ik zie ook niet zo snel het verband tussen netwerk apparatuur opbergen en een home made arcade kast om eerlijk te zijn.

• oyay
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-11 08:46
Ik heb mijn Synology, homeserver, 2e AP, en nog een Pi in de meterkast.

Ik denk dat je je glasvezel modem niet in een HOL krijgt. De rest wel denk ik maar denk wel aan geluid en warmte.

If The Bitch Don't Like Me Something Must Be Wrong With The Bitch!

• EValentino
  • Niet online
oyay schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:49:
Ik heb mijn Synology, homeserver, 2e AP, en nog een Pi in de meterkast.

Ik denk dat je je glasvezel modem niet in een HOL krijgt. De rest wel denk ik maar denk wel aan geluid en warmte.
De modem wilde ik inderdaad in de meterkast houden :). De warmte zat mij ook dwars.

• EValentino
  • Niet online
Yokidrink schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:49:
Any kast met ventilatie will do?

Ik heb hier thuis gewoon een simpel tv meubel staan waar mijn 2 NAS, router, switch etc in staan.

Ik zie ook niet zo snel het verband tussen netwerk apparatuur opbergen en een home made arcade kast om eerlijk te zijn.
Was meer om aan te tonen wat ik een beetje in gedachte had, alles mooi wegwerken in een meubel.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Doet die R7800 iets met WiFi? Zo ja wil je het juist niet opbergen en als je dat toch gaat doen (overdreven WAF-gedoe :z ) zorg dan:

1) dat de antennes volledig vrij zijn van kabels e.d.
2) dat de materiaal van de kast zo transparant mogelijk zijn voor 2.4GHz en 5GHz-straling (dus geen metaal, ceramiek of verf dat een van de twee bevat)

Oslik blyat! Oslik!

• EValentino
  • Niet online
dion_b schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:13:
Doet die R7800 iets met WiFi? Zo ja wil je het juist niet opbergen en als je dat toch gaat doen (overdreven WAF-gedoe :z ) zorg dan:

1) dat de antennes volledig vrij zijn van kabels e.d.
2) dat de materiaal van de kast zo transparant mogelijk zijn voor 2.4GHz en 5GHz-straling (dus geen metaal, ceramiek of verf dat een van de twee bevat)
Hmm, dan kom ik toch weer bij dat Ikea kreng uit O-)
Pagina: 1