Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google Inbox: Server temporarily unavailable

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sahri
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 14:25
Sinds eergisteren krijg ik steeds de melding: server is temporarily unavailable bij Inbox. Ik heb meerdere keren de cache en cookies verwijderd maar de error blijft maar terugkomen en ik kan zo bijna niks doen! Drafts worden niet (goed) opgeslagen en ik kan ook niks versturen. Op mijn mobiel en tablet heb ik nergens last van. Zijn er andere Inbox gebruikers die hier last van hebben?

Browser: Google Chrome 53.0.2785.89 m (64-bit)

Beste antwoord (via Sahri op 06-09-2016 10:17)

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:24

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik maak al sinds een tijdje gewoon weer gebruik van Gmail. Inbox is echt onwerkbaar traag geworden. Ik lees op internet hier ook meerdere klachten over.

Problemen op zowel mijn Windows 10 Pro, MacBook Air en iMac.

@LoopendeVogel:
Al deze stappen ook al ondernomen. Helaas niet het gewenste resultaat

[ Voor 17% gewijzigd door Totaalgeflipt op 06-09-2016 10:17 . Reden: Toevoeging ]

Alle reacties

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:59

Wish

ingwell

Nee, ongeveer zelfde setting (OS en browser) op mijn laptop. Bovendien lijkt het echt aan die machine te liggen als mobiel en tablet er geen last van hebben.

No drama

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Sahri schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:09:
Sinds eergisteren krijg ik steeds de melding: server is temporarily unavailable bij Inbox. Ik heb meerdere keren de cache en cookies verwijderd maar de error blijft maar terugkomen en ik kan zo bijna niks doen! Drafts worden niet (goed) opgeslagen en ik kan ook niks versturen. Op mijn mobiel en tablet heb ik nergens last van. Zijn er andere Inbox gebruikers die hier last van hebben?

Browser: Google Chrome 53.0.2785.89 m (64-bit)
Ik heb je titel regelrecht in Google geplakt en ik krijg meerdere mogelijke oplossingen te zien, waaronder ook dat wat jij al gedaan hebt. Eerste hit bijv:
First update your browser to the latest version
Clear cache and cookies
Try disabling any browser extensions and starting the browser again
Try starting GMail without any labs you might have enabled (use https://mail.google.com/mail/?labs=0 to do that)
Temporarily disable your virus checker (if you have one)

Of:
Open Gmail in Chrome and select Contacts. When you are viewing the new Contacts Preview, you can click on "More" on the left side, then select "Leave the Contacts Preview." Once you do this, go back to Gmail and refresh it, and then close the browser.

En nog veel meer tips en tricks te vinden wanneer je dit topic titel copy/paste in google.

Acties:
  • Beste antwoord

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:24

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik maak al sinds een tijdje gewoon weer gebruik van Gmail. Inbox is echt onwerkbaar traag geworden. Ik lees op internet hier ook meerdere klachten over.

Problemen op zowel mijn Windows 10 Pro, MacBook Air en iMac.

@LoopendeVogel:
Al deze stappen ook al ondernomen. Helaas niet het gewenste resultaat

[ Voor 17% gewijzigd door Totaalgeflipt op 06-09-2016 10:17 . Reden: Toevoeging ]

• Sahri
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 14:25
LopendeVogel schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:14:
[...]

Ik heb je titel regelrecht in Google geplakt en ik krijg meerdere mogelijke oplossingen te zien, waaronder ook dat wat jij al gedaan hebt. Eerste hit bijv:
First update your browser to the latest version
Clear cache and cookies
Try disabling any browser extensions and starting the browser again
Try starting GMail without any labs you might have enabled (use https://mail.google.com/mail/?labs=0 to do that)
Temporarily disable your virus checker (if you have one)

Of:
Open Gmail in Chrome and select Contacts. When you are viewing the new Contacts Preview, you can click on "More" on the left side, then select "Leave the Contacts Preview." Once you do this, go back to Gmail and refresh it, and then close the browser.

En nog veel meer tips en tricks te vinden wanneer je dit topic titel copy/paste in google.
Ik gebruik alleen Adblock Plus en Lastpass en die hebben NOOIT problemen gegeven dus dat ze nu ineens problemen geven lijkt me stug.