Voor een van mijn medewerkers ben ik op zoek naar een 15" laptop met numeriek toetsenbord.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt puur zakelijk gebruikt. Geen fotobewerking, rendering of andere zware processen. Voornamelijk Office (MS Excel & Word), browsen e.d. Excel bevat wel de nodige macro's die soms wat meer kunnen vragen van de CPU. Een numeriek toetsenbord is dan ook een vereiste.
Wat is je budget?
Het budget ligt rond de €500,- inclusief BTW met een marge van €100,- als dat de meerprijs waard is.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop wordt zo'n 3 x per week meegenomen naar klanten in een (nog aan te schaffen) laptoptas.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Een paar eisen:
- SSD
- Numeriek toetsenbord
- 15" Scherm
- Acceptabele accuduur
Met behulp van de Pricewatch filters kwam ik op de onderstaande modellen uit:
Lenovo IdeaPad 100-15IBD 80QQ014BMH (pricewatch: Lenovo IdeaPad 100-15IBD 80QQ014BMH
Lenovo IdeaPad 300-15ISK 80Q701E0MH (pricewatch: Lenovo IdeaPad 300-15ISK 80Q701E0MH
HP Pavilion 15-au011nd (pricewatch: HP Pavilion 15-au011nd
Eigenlijk valt voor mij de 100-15IBD af, aangezien deze geen 5Ghz ondersteuning biedt. Van de HP ben ik nooit echt een fan geweest, maar dat is ook maar een subjectief oordeel.
Klopt het dat de spoeling nogal dun is voor laptops met een numeriek toetsenbord onder de € 600,-?
Ik hoor graag als er nog andere opties zijn die ik over het hoofd heb gezien!
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt puur zakelijk gebruikt. Geen fotobewerking, rendering of andere zware processen. Voornamelijk Office (MS Excel & Word), browsen e.d. Excel bevat wel de nodige macro's die soms wat meer kunnen vragen van de CPU. Een numeriek toetsenbord is dan ook een vereiste.
Wat is je budget?
Het budget ligt rond de €500,- inclusief BTW met een marge van €100,- als dat de meerprijs waard is.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop wordt zo'n 3 x per week meegenomen naar klanten in een (nog aan te schaffen) laptoptas.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Een paar eisen:
- SSD
- Numeriek toetsenbord
- 15" Scherm
- Acceptabele accuduur
Met behulp van de Pricewatch filters kwam ik op de onderstaande modellen uit:
Lenovo IdeaPad 100-15IBD 80QQ014BMH (pricewatch: Lenovo IdeaPad 100-15IBD 80QQ014BMH
Lenovo IdeaPad 300-15ISK 80Q701E0MH (pricewatch: Lenovo IdeaPad 300-15ISK 80Q701E0MH
HP Pavilion 15-au011nd (pricewatch: HP Pavilion 15-au011nd
Eigenlijk valt voor mij de 100-15IBD af, aangezien deze geen 5Ghz ondersteuning biedt. Van de HP ben ik nooit echt een fan geweest, maar dat is ook maar een subjectief oordeel.
Klopt het dat de spoeling nogal dun is voor laptops met een numeriek toetsenbord onder de € 600,-?
Ik hoor graag als er nog andere opties zijn die ik over het hoofd heb gezien!