In april heeft Vernee, een nieuwe Chinese startup, de Thor uitgebracht voor €100,-, in september is het tijd voor de Apollo Lite. Een toestel met een high-end jastje, goede specs en een advies prijs van omgerekend 200 euro. Het toestel bevat een 5,5" full-hd scherm, heeft 4GB ram en 32GB uitbreidbare opslag. Verder draait het op een stock versie van Android 6.0. Verder heeft het ondersteuning voor in alle in Nederland gebruikte 4G frequenties, wifi a/b/g/n/ac en Bluetooth 4.0.
Terug naar Inhoudsopgave
De Apollo Lite ondersteunt de volgende frequenties:
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
300 euro voor een toestel waarvan de maker met de voorganger gegoocheld heeft met specs en waar je maar moet afwachten wat er softwarematig allemaal gaat gebeuren.
Prijzig gokje.
Prijzig gokje.
Dat is het zeker. Maar het blijft een mooi toestel. Overigens wordt er in de eerste reviews niet gesproken over verkeerde specs. Bijvoorbeeld die van Androidworld.Momus schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:21:
300 euro voor een toestel waarvan de maker met de voorganger gegoocheld heeft met specs en waar je maar moet afwachten wat er softwarematig allemaal gaat gebeuren.
Prijzig gokje.
Bij de Thor bleek al snel dat er geen Gorillaglass op zat zoals wel werd geclaimd.rens-br schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:28:
[...]
Dat is het zeker. Maar het blijft een mooi toestel. Overigens wordt er in de eerste reviews niet gesproken over verkeerde specs. Bijvoorbeeld die van Androidworld.
Maar dat was dan ook een toestelletje van minder dan 100 euro.
Bij dit toestel is de gok wat groter.
Dat weet ik inderdaad. Heb de ervaringen van met de Thor redelijk op te voet gevolgd. Ik geloof ook dat het GG niet het enige was wat ontbrak. Ook Quick Charging bleek er niet te zijn.Momus schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:32:
[...]
Bij de Thor bleek al snel dat er geen Gorillaglass op zat zoals wel werd geclaimd.
Maar dat was dan ook een toestelletje van minder dan 100 euro.
Bij dit toestel is de gok wat groter.
Maar goed ik durf de gok in ieder geval niet te wagen (ook omdat ik geen nieuw toestel nodig heb, maar wellicht zijn er andere die het wel de moeite waard vinden)
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 06-09-2016 10:41 ]
Verwijderd
Hoe bedoel je geen 3,5 mm uitgang? Toestel voor Euro 180,- bij GearBest in de Flash Sale. Beest van een CPU. Overall iets minder dan de OnePlus3 maar je betaalt dan ook fors minder.
Naar wat ik van de specificaties begrijp en de review van Androidworld, lijkt het erop dat deze telefoon geen 3,5mm audio output heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:21:
Hoe bedoel je geen 3,5 mm uitgang? Toestel voor Euro 180,- bij GearBest in de Flash Sale. Beest van een CPU. Overall iets minder dan de OnePlus3 maar je betaalt dan ook fors minder.
Ik zie bij de zwarte versie van de Apollo Lite toch echt een 3.5mm jack aan de bovenkant:

Ziet er toch wel erg tof uit voor die prijs. Hebben hebben.
Verwijderd
Zelf heb ik de zilveren en ik vind hem prachtig. Premium uitstraling. En mocht iemand nog twijfelen er zit gewoon een 3,5 mm uitgang op☺
Software support, om maar iets te noemen, is bij OnePlus natuurlijk wel veel beter.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:21:
Verwijderd
Dat van die software support is een interessante want ik heb in twee maanden twee OTA's ontvangen. Verder heb ik geen problemen met mijn telefoon en er zijn al wel 25 reviews voorhanden (Engels, Duits, Frans, Spaans, Russisch e.d.) die deze telefoon allemaal een hoog cijfer geven. Eerlijkheidshalve heb ik ook op de community het één en ander opgevangen aan onregelmatigheden in de software hoewel ik daar zelf dus geen last van heb en de reviews (door "professionals") hier ook eigenlijk geen signalen over doorgeven.Momus schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:47:[...] Software support, om maar iets te noemen, is bij OnePlus natuurlijk wel veel beter.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:42:
Zelf heb ik de zilveren en ik vind hem prachtig. Premium uitstraling. En mocht iemand nog twijfelen er zit gewoon een 3,5 mm uitgang op☺
Ah jullie hebben gelijk.Sorbo schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:31:
Ik zie bij de zwarte versie van de Apollo Lite toch echt een 3.5mm jack aan de bovenkant:
[afbeelding]
Wat voor software updates waren dat? Bug fixes of ook het beveiligingsniveau updaten?Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:59:
[...]
Dat van die software support is een interessante want ik heb in twee maanden twee OTA's ontvangen.
Ziet er inderdaad erg strak uit!Danny.G schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:36:
Ziet er toch wel erg tof uit voor die prijs. Hebben hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 06-09-2016 13:06 ]
Verwijderd
Voor zover ik weet alleen maar bug fixes.rens-br schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:05
Wat voor software updates waren dat? Bug fixes of ook het beveiligingsniveau updaten?
[ Voor 0% gewijzigd door rens-br op 06-09-2016 13:13 ]
Welk beveiligingsniveau zitten ze nu?Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:10:
Voor zover ik weet alleen maar bug fixes.
Verwijderd
Android security patch level[b][message=48231387,noline]rens-br schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:12[/message
Welk beveiligingsniveau zitten ze nu?
July 5, 2016
En hoeveel van die 25 "professionals" hebben het toestel gratis gekregen om te reviewen en verdienen een centje bij met affiliate links? Bij dit soort merken zie je altijd enorm veel reviews van de 'bekende' mensen rond de release. Vernee, Doogee etc delen die dingen gratis uit in ruil voor leuke reviews.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:59:
[...]
Dat van die software support is een interessante want ik heb in twee maanden twee OTA's ontvangen. Verder heb ik geen problemen met mijn telefoon en er zijn al wel 25 reviews voorhanden (Engels, Duits, Frans, Spaans, Russisch e.d.) die deze telefoon allemaal een hoog cijfer geven. Eerlijkheidshalve heb ik ook op de community het één en ander opgevangen aan onregelmatigheden in de software hoewel ik daar zelf dus geen last van heb en de reviews (door "professionals") hier ook eigenlijk geen signalen over doorgeven.
*knip*. Offtopic.
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 06-09-2016 15:21 ]
Verwijderd
Vind ik niet zo'n steekhoudend argument. Veel mensen die er reviews op na lezen zijn al meer dan gemiddeld deskundig in de materie. Ze weten waar er op gelet moet worden en willen een kritische maar ook redelijke beoordeling van het product. De reviewers weten dit ook en ze weten ook dat wanneer ze hun geloofwaardigheid verliezen ze ook hun abonnees verliezen.Kenzi schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:58:
[...]En hoeveel van die 25 "professionals" hebben het toestel gratis gekregen om te reviewen en verdienen een centje bij met affiliate links? Bij dit soort merken zie je altijd enorm veel reviews van de 'bekende' mensen rond de release. Vernee, Doogee etc delen die dingen gratis uit in ruil voor leuke reviews.
Een redelijke beoordeling? Ik moet de eerste echte review van de Vernee Apollo nog tegen komen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:07:
[...]
Vind ik niet zo'n steekhoudend argument. Veel mensen die er reviews op na lezen zijn al meer dan gemiddeld deskundig in de materie. Ze weten waar er op gelet moet worden en willen een kritische maar ook redelijke beoordeling van het product. De reviewers weten dit ook en ze weten ook dat wanneer ze hun geloofwaardigheid verliezen ze ook hun abonnees verliezen.
Enige wat ik zie zijn juweeltjes zoals dit
"This is my full review of the Vernee Apollo Lite, which could be one of the Top 5 Best Smartphones of 2016"
"Is the Vernee Apollo Lite the best 10 Core Smartphone for 2016? "
Ik weet uit eerste hand hoe dit soort merken werken en hoe graag mensen gratis telefoons willen hebben (krijg nog elke dag 100+ verzoeken

Verwijderd
*knip*. Houden we het wel een beetje vriendelijk?
[ Voor 81% gewijzigd door rens-br op 06-09-2016 15:34 ]
Op basis waarvan concludeer jij dat een review niet ingegeven is door het vooruitzicht van een gratis telefoon?
Overigens ben ik een beetje rond gaan lezen over deze telefoon, maar ik lees echt genoeg minpunten. De batterij houdt het geen dag uit, de camera is matig, er zijn veel problemen met wegvallende connecties.
Leuk, die specs, maar er is op genoeg bezuinigd blijkbaar.
[ Voor 39% gewijzigd door rens-br op 06-09-2016 15:34 ]
[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 06-09-2016 15:36 ]
Verwijderd
Oké ik wil ook liever geen woorden maar daden.rens-br schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:35:[modbreak]In plaats van op de man spelen en elkaar steken geven onder water. Kom allemaal eens met bronnen en links naar de desbetreffende reviews. Zo weten we allemaal waar we het over hebben.
Graag vanaf nu weer vriendelijk tegen elkaar.[/]
http://forum.xda-develope...-inch-4g-android-t3457430
YouTube: Vernee Apollo Lite Review | Budget Deca Core - Engels
YouTube: Vernee Apollo Lite Review - 10 Core MONSTER! - Engels
YouTube: Vernee Apollo Lite 4G Smartphone 5,5 Zoll Android 6.0 4GB RAM 32 GB ... - Duits
YouTube: Vernee Apollo Lite (Full Review) 5.5 Inch, Helio X20, 4GB RAM - PART... - Engels
YouTube: Vernee Apollo Lite, uno de los mejores smartphones por precio [Review] - Spaans
http://www.chinahandys.net/vernee-apollo-lite/ - Duits
http://smmart.es/reviews/vernee-apollo-lite-opiniones/ - Spaans
http://www.tablette-chino...apollo-lite-test-complet/ -Frans
http://www.android-hilfe....ernee-apollo-lite.785727/ - Duits
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2016 15:41 . Reden: Extra link geplaatst ]
Haha, kijk aan, je onderstreept precies Kenzi zijn punt.
Leuke unboxing video's, maar natuurlijk geen echte reviews. Allemaal voorbeelden van verkooppraatjes voor gratis telefoons....
Leuke unboxing video's, maar natuurlijk geen echte reviews. Allemaal voorbeelden van verkooppraatjes voor gratis telefoons....
Alle functies worden even geshowd, ondersteund door een mooie titel waarin de nadruk wordt gelegd op deze "spectacular phone".
Als je op basis van dit concludeert dat het een prima telefoon betreft, ben je wel heel naïef.
Over je reviews.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:08:
Huh? Geen idee waar je het over hebt.
Ik heb alle door jou geposte reviews, op de laatste 2 na door een gebroken link, bekeken.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:15:
Welke reviews lees jij? Graag inclusief link.
Die Duitser is nog enigszins kritisch. Voor de rest kan ik het niet al te serieus nemen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:25:
De gebroken links heb ik even gefixed. Veel leesplezier.
Verwijderd
Duitsers zijn serieus daarom kan je die 3 Duitse reviews zeker serieus nemen. Het zijn eigenlijk 4 Duitse reviews. Als je de vierde weet te ontdekken dan hoor ik het wel van je. Houd overigens Youtube e.d in de gaten want de Apollo Lite reviews (serieuze) komen aan de lopende band voorbij.
Geen enkele van die reviews zet er eerlijk bij "this phone was sponsored by XX for an unbiased review" wat ze wel zouden moeten doen. Vrijwel alle door jou genoemde links heb ik weleens voorbij zien komen en zijn standaard addressen waar goedkope telefoons heen gestuurd worden.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 17:21:
Duitsers zijn serieus daarom kan je die 3 Duitse reviews zeker serieus nemen. Het zijn eigenlijk 4 Duitse reviews. Als je de vierde weet te ontdekken dan hoor ik het wel van je. Houd overigens Youtube e.d in de gaten want de Apollo Lite reviews (serieuze) komen aan de lopende band voorbij.
Wil je echt betere reviews dan zal je toch op XDA (en dan niet het forum), The Verge etc moeten kijken of bijv hier op Tweakers frontpage (tijd voor een nieuwe cheape Chinaphone round-up). Youtube reviewers doen het a) voor de views, b) voor de gratis telefoons. (die ze vaak weer doorverkopen).
Alle door jou aangedragen links hebben ook affiliate links prominent in hun description staan.
Alle Duitsers dragen ook Tiroler lederhose en zuipen veel bier.Duitsers zijn serieus daarom kan je die 3 Duitse reviews zeker serieus nemen.

Ontopic, de kans dat de Apollo Lite GG3 heeft is niet zo heel groot. Er is lastig aan schermen met GG3 te komen voor dit soort kleine merken.
Een kleine blik op de vernee forums en je ziet hoeveel mensen er dezelfde problemen hebben
overheating, geen gps fix, camera aperature fout (interpolatie naar 16mp duidt op geen Samsung sensor)
http://bbs.vernee.cc/foru...orumdisplay&fid=40&page=1
waarom komen die punten vrijwel niet naar voren in die reviews van jou?
Verwijderd
Ik weet het goed gemaakt als jijzelf de telefoon hebt en er een review over plaatst spreken we misschien op voet van gelijkheid. Van horen en zeggen kan ik niet zoveel mee want je hebt de telefoon niet en gelooft niet in wat anderen er over delen.
Uhm. Wij geloven niet wat al die gesponsorde reviews allemaal voor positiefs melden. Zeker omdat er genoeg gebruikers te vinden zijn met legio problemen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:55:
Ik weet het goed gemaakt als jijzelf de telefoon hebt en er een review over plaatst spreken we misschien op voet van gelijkheid. Van horen en zeggen kan ik niet zoveel mee want je hebt de telefoon niet en gelooft niet in wat anderen er over delen.
Verwijderd
Voor jou hetzelfde advies maak een review na eigen ervaringen en maak geen tunnelvisie van je mening.
*knip*. Kom eens met bronnen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:15:
Voor jou hetzelfde advies maak een review na eigen ervaringen en maak geen tunnelvisie va je mening.
[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 14:50 ]
Ik heb de telefoon sinds vanochtend ook in huis. Tot nu toe (na een werkdag gebruikt te hebben) ben ik er super enthousiast over! Wat betreft de specs die onjuist zouden zijn, waar gaat het dan om? Mogelijk kan ik het voor jullie dan nakijken/testen.
Wie weet schrijf ik nog een review maar heb helaas niet veel tijd beschikbaar
Hebben jullie het ook dat de simkaart er moeilijk in gaat? Ik heb van origine een nano-sim, en daar heb ik een microsim-converter omheen zitten. Het leek echter alsof de sim te dik was. Als ik de simkaart in de nanosim-slot deed ging het wel goed, maar daar wil ik liever een SD-kaartje in!
Wie weet schrijf ik nog een review maar heb helaas niet veel tijd beschikbaar
Hebben jullie het ook dat de simkaart er moeilijk in gaat? Ik heb van origine een nano-sim, en daar heb ik een microsim-converter omheen zitten. Het leek echter alsof de sim te dik was. Als ik de simkaart in de nanosim-slot deed ging het wel goed, maar daar wil ik liever een SD-kaartje in!
Zie deze post: rens-br in "[Vernee Apollo Lite] Ervaringen & Discussie". Bij de Thor bleek Gorilla Glass en Quick Charge te ontbreken.henk1994 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:42:
Ik heb de telefoon sinds vanochtend ook in huis. Tot nu toe (na een werkdag gebruikt te hebben) ben ik er super enthousiast over! Wat betreft de specs die onjuist zouden zijn, waar gaat het dan om? Mogelijk kan ik het voor jullie dan nakijken/testen.
Kenzi schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:00:
[...]
Geen enkele van die reviews zet er eerlijk bij "this phone was sponsored by XX for an unbiased review" wat ze wel zouden moeten doen.
offtopic:
Ook al is dat wel zo netjes en vind ik ook dat het erbij zou moeten staan, volgens mij zet 90+% van de reviewers dat er niet bij.
Ook al is dat wel zo netjes en vind ik ook dat het erbij zou moeten staan, volgens mij zet 90+% van de reviewers dat er niet bij.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb deze telefoon nu twee weken in gebruik. Erg fijn eigenlijk. Ontvangst is net zo goed als mijn oude Nexus 5, heb gewoon overal 4G (Ziggo Mobiel). Batterij gaat ongeveer anderhalf dag mee, quick-charge werkt goed en super snel.
De vingerafdrukscanner zou wel iets accurater kunnen soms. Ik moet mijn vinger er een bepaalde manier tegenaan houden, dan gaat het ook wel echt super snel. De camera is ook goed, niet super zoals de Samsung S7, maar dat verwacht ik ook niet voor die prijs.
Tja, prima/snelle telefoon voor die € 200,-. Heb het btw besteld op Geekbuying, duurde 2 weken. Ik doe hem echter wel weg, kan maar niet wennen aan 5.5 inch... Ik ga terug naar 5 inch, dus als iemand een andere (goede & goedkope) china-phone van 5 inch kan aanraden
De vingerafdrukscanner zou wel iets accurater kunnen soms. Ik moet mijn vinger er een bepaalde manier tegenaan houden, dan gaat het ook wel echt super snel. De camera is ook goed, niet super zoals de Samsung S7, maar dat verwacht ik ook niet voor die prijs.
Tja, prima/snelle telefoon voor die € 200,-. Heb het btw besteld op Geekbuying, duurde 2 weken. Ik doe hem echter wel weg, kan maar niet wennen aan 5.5 inch... Ik ga terug naar 5 inch, dus als iemand een andere (goede & goedkope) china-phone van 5 inch kan aanraden
Quick Charge werkt wel gewoon bij dit toestel, net van 15 naar 75% opgeladen in nog geen uur.rens-br schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:58:
[...]
Zie deze post: rens-br in "[Vernee Apollo Lite] Ervaringen & Discussie". Bij de Thor bleek Gorilla Glass en Quick Charge te ontbreken.
Of het Gorilla Glass is, daar lijkt het wel op. Ik weet dat niet zeker maar het voelt wel hetzelfde aan als een ander toestel wat ik heb met Gorilla Glass. Daarnaast is het glas wel echt gebold, heb je dat ook met andere grassoorten?
Verwijderd
In de bijgevoegde review wordt iets gezegd over de hardheid van het glas.henk1994 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 20:24:[...]Of het Gorilla Glass is, daar lijkt het wel op. Ik weet dat niet zeker maar het voelt wel hetzelfde aan als een ander toestel wat ik heb met Gorilla Glass. Daarnaast is het glas wel echt gebold, heb je dat ook met andere grassoorten?
YouTube: Vernee Apollo Lite (Full Review) 5.5 Inch, Helio X20, 4GB RAM - PART...
Verder zou het wel aardig zijn als Vernee zijn mobiel opstuurt naar JerryRigEverything dan weet je pas echt wat je allemaal wel en niet met je telefoon kan doen. Zeg maar eigenlijk of je telefoon ook een soort Zwitsers zakmes is.
YouTube: JerryRigEverything
Dit zijn de speerpunten waarmee Vernee adverteert:
- Helio X20 processor : Check
- 4GB RAM : Check
- 32GB ROM : Check
- USB-C aansluiting : Check (maar audio-aansluiting heb ik nog niet kunnen testen
- 4G LTE : Check
- Android 6.0 64bit : Check
- Dual Sim : Check (tenzij je er een SD kaartje in doet)
- 5,5 inch FHD Sharp IGZO scherm : Scherm is prima, FHD klopt, de rest: hoe kan je dat testen?
- 16.0 MP back-camera : Check
- PDAF autofocus : Check? Scherpstellen gaat iig goed en snel
- 4K video recording : Er circuleren videos waarin dit het geval zou zijn maar in een OTA update is deze functionaliteit verwijderd: http://www.vernee.cc/apollo-lite-1st-ota/
- Metal Uni-body : Check, voelt solide aan en ligt lekker in de hand
- Corning Gorilla 3 met 2.5 Touch Panel : Zoals hierboven gezegd, het lijkt erop dat dit een Check is
- 3180 mAh accu : Check
- Pump Express 3.0 (Quick Charge) : Check
- Fingerprint scanner : Check (en redelijk accuraat)
Jij hebt getest dat er daadwerkelijk 3180 mAh in de batterij zit?
Daar lees ik namelijk veel problemen mee, amper de dag halen enzo.
Net als veel connectivity problemen, wat zich uit in wegvallende verbindingen.
Het Gorilla Glass lijkt me lastig te controleren.
Camera schijnt ook te extrapoleren naar 16MP, dus geen echte 16MP. Bovendien is de aperture 2.2 en niet 2.0.
Kortom, je kunt overal wel check bij zetten, maar er zijn ngoal wat vraagtekens te vinden.
Camera schijnt ook te extrapoleren naar 16MP, dus geen echte 16MP. Bovendien is de aperture 2.2 en niet 2.0.
Kortom, je kunt overal wel check bij zetten, maar er zijn ngoal wat vraagtekens te vinden.
Sorry ik krijg het idee dat je het niet wilt of kunt geloven. Kan aan mij liggen, maar zo kom je wel over.Momus schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:05:
Jij hebt getest dat er daadwerkelijk 3180 mAh in de batterij zit?
OT: Hiervoor heb ik een paar maanden rondgelopen met de Xiaomi Redmi Note 3 Pro, waar een batterij van 4000 mAh in zit. Ik ben een redelijk zware gebruiker, veel screen on-time, veel internet e.d. Wat ik af kan lezen vanuit de statistieken en op basis van mijn ervaring ben ik echt geneigd om te zeggen dat die 3180 mAh in de buurt zit. Ik heb het nog niet getest, maar hoe zou je dit kunnen testen? Is er een app beschikbaar? Dan voer ik die uit.
De Helio X20 chip is niet een van de zuinigste, mogelijk ligt het ook daaraan. En uiteraard ook welke apps er geïnstalleerd zijn en op de achtergrond draaien.
Wegvallende verbindingen, dat zou wel kunnen kloppen maar ik heb het idee dat dit meer een softwareprobleem dan een hardwareprobleem is. Het smsje voor de whatsapp verificatie kwam bij mij veel later aan, maar ook het smsje van mijn provider voor de instellingen.
In de trein wilde ik een paar apps installeren. Ik had gewoon internet, kon bij de apps komen en op installeren drukken, maar het installatieproces werd pas in gang gezet toen ik WiFi had. In de instellingen van de PlayStore stond wel alles goed, dus wat het geweest is weet ik niet. Ik kon in tussentijd wel internetten dus mijn internetverbinding was wel prima.
Hoe kun je de camera controleren?
Het gaat er niet om of ik het wel of niet wil geloven, het gaat erom dat het o.a. het forum van Vernee vol staat met dit soort problemen. Die krijg je dus niet te zien in de "reviews" die in deze topic geplaatst zijn.henk1994 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:22:
[...]
Sorry ik krijg het idee dat je het niet wilt of kunt geloven. Kan aan mij liggen, maar zo kom je wel over.
OT: Hiervoor heb ik een paar maanden rondgelopen met de Xiaomi Redmi Note 3 Pro, waar een batterij van 4000 mAh in zit. Ik ben een redelijk zware gebruiker, veel screen on-time, veel internet e.d. Wat ik af kan lezen vanuit de statistieken en op basis van mijn ervaring ben ik echt geneigd om te zeggen dat die 3180 mAh in de buurt zit. Ik heb het nog niet getest, maar hoe zou je dit kunnen testen? Is er een app beschikbaar? Dan voer ik die uit.
De Helio X20 chip is niet een van de zuinigste, mogelijk ligt het ook daaraan. En uiteraard ook welke apps er geïnstalleerd zijn en op de achtergrond draaien.
Wegvallende verbindingen, dat zou wel kunnen kloppen maar ik heb het idee dat dit meer een softwareprobleem dan een hardwareprobleem is. Het smsje voor de whatsapp verificatie kwam bij mij veel later aan, maar ook het smsje van mijn provider voor de instellingen.
In de trein wilde ik een paar apps installeren. Ik had gewoon internet, kon bij de apps komen en op installeren drukken, maar het installatieproces werd pas in gang gezet toen ik WiFi had. In de instellingen van de PlayStore stond wel alles goed, dus wat het geweest is weet ik niet. Ik kon in tussentijd wel internetten dus mijn internetverbinding was wel prima.
Hoe kun je de camera controleren?
Ik schep liever een compleet beeld, dan een eenzijdig beeld.
Bovendien heb ik vraagtekens bij de duurzaamheid van een dergelijk toestel, iets wat nu natuurlijk nog niet te beoordelen is.
Ik snap je punt maar het is natuurlijk wel zo dat alleen gebruikers die problemen ervaren klagen, tevreden gebruikers hoor je meestal niet zo veel...Momus schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:26:
[...]
Het gaat er niet om of ik het wel of niet wil geloven, het gaat erom dat het o.a. het forum van Vernee vol staat met dit soort problemen. Die krijg je dus niet te zien in de "reviews" die in deze topic geplaatst zijn.
Ik schep liever een compleet beeld, dan een eenzijdig beeld.
Bovendien heb ik vraagtekens bij de duurzaamheid van een dergelijk toestel, iets wat nu natuurlijk nog niet te beoordelen is.
Dat klopt. Maar wanneer gebruikers tevreden zijn met een mindere camera dan de specs aangeven, om maar een voorbeeld te noemen, betekent het niet dat het niet benoemd dient te worden...henk1994 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:55:
[...]
Ik snap je punt maar het is natuurlijk wel zo dat alleen gebruikers die problemen ervaren klagen, tevreden gebruikers hoor je meestal niet zo veel...
Verwijderd
Bespaar je de moeite om hier in te duiken want er zijn al zoveel reviews voorhanden die dit hebben aangetoond door dit te testen. Maar je slaat de spijker op zijn kop want je eigen gebruikersgedrag bevestigd al dat de batterij best wat aan kan en zo is het ook.henk1994 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:22:[...]OT: Hiervoor heb ik een paar maanden rondgelopen met de Xiaomi Redmi Note 3 Pro, waar een batterij van 4000 mAh in zit. Ik ben een redelijk zware gebruiker, veel screen on-time, veel internet e.d. Wat ik af kan lezen vanuit de statistieken en op basis van mijn ervaring ben ik echt geneigd om te zeggen dat die 3180 mAh in de buurt zit. Ik heb het nog niet getest, maar hoe zou je dit kunnen testen? Is er een app beschikbaar? Dan voer ik die uit.
En jouw camera? Wel een aperture van 2.0? En geen extrapolatie naar 16MP?Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:51:
[...]
Bespaar je de moeite om hier in te duiken want er zijn al zoveel reviews voorhanden die dit hebben aangetoond door dit te testen. Maar je slaat de spijker op zijn kop want je eigen gebruikersgedrag bevestigd al dat de batterij best wat aan kan en zo is het ook.
Verwijderd
*knip*. Offtopic.henk1994 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:22:[...]OT: Hiervoor heb ik een paar maanden rondgelopen met de Xiaomi Redmi Note 3 Pro, waar een batterij van 4000 mAh in zit.
[ Voor 28% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 14:52 ]
Dank voor de ervaringen, henk1994, daar heb ik (en andere lezers) tenminste iets aan.
Ook ik ben aan het zoeken naar een nieuwe telefoon, een opvolger voor mijn Redmi Note 2.
De Vernee Apollo Lite ziet er -op papier- heel goed uit, maar met zo'n prijs is een kritische blik gerechtvaardigd. Ik ben dan ook heel benieuwd naar zoveel mogelijk ervaringen van mensen met deze telefoon.
Waar ik ook heel benieuwd naar ben is de camera. De camera's op de Xiaomi Redmi (Note) is notoir slecht, vooral in low-light-settings, hoe is deze op de Apollo Lite?
Ook ik ben aan het zoeken naar een nieuwe telefoon, een opvolger voor mijn Redmi Note 2.
De Vernee Apollo Lite ziet er -op papier- heel goed uit, maar met zo'n prijs is een kritische blik gerechtvaardigd. Ik ben dan ook heel benieuwd naar zoveel mogelijk ervaringen van mensen met deze telefoon.
Waar ik ook heel benieuwd naar ben is de camera. De camera's op de Xiaomi Redmi (Note) is notoir slecht, vooral in low-light-settings, hoe is deze op de Apollo Lite?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Op het forum van Vernee hebben een aantal mensen foto's geplaats. Misschien dat je daar kan kijken.anandus schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:08:
Dank voor de ervaringen, henk1994, daar heb ik (en andere lezers) tenminste iets aan.
bijv > http://bbs.vernee.cc/foru...d&tid=1160&extra=page%3D2
(waar ook de exif info staat waaruit blijkt dat de opgegeven specs en werkelijke specs van de camera niet kloppen).
Hier staan wat lowlight foto's >> https://www.mediafire.com...pollo_Lite_Camera_Samples
Ik heb gisteren een OTA update gekregen, maar merk eigenlijk nog geen verbeteringen/veranderingen.
Het volgende zou volgens Vernee gebeurd moeten zijn:

En daarnaast hebben ze bevestigd dat Android 7 in december voor de Apollo Lite uit zou moeten komen!Finally, the 3rd OTA for Apollo Lite was released today, and the main optimizations and
fixes are as follows:
1. Improved the safety of charging process.
2. Optimized the 2G/3G network further and enhanced the compatibility with more local
operators.
3. Optimized the call quality.
4. Enhanced the compatibility of front camera.
5. Fixed some other bugs.
One more thing, it's confirmed that the Android 7.0 is on the way to be upgraded on Apollo Lite, it would be launched in Dec.
Believe it when I see it. Ze zijn afhankelijk van Mediatek voor Android 7 en dat ging nooit al te snel.henk1994 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:27:
Ik heb gisteren een OTA update gekregen, maar merk eigenlijk nog geen verbeteringen/veranderingen.
[...]
En daarnaast hebben ze bevestigd dat Android 7 in december voor de Apollo Lite uit zou moeten komen!![]()
![]()
[...]
Uiteraard, je moet het als een extraatje zien (al zou het eigenlijk standaard moeten zijn) dat ie een update zou kunnen krijgen. Maar de Mediatek zou in principe wel ondersteund worden voor Android 7, zie http://forum.flymeos.com/thread-7297-1-1.htmlMomus schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:44:
[...]
Believe it when I see it. Ze zijn afhankelijk van Mediatek voor Android 7 en dat ging nooit al te snel.
-edit-
Sorry, laat maar.
Sorry, laat maar.
[ Voor 208% gewijzigd door guardian-spirit op 29-09-2016 09:53 ]
Ik ben een van de eerste bezitters geweest van een apollo lite.
Na het steeds verschuiven van de release datum hem toch eindelijk gekregen.(dit was natuurlijk geen goed teken)
Vanaf het eerste moment problemen gehad met de mobiele connectiviteit. Zeer wispelturig en geen logica in te ontdekken. De 3 g en 2g verbindingen werden steeds onderbroken en het bereik was bar slecht in vergelijk met mijn andere mobiele .4G heb ik niet, dus niet kunnen testen.
De camera was ook niet bijster goed. vooral bij weinig licht echt niet goed. Helaas zie je bij sommige reviews op You tube toch dat het toestel bij weinig licht uitermate goed presteert. (hmmm).
Op het Vernee forum zijn inderdaad veel klachten te vinden waaronder ook mijn klacht. Ik heb met vernee nog contact gehad over problemen, moest wat MTK logbestanden opsturen zodat zij probleem konden verhelpen. Helaas is contact na enkel pogingen niet meer voortgezet door Vernee
Ik heb de mobiel terug moeten sturen (wat een heel karwei is) omdat een mobiel zonder mobiele verbinding geen mobiel is.Ondanks de diverse OTA s niet opgelost.Voor de rest was toestel super snel en liep soepel.
Als ik alle berichten en reacties bij elkaar zet dan denk ik dat er helaas sprake is van toestellen die hardware matig wel goed zijn maar ook van toestellen die hardwarematig niet oke zijn. Softwarematig is bij ieder toestel gelijk(indien je dezelfde rom en OTA hebt). Ik heb er dus eentje gehad die niet oke was helaas.
Dit laatste schept natuurlijk geen vertrouwen in een bedrijf en zijn ze naar mijn mening te hard (te snel) van stapel gelopen en zijn er fouten in productie proces ontstaan. Voor diegene die een goed toestel hebben lijkt het me inderdaad een top toestel voor die prijs voor diegene die een maandagmorgen exemplaar hebben gekregen helaas pindakaas.
En ja de reviews op you tube inderdaad met een korrel zout nemen.
Na het steeds verschuiven van de release datum hem toch eindelijk gekregen.(dit was natuurlijk geen goed teken)
Vanaf het eerste moment problemen gehad met de mobiele connectiviteit. Zeer wispelturig en geen logica in te ontdekken. De 3 g en 2g verbindingen werden steeds onderbroken en het bereik was bar slecht in vergelijk met mijn andere mobiele .4G heb ik niet, dus niet kunnen testen.
De camera was ook niet bijster goed. vooral bij weinig licht echt niet goed. Helaas zie je bij sommige reviews op You tube toch dat het toestel bij weinig licht uitermate goed presteert. (hmmm).
Op het Vernee forum zijn inderdaad veel klachten te vinden waaronder ook mijn klacht. Ik heb met vernee nog contact gehad over problemen, moest wat MTK logbestanden opsturen zodat zij probleem konden verhelpen. Helaas is contact na enkel pogingen niet meer voortgezet door Vernee
Ik heb de mobiel terug moeten sturen (wat een heel karwei is) omdat een mobiel zonder mobiele verbinding geen mobiel is.Ondanks de diverse OTA s niet opgelost.Voor de rest was toestel super snel en liep soepel.
Als ik alle berichten en reacties bij elkaar zet dan denk ik dat er helaas sprake is van toestellen die hardware matig wel goed zijn maar ook van toestellen die hardwarematig niet oke zijn. Softwarematig is bij ieder toestel gelijk(indien je dezelfde rom en OTA hebt). Ik heb er dus eentje gehad die niet oke was helaas.
Dit laatste schept natuurlijk geen vertrouwen in een bedrijf en zijn ze naar mijn mening te hard (te snel) van stapel gelopen en zijn er fouten in productie proces ontstaan. Voor diegene die een goed toestel hebben lijkt het me inderdaad een top toestel voor die prijs voor diegene die een maandagmorgen exemplaar hebben gekregen helaas pindakaas.
En ja de reviews op you tube inderdaad met een korrel zout nemen.
vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,5300kw zonnepanelen
Voor iedereen die mijn ervaring van de vernee apollo lite wil weten.
Ik vind het een super telefoon, hij is snel, zuinig, mooi, prettig gewicht, blijft koud, heeft een hoge pixel resolutie(voor bij bijvoorbeld vr(trinus vr kan handig zijn sinds dat ieder pc spel dan vr word)).
Ik weet niet zeker of het glas gorilla glas is of niet, ik zie er geen beschadigingen op maar ga hem ook niet van een trap af gooien om het te testen, de textuur van de achterkaant en het gewicht voelt ook goed.
de enige nadelen zijn dat de camera nog niet goed werkt, de kwaliteit van de camera word wel flink verbeterd per update, maar het filmen werkt nog best slecht, sinds dat er bij het filmen in 4k redelijk wat noise zichtbaar is(dit kan wel gedeeltelijk komen doordat het redelijk donker was maar alsnog. en de telefoon herstart zichzelf als je de uitknop 15 seconden ingedrukt houd, en omdat de telefoon redelijk groot is kan deze in je broekzak zichzelf soms herstarten, dit maakt weinig uit omdat de telefoon zich snel opstart en snel afsluit.
wel wat handige dingen om te weten
-ik heb mijn vernee apollo lite al bijna een week niet opgeladen, ik heb hem redelijk veel gebruikt om dingen op te zoeken, ik heb een paar spellen gespeeld, wat communicatie softwares gebruikt, en 4 dagen lang mijn gps locatie gemeten. hierna is mijn telefoon nog steeds op 41% telwijl een normale telefoon al na een dag leeg zal.
-de telefoon kan de pc versie van minecraft zonder enige problemen op een hoge framerate spelen.
-de gyro en het compas zijn heel erg nouwkeurig waardoor apps zoals google skymaps zelfs in het centrum van de stad goed werken (in tegenstelling tot de samsung telefoon die ik hiervoor had).
-en waarschijnlijk nog veel meer.
Ik vind het een super telefoon, hij is snel, zuinig, mooi, prettig gewicht, blijft koud, heeft een hoge pixel resolutie(voor bij bijvoorbeld vr(trinus vr kan handig zijn sinds dat ieder pc spel dan vr word)).
Ik weet niet zeker of het glas gorilla glas is of niet, ik zie er geen beschadigingen op maar ga hem ook niet van een trap af gooien om het te testen, de textuur van de achterkaant en het gewicht voelt ook goed.
de enige nadelen zijn dat de camera nog niet goed werkt, de kwaliteit van de camera word wel flink verbeterd per update, maar het filmen werkt nog best slecht, sinds dat er bij het filmen in 4k redelijk wat noise zichtbaar is(dit kan wel gedeeltelijk komen doordat het redelijk donker was maar alsnog. en de telefoon herstart zichzelf als je de uitknop 15 seconden ingedrukt houd, en omdat de telefoon redelijk groot is kan deze in je broekzak zichzelf soms herstarten, dit maakt weinig uit omdat de telefoon zich snel opstart en snel afsluit.
-ik heb mijn vernee apollo lite al bijna een week niet opgeladen, ik heb hem redelijk veel gebruikt om dingen op te zoeken, ik heb een paar spellen gespeeld, wat communicatie softwares gebruikt, en 4 dagen lang mijn gps locatie gemeten. hierna is mijn telefoon nog steeds op 41% telwijl een normale telefoon al na een dag leeg zal.
-de telefoon kan de pc versie van minecraft zonder enige problemen op een hoge framerate spelen.
-de gyro en het compas zijn heel erg nouwkeurig waardoor apps zoals google skymaps zelfs in het centrum van de stad goed werken (in tegenstelling tot de samsung telefoon die ik hiervoor had).
Post eens een screenshot van je batterijverbruik stats dan.EllesarD schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:29:
Voor iedereen die mijn ervaring van de vernee apollo lite wil weten.
mijn telefoon heeft zichzelf in die tijd een paar keer perongeluk herstart in mijn broekzak, dit komt omdat de telefoon groot is de knoppen en het touscreen zeer gevoellig en de telefoon heeft een functie om te herstarten wanneer je de uitknop 15 seconden indruukt(een soort crtl alt delete maar dan voor op de telefoon)Momus schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:45:
[...]
Post eens een screenshot van je batterijverbruik stats dan.
ik kan wel een screenshot sturen van de verwachte duur van de accu wanneer ik hem voor het zelfde gebruik gebruik als waarvoor ik hem momenteel gebruik.
en trouwens dat was best een snelle reactie, en je hebt waarschijnlijk net een nieuwe telefoon die geen vernee apollo lite is, aangezien je net zo reageert als mijn broertje met zijn net nieuwe samsung galaxy s6.
Uhm nee.EllesarD schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:49:
[...]
mijn telefoon heeft zichzelf in die tijd een paar keer perongeluk herstart in mijn broekzak, dit komt omdat de telefoon groot is de knoppen en het touscreen zeer gevoellig en de telefoon heeft een functie om te herstarten wanneer je de uitknop 15 seconden indruukt(een soort crtl alt delete maar dan voor op de telefoon)
ik kan wel een screenshot sturen van de verwachte duur van de accu wanneer ik hem voor het zelfde gebruik gebruik als waarvoor ik hem momenteel gebruik.
en trouwens dat was best een snelle reactie, en je hebt waarschijnlijk net een nieuwe telefoon die geen vernee apollo lite is, aangezien je net zo reageert als mijn broertje met zijn net nieuwe samsung galaxy s6.
Maar ik hou niet van onzin en die batterijtijd is gewoon onzin.
pc versie van minecraft?
Ook ik heb nu een weekje een Apollo Lite thuis. Gekocht voor mijn dochter omdat haar Jiayu S3 na 2 jaar de geest had gegeven.
Ik heb hem gekocht bij GB via EU warehouse wat inhoud dat ie een week na bestelling in huis is, zonder invoer.
De specs leken erg goed hetgeen de reden was om de gok eens te wagen met Vernee. Ik had een beetje twijfel gekregen door wat negatieve recenties betreffende slechte verbindingen. Echter niets hiervan blijkt.
De GSM is erg stabiel, zeer goede stabiele ontvangst (wij hebben 4G van Ziggo, Vodafone dus). Zeer goede GPS. Zeer goede Wifi ontvangst alhoewel de snelheid volgens mijn dochter soms wat tegenvalt. Dit ligt denk ik meer aan mijn router dan aan de GSM want ook met mijn eigen Samsung S5 heb ik daar last van.
Mooi scherm, duidelijk afleesbaar en idd erg goede kijkhoek.
Antutu score van 84600 nadat er sinds een week erg veel apps op zijn geinstalleerd en dus ook in de achtergrond al draaien.
Camera is redelijk tot goed bij genoeg licht. Wil je mooie foto's hebben dan is een echt fototoestel aan te raden. Ook met mijn Samsung S5 maak ik dezelfde kwaliteit foto's als de Apollo Lite.
De accu houdt het inderdaad erg lang vol, mijn dochter gebruikt de GSM echt veel en kan er 1,5 dag mee.
De USB-C connetctor is even wennen. Deze leek wat los te zitten maar blijkt dat je hem er goed ver in moet drukken. Dan zit deze wel stevig vast. Ik heb wat andere kabeltjes besteld want weet uit ervaring dat er net als bij micro usb veel verschil in zit in het merk. Ik gebruik voor micro usb Vention, deze zit lekker stevig en klikt echt vast.
De vingerafdrukscanner werkt feilloos.
Er zijn al twee updates voorbijgekomen. Vernee schijnt aan Nougat te werken dus de ondersteuning lijkt tot zover wel in orde.
Al met al voor 180 euro een toptoestel, echt aan te raden.
Ik heb hem gekocht bij GB via EU warehouse wat inhoud dat ie een week na bestelling in huis is, zonder invoer.
De specs leken erg goed hetgeen de reden was om de gok eens te wagen met Vernee. Ik had een beetje twijfel gekregen door wat negatieve recenties betreffende slechte verbindingen. Echter niets hiervan blijkt.
De GSM is erg stabiel, zeer goede stabiele ontvangst (wij hebben 4G van Ziggo, Vodafone dus). Zeer goede GPS. Zeer goede Wifi ontvangst alhoewel de snelheid volgens mijn dochter soms wat tegenvalt. Dit ligt denk ik meer aan mijn router dan aan de GSM want ook met mijn eigen Samsung S5 heb ik daar last van.
Mooi scherm, duidelijk afleesbaar en idd erg goede kijkhoek.
Antutu score van 84600 nadat er sinds een week erg veel apps op zijn geinstalleerd en dus ook in de achtergrond al draaien.
Camera is redelijk tot goed bij genoeg licht. Wil je mooie foto's hebben dan is een echt fototoestel aan te raden. Ook met mijn Samsung S5 maak ik dezelfde kwaliteit foto's als de Apollo Lite.
De accu houdt het inderdaad erg lang vol, mijn dochter gebruikt de GSM echt veel en kan er 1,5 dag mee.
De USB-C connetctor is even wennen. Deze leek wat los te zitten maar blijkt dat je hem er goed ver in moet drukken. Dan zit deze wel stevig vast. Ik heb wat andere kabeltjes besteld want weet uit ervaring dat er net als bij micro usb veel verschil in zit in het merk. Ik gebruik voor micro usb Vention, deze zit lekker stevig en klikt echt vast.
De vingerafdrukscanner werkt feilloos.
Er zijn al twee updates voorbijgekomen. Vernee schijnt aan Nougat te werken dus de ondersteuning lijkt tot zover wel in orde.
Al met al voor 180 euro een toptoestel, echt aan te raden.
[ Voor 4% gewijzigd door henkb123 op 26-12-2016 12:25 ]
de pc versie van minecraft door middel van boardwalk(een app die ervoor zorgd dat je pc minecraft op je telefoon kan spelen(alleen werkt multiplayer nog niet)).Kenzi schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 01:39:
[...]
![]()
Een week uit een X20 met een 3000mAh noname li-po? Had je nou 2 dagen gezegd was het geloofwaardiger geweest.
pc versie van minecraft?
het was serieues +-een week,Hoewel ik niet zo'n persoon ben die de hele pauze en avond naar de telefoon zit te kijken en de mond open doet.
ik was gewend aan een samsung galaxy SII plus met Custom Android 5.1.1, dus ik ben er nog niet geheel aan gewend dat m'n telefoon ineens heel veel kan.
Even gebruikers ervaring na en maandje in gebruik.
De GSM presteert boven verwachting. Hij is supersnel en de ontvangst is zeer goed, zowel WiFi als 3G en 4G. Het scherm is helder en de vingerscanner werkt feilloos. De geluidskwaliteit is ook goed.
Er zou een update naar 7.1.1 Nougat komen maar denk dat dat wat op een laag pitje staat. Ben dat echter wel gewend van chinezen. Toch zijn er twee OTA updates geweest sinds de maand dat we deze hebben.
Al met al een heerlijke high-end GSM voor budget prijs.
De GSM presteert boven verwachting. Hij is supersnel en de ontvangst is zeer goed, zowel WiFi als 3G en 4G. Het scherm is helder en de vingerscanner werkt feilloos. De geluidskwaliteit is ook goed.
Er zou een update naar 7.1.1 Nougat komen maar denk dat dat wat op een laag pitje staat. Ben dat echter wel gewend van chinezen. Toch zijn er twee OTA updates geweest sinds de maand dat we deze hebben.
Al met al een heerlijke high-end GSM voor budget prijs.
ik heb deze telefoon nu 2 maanden, prima apparaat. maar de vingerafdruk scanner vind ik juist aan de trage kant. en het is een beetje 50/50 of hij de vingerafdruk ook goed scant.
ik vergelijk deze scanner met mijn oukitel oukitel k6000 pro. die is vele malen sneller en foutlozer.
de camera en de snelheid van autofocus van deze telefoon is wel topnotch !!
accuduur vind ik ook goed.
24 uur goed gemiddeld gebruik haal ik wel.
het scherm van deze telefoon heeft een prima coating om vingerafdrukklen tegen te gaan, iets wat bij mijn oukitel moest ontbreken
ik gebruik de telefoon zonder hoesje en zonder screenprotector. en nog geen enkel krasje. en ik ben niet zuinig op mijn telefoon.
ik vergelijk deze scanner met mijn oukitel oukitel k6000 pro. die is vele malen sneller en foutlozer.
de camera en de snelheid van autofocus van deze telefoon is wel topnotch !!
accuduur vind ik ook goed.
24 uur goed gemiddeld gebruik haal ik wel.
het scherm van deze telefoon heeft een prima coating om vingerafdrukklen tegen te gaan, iets wat bij mijn oukitel moest ontbreken
ik gebruik de telefoon zonder hoesje en zonder screenprotector. en nog geen enkel krasje. en ik ben niet zuinig op mijn telefoon.
Mijn Vernee heeft het sinds vorige week begeven... Ik vermoed dat de USB aansluiting in het toestel defect is. Hij laadt namelijk niet meer op tenzij het kabeltje in een bepaalde hoek erin gedaan wordt. En dan nog laad hij heel langzaam op (doet er 17 uur over om op te laden van 0 tot 100)
En net ervoor een hoesje besteld die vandaag binnen is gekomen... Het zit niet mee!
En net ervoor een hoesje besteld die vandaag binnen is gekomen... Het zit niet mee!
Pagina: 1
Let op:
Voor Levertijd & Prijzen: [Vernee Apollo Lite] Levertijden & Prijzen.
Vernee is een nieuwe fabrikant die zich nog moet bewijzen. Kom dus met bronnen als je er iets over wilt zeggen. Ongefundeerde posts worden verwijderd. Zie ook de Modbreak.
Voor Levertijd & Prijzen: [Vernee Apollo Lite] Levertijden & Prijzen.
Vernee is een nieuwe fabrikant die zich nog moet bewijzen. Kom dus met bronnen als je er iets over wilt zeggen. Ongefundeerde posts worden verwijderd. Zie ook de Modbreak.