Mijn audio op mijn computer kraakt, zeer lichtjes maar wel hoorbaar. Ik merk dat het begint met kraken zodra ik iets doe bijvoorbeeld een nieuw venster openen of scrollen op een pagina. Het hardste kraakt het wanneer ik een spel open. Het vreemde is ook dat het kraken nog doorgaat zelfs als ik mijn sound helemaal mute of disable in playback devices
Ik heb nog onlangs een nieuwe OS geinstalleerd inc drivers.
Ik heb sound gemute, audio disabled, driver opnieuw geinstalleerd, andere jack geprobeerd, heeft niet geholpen. Ander headset geprobeerd en dit heeft ook niet geholpen dus het lijkt niet aan mijn headset te liggen. Heeft er iemand ook ervaringen gehad of weet of ik iets ander kan proberen? Ik heb zelf ook al wat geprobeerd te googlen maar wat er aangeraden werd tot nu toe heeft niet geholpen.
Ik heb nog onlangs een nieuwe OS geinstalleerd inc drivers.
Ik heb sound gemute, audio disabled, driver opnieuw geinstalleerd, andere jack geprobeerd, heeft niet geholpen. Ander headset geprobeerd en dit heeft ook niet geholpen dus het lijkt niet aan mijn headset te liggen. Heeft er iemand ook ervaringen gehad of weet of ik iets ander kan proberen? Ik heb zelf ook al wat geprobeerd te googlen maar wat er aangeraden werd tot nu toe heeft niet geholpen.