TV 50inch FullHD, ik denk er uit te zijn, maar...

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 13:52
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een TV van redelijk formaat (50 inch oid), fullHD een een 100 Hz paneel.

Wat is je budget?
600 tot 800 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De mogelijkheid om bij Caiway zonder kastje tv te kijken en pauzeren. Daarnaast moet het smart gedeelte ondersteuning hebben voor Kodi.
Het zappen moet uiteraard soepel gaan en de WAF score moet hoog zijn!

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik lees nu al een tijdje mee met de verschillende topics en mijn voorkeur lijkt nu toch uit te gaan naar een Sony Bravia KDL 50W805c of 50W807c (MediaMarkt variant met grijze bezels)

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb eigenlijk nog maar een paar vragen:
1. De meest logische vraag: Is bovenstaande model nog altijd de beste keuze qua kwaliteit van het paneel icm het software deel?
2. Is bij iemand bekend wanneer de nieuwe (2016?) generatie FullHD TV's komen, is het de moeite om daar op te wachten?
3. Ik zie dat de 50W805c bij sommige winkels een stuk goedkoper is (60€ op een prijs van 750€), ik vermoed dat dit buitenlandse modellen zijn? Is dat erg, merk je daar iets van in het dagelijks gebruik?
4. Heeft de 50W807c meerwaarde (los van de fictieve 100Hz extra)?

Ik hoop dat iemand me met de bovenstaande vragen kan helpen, voor mijn gevoel ben ik er zo goed als uit, maar ik ben niet zo ongeduldig dat ik persé vandaag wil beslissen, dus als er nog tips zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peertje1010
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 31-08 10:05
Volgensmij worden de meeste nieuwe tv's rond Januari onthuld/uitgebracht. Maar if daar veel full hd tvs tussen zitten is de vraag. Misschien dat de prijzen van die sony dan iets omlaag gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:01

Bever!

3

Modellen die je noemt zijn oud en amper nog verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 13:52
peertje1010 schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:46:
Volgensmij worden de meeste nieuwe tv's rond Januari onthuld/uitgebracht. Maar if daar veel full hd tvs tussen zitten is de vraag. Misschien dat de prijzen van die sony dan iets omlaag gaan
Tja, dat is weer meer dan een kwartaal later dus zo blijf je aan het wachten :+
Ik hoef niet vandaag te beslissen, maar voor oktober wil ik toch wel m'n keuze maken :)
Bever! schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:18:
Modellen die je noemt zijn oud en amper nog verkrijgbaar.
Ik ben me er van bewust dat dit de 2015 modellen zijn, maar bij mijn weten heeft Sony nog geen 2016 modellen in FullHD uitgebracht, of zie ik ze over het hoofd?
4K is voor mij (nog) niet relevant, dus de nieuwe 4K modellen sla ik over. Een volgende TV (lees over 5+ jaar) zal waarschijnlijk gelijk OLED (of wat dan hip is) worden.
Qua beschikbaarheid snap ik je opmerking niet helemaal, de 'normale variant' 50W805c is nog bij meer dan 10 ketens verkrijgbaar als ik op de Pricewatch kijk...?
Heb je wellicht een andere optie die beter zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:01

Bever!

3

Nieuwe serie is de 49wd759, maar is geen 100hz native zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:49
Naar mijn weten is de Panasonic DS630 het enige 100hz model in 2016, bij de rest zijn 100hz panelen enkel bij de UHD modellen te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:18
De ds630 is gewoon de cs630, is echt net als dat 2015 model.

De modellen die jij noemt zijn prima te verkijgen, zeker als je de 809c en de 808c ook nog meeneemt in je keus. Zou echter nu niet meer 5 maanden wachten,en al helemaal niet rekenen dat je dan een nog aantrekkelijker deal krijgt. Oud model, ja 2015 dus, maar nog wel ondersteund door Sony (komende jaar verwacht ik nog wel paar fw-updates), ook zijn het dit jaar gewoon doorgezette modellen, net als Samsung zeer lang met de H6400/H6200/J6200 deed.

De nieuwe 2017-lijnen zullen zo vanaf Februari aangekondigd worden, en ik zet mijn geld ook niet op nieuwe goeie FHD, maar je weet het niet, misschien zien de heeren/dames bij de fabrikanten wel in dat FHD nog gewild is.
Pagina: 1