Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een TV van redelijk formaat (50 inch oid), fullHD een een 100 Hz paneel.
Wat is je budget?
600 tot 800 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De mogelijkheid om bij Caiway zonder kastje tv te kijken en pauzeren. Daarnaast moet het smart gedeelte ondersteuning hebben voor Kodi.
Het zappen moet uiteraard soepel gaan en de WAF score moet hoog zijn!
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik lees nu al een tijdje mee met de verschillende topics en mijn voorkeur lijkt nu toch uit te gaan naar een Sony Bravia KDL 50W805c of 50W807c (MediaMarkt variant met grijze bezels)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb eigenlijk nog maar een paar vragen:
1. De meest logische vraag: Is bovenstaande model nog altijd de beste keuze qua kwaliteit van het paneel icm het software deel?
2. Is bij iemand bekend wanneer de nieuwe (2016?) generatie FullHD TV's komen, is het de moeite om daar op te wachten?
3. Ik zie dat de 50W805c bij sommige winkels een stuk goedkoper is (60€ op een prijs van 750€), ik vermoed dat dit buitenlandse modellen zijn? Is dat erg, merk je daar iets van in het dagelijks gebruik?
4. Heeft de 50W807c meerwaarde (los van de fictieve 100Hz extra)?
Ik hoop dat iemand me met de bovenstaande vragen kan helpen, voor mijn gevoel ben ik er zo goed als uit, maar ik ben niet zo ongeduldig dat ik persé vandaag wil beslissen, dus als er nog tips zijn...
Ik zoek een?
Een TV van redelijk formaat (50 inch oid), fullHD een een 100 Hz paneel.
Wat is je budget?
600 tot 800 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De mogelijkheid om bij Caiway zonder kastje tv te kijken en pauzeren. Daarnaast moet het smart gedeelte ondersteuning hebben voor Kodi.
Het zappen moet uiteraard soepel gaan en de WAF score moet hoog zijn!
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik lees nu al een tijdje mee met de verschillende topics en mijn voorkeur lijkt nu toch uit te gaan naar een Sony Bravia KDL 50W805c of 50W807c (MediaMarkt variant met grijze bezels)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb eigenlijk nog maar een paar vragen:
1. De meest logische vraag: Is bovenstaande model nog altijd de beste keuze qua kwaliteit van het paneel icm het software deel?
2. Is bij iemand bekend wanneer de nieuwe (2016?) generatie FullHD TV's komen, is het de moeite om daar op te wachten?
3. Ik zie dat de 50W805c bij sommige winkels een stuk goedkoper is (60€ op een prijs van 750€), ik vermoed dat dit buitenlandse modellen zijn? Is dat erg, merk je daar iets van in het dagelijks gebruik?
4. Heeft de 50W807c meerwaarde (los van de fictieve 100Hz extra)?
Ik hoop dat iemand me met de bovenstaande vragen kan helpen, voor mijn gevoel ben ik er zo goed als uit, maar ik ben niet zo ongeduldig dat ik persé vandaag wil beslissen, dus als er nog tips zijn...