Amazon.de voegt Nederlandse taal toe

Pagina: 1
Acties:
  • 839 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-10 15:17
Ik kreeg zojuist een mailtje van Amazon.de dat de volledige website nu ook in het Nederlands beschikbaar is voor alle Nederlandse klanten en dat er vanaf E29,- geen verzendkosten meer worden berekend.

Afbeeldingslocatie: https://i578.photobucket.com/albums/ss230/timmert26/amazon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:24

Christiano007

Ich bin der champion

Goed bezig. Bestel veel op amazon.de

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 01:21

TommyGun

Stik er maar in!

Beter :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:52
Ze moeten dit ook doen op de uk versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 01:21

TommyGun

Stik er maar in!

M0otje schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:33:
Ze moeten dit ook doen op de uk versie.
Wel? Ik denk dat de meeste mensen Engels wel begrijpen, i.t.t. Duits.

[ Voor 47% gewijzigd door TommyGun op 06-09-2016 10:36 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:52
TommyGun schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:35:
[...]

Wel? Ik denk dat de meeste mensen Engels wel begrijpen, i.t.t. Duits.
Klopt, maar dat zou t klantvriendelijker maken. Daarnaast die gratis verzending is ook erg welkom. Dat hadden ze voorheen ook, en dat hebben ze weer eruit gehaald jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

timmert26 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:12:
... en dat er vanaf E29,- geen verzendkosten meer worden berekend.
Enige nuancering is op z'n plaats:
Dat minimum bedrag vanaf 29 euro en gratis verzenden gold al. MITS 'Versand durch amazon'.
M.a.w. lang niet alles wordt gratis verzonden. En bepaalde 'papieren' zaken (kaarten, boeken etc.) werden voorheen ook al gratis verzonden, zelfs bij bedragen <29 euro.

Toch wel vreemd dat mensen de voorkeur gaven/geven aan engels boven duits. :| Duits als taal is meer verwant aan het nederlands, dan engels.
Geef mij maar de onvertaalde oorspronkelijke tekst. >:) Net zo min als dat verkoopsites als AE in het nederlands een verbetering zijn t.o.v. de engelse versie... ahum... :+

Vind het geen noemenswaardige verbetering. Bestel al jaren via amazon.co.uk en amazon.de. Alleen toen schrapte amazon.co.uk de gratis verzendoptie naar het europese vasteland en werd je eigenlijk 'gedwongen' via amazon.de te bestellen. Maar er zijn toch de nodige producten die je via .co.uk wel kunt bestellen en via .de niet (of met hogere verzendkosten).
En het laatste jaar wil amazon.de vrijwel alle aanbiedingen qua wijn, parfum, etc. al helemaal niet meer versturen naar Nederland. Terwijl dat voorheen nooit een probleem was. :'(
"Dieser Artikel kann nicht in die Niederlande geliefert werden" krijg je dan te lezen als je zo'n interessante aanbieding wil bestellen... :-(

[ Voor 4% gewijzigd door ehtweak op 06-09-2016 11:25 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
ehtweak schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:46:
[...]

Toch wel vreemd dat mensen de voorkeur gaven/geven aan engels boven duits. :| Duits als taal is meer verwant aan het nederlands, dan engels.
Verbaas je je echt daarover? Ik durf te stellen dat mensen Engels heel veel meer tegen komen dan Duits, en dus over het algemeen significant beter Engels kunnen dan Duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-10 15:17
[...]

Enige nuancering is op z'n plaats:
Dat minimum bedrag vanaf 29 euro en gratis verzenden gold al. MITS 'Versand durch amazon'.
M.a.w. lang niet alles wordt gratis verzonden. En bepaalde 'papieren' zaken (kaarten, boeken etc.) werden voorheen ook al gratis verzonden, zelfs bij bedragen <29 euro.

Geef mij maar de onvertaalde oorspronkelijke tekst. >:) Net zo min als dat verkoopsites als AE in het nederlands een verbetering zijn t.o.v. de engelse versie... ahum... :+

Vind het geen noemenswaardige verbetering. Bestel al jaren via amazon.co.uk en amazon.de. Alleen toen schrapte amazon.co.uk de gratis verzendoptie naar het europese vasteland en werd je eigenlijk 'gedwongen' via amazon.de te bestellen. Maar er zijn toch de nodige producten die je via .co.uk wel kunt bestellen en via .de niet (of met hogere verzendkosten).
En het laatste jaar wil amazon.de vrijwel alle aanbiedingen qua wijn, parfum, etc. al helemaal niet meer versturen naar Nederland. Terwijl dat voorheen nooit een probleem was. :'(
"Dieser Artikel kann nicht in die Niederlande geliefert werden" krijg je dan te lezen als je zo'n interessante aanbieding wil bestellen... :-(
Ik vergelijk ook altijd alle producten tussen zowel amazon.de als amazon.co.uk incl verzendkosten welke het goedkoopste uitkomt. Het is altijd weer een verassing en je kunt er geen peil op trekken. Mijn Duits is redelijk oke (oosten van het land O-) ) maar ik heb toch liever Engels. Dat leest toch een stuk makkelijker weg voor mij! Ik bestel ook erg veel via amazon omdat het aanbod gewoon gigantisch is, veel op voorraad is en het vaak gewoon simpelweg vele malen goedkoper is dan in Nederland. Tijd dat amazon.nl gewoon komt en niet alleen schamele boeken en ebooks aanbiedt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nouja 'shop in het Nederlands', alle default teksten van Amazon zijn nu Nederlands, maar behoorlijk wat productomschrijvingen zijn gewoon nog in het duits.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacks0nxD
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 16:12
Sissors schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:30:
[...]

Verbaas je je echt daarover? Ik durf te stellen dat mensen Engels heel veel meer tegen komen dan Duits, en dus over het algemeen significant beter Engels kunnen dan Duits.
Grensgebieden uitgezonderd natuurlijk, wat dat betreft zijn wij hier halve Duitsers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Omdat we godzijdank niks nasynchroniseren, dus het Engels gaat er als zoete koek in. Ik heb geen behoefte om Tom Cruise in het Duits te horen praten.
Engels is daarnaast verplicht op school, Duits kun je snel droppen als je wil.
En Engels wordt echt OVERAL in de wereld gesproken, dus is het slimmer om je daarin te bekwamen.

[ Voor 18% gewijzigd door ago op 06-09-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Da's leuk voor hen die daar bestellen, maar geen topic waard :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.