Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
die gast heb ik in mijn icq lijst gehad. die eizo's waren zogenaamd legaal. ze kwamen alleen niet. dit was weer typisch een gevalletje 'ja man kan ik aankomen tuurlijk'
daarna had die gast nog wat dingetjes in de aanbieding als a7v 133 jes voor leverancierprijzen, die waren wel illegaal bekende die. enfin uiteindelijk was het een hoop praatjes en weinig spul. en stel nou dat ik een moederbord had gekocht bij die kaffer, als ik dus iets koop wat gejat is dan moet het ook echt goedkoop zijn en niet 100 gulden onder normale prijs want dan heb ik hem liever officieel.
daarna had die gast nog wat dingetjes in de aanbieding als a7v 133 jes voor leverancierprijzen, die waren wel illegaal bekende die. enfin uiteindelijk was het een hoop praatjes en weinig spul. en stel nou dat ik een moederbord had gekocht bij die kaffer, als ik dus iets koop wat gejat is dan moet het ook echt goedkoop zijn en niet 100 gulden onder normale prijs want dan heb ik hem liever officieel.
Bij http://www.lebox.nl staat een 17"dell TFT met DVi/D ingang en analoge ingang.
Na telefonisch contact met ene "Dave" aldaar bood hij het TFT scherm aan onder de 2000 gulden excl. BTW. Dat is erg weinig geld voor een 17" met DVi/D
Na telefonisch contact met ene "Dave" aldaar bood hij het TFT scherm aan onder de 2000 gulden excl. BTW. Dat is erg weinig geld voor een 17" met DVi/D
Verwijderd
koop het a.u.b bij een echte winkel.. die termen van goedkoop aan iets komen ken ik wel dan betaal je naderhand altijd meer doordat dingen kapot gaan of tis een illegale deal ofzo.. begin er gewoon niet aan is mijn tip. voor de rest zijn tft monitoren toch niet meer echt zow duur vanaf 1000 gulden ofzo ??
Verwijderd
En ik had jullie toen in die draad nog zo gewaarschuwd voor zulke actiesOp donderdag 28 juni 2001 00:05 schreef smvs het volgende:
die gast heb ik in mijn icq lijst gehad. die eizo's waren zogenaamd legaal. ze kwamen alleen niet. dit was weer typisch een gevalletje 'ja man kan ik aankomen tuurlijk'
mm interesting. ff mailen hoe die eraan komt enzo.Op donderdag 28 juni 2001 00:23 schreef Kirpeknots het volgende:
Bij http://www.lebox.nl staat een 17"dell TFT met DVi/D ingang en analoge ingang.
tis gewoon ff kijken of het wat is. is het niks doe ik het niet en dan wil ik waarschijnlijk de sony sdm-n50 en deze kost 2500,= dus niet een dubbeltje op de eerste rangOp donderdag 28 juni 2001 11:07 schreef Mako het volgende:
Voor een dubbeltje op de eerste rang
Typisch Nederlands.
Dixons, Philips 150S/V 15" FL 1099,-
neej ik wil geen filipsOp donderdag 28 juni 2001 16:25 schreef crazyhorse het volgende:
Dixons, Philips 150S/V 15" FL 1099,-
De allergoedkoopste 15" misschien. Wil je een beetje fatsoenlijk kunnen werken, met een resolutie van minimaal 1280x1024, zit je al gauw aan een 17" en richting 3000 piek. Wil je dan ook nog een 'snel' scherm met DVI-ingang, bijvoorbeeld de 17.4" iiyama 4431D, dan mag je er nog eens minimaal 500 piek opleggen. Dus 1000 piek? Sorry mate, nog lang niet.Op donderdag 28 juni 2001 01:01 schreef mafiasven het volgende:
voor de rest zijn tft monitoren toch niet meer echt zow duur vanaf 1000 gulden ofzo ??
Pagina: 1