Een aantal jaar geleden heb ik met jullie hulp de onderstaande pc samengesteld, die overigs perfect werkte!.
Aangezien ik met het bovenstaande systeem geen Battlefield 1 kan draaien.. (Bottleneck videokaart en processor moet ik upgraden) Vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie advies, wat kan ik laten zitten en wat moet ik vervangen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een systeem die voor de toekomst klaar is en BF1 gewoon goed kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500-600 euro (Indien goedkoper kan, graag..)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb ik al een Benq 144 hertz scherm en liefst neem ik zoveel mogelijk bruikbare componenten mee om kosten te sparen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia heb ik tot nu toe in al mijn PC's gehad en voldeden altijd prima, echter denk ik nu wel aan de RX470. Maar persoonlijk ligt mijn merkvoorkeur bij Nvidia.
Ga je overklokken?
Ik kan het zelf niet echt, maar zeg nooit nooit.....Tenzij het veel in geld gaat schelen dan kies ik voor een systeem zonder OC.
[b]Wat verwacht je van ons?[/b
Aangezien mijn kennis gering is op dit gebied wil ik graag weten wat voor moederbord jullie zouden adviseren en kan mijn huidige voeding nog mee of is deze ook aan vervanging toe?
Daarnaast probeer ik wel rond max 500 te zitten, ik game simpelweg lang niet zoveel meer als vroeger.. Maar toch zou ik BF1 nog graag op fullHD op mijn 144 hertz scherm smooth willen kunnen draaien. Wat zouden jullie mij daar voor adviseren.
Het volgende systeem heb ik zelf bij elkaar gezocht
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI N560GTX-Ti Hawk | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 39,80 | € 39,80 |
| 1 | Samsung SH-S223C Zwart | € 22,- | € 22,- |
| 1 | XFX ProSeries 750W XXX Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ Agility 3 SATA III 2.5" SSD 60GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 61,80 | |
Aangezien ik met het bovenstaande systeem geen Battlefield 1 kan draaien.. (Bottleneck videokaart en processor moet ik upgraden) Vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie advies, wat kan ik laten zitten en wat moet ik vervangen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een systeem die voor de toekomst klaar is en BF1 gewoon goed kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500-600 euro (Indien goedkoper kan, graag..)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb ik al een Benq 144 hertz scherm en liefst neem ik zoveel mogelijk bruikbare componenten mee om kosten te sparen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia heb ik tot nu toe in al mijn PC's gehad en voldeden altijd prima, echter denk ik nu wel aan de RX470. Maar persoonlijk ligt mijn merkvoorkeur bij Nvidia.
Ga je overklokken?
Ik kan het zelf niet echt, maar zeg nooit nooit.....Tenzij het veel in geld gaat schelen dan kies ik voor een systeem zonder OC.
[b]Wat verwacht je van ons?[/b
Aangezien mijn kennis gering is op dit gebied wil ik graag weten wat voor moederbord jullie zouden adviseren en kan mijn huidige voeding nog mee of is deze ook aan vervanging toe?
Daarnaast probeer ik wel rond max 500 te zitten, ik game simpelweg lang niet zoveel meer als vroeger.. Maar toch zou ik BF1 nog graag op fullHD op mijn 144 hertz scherm smooth willen kunnen draaien. Wat zouden jullie mij daar voor adviseren.
Het volgende systeem heb ik zelf bij elkaar gezocht
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,- | € 198,- |
| 1 | ASRock H110M-HDS | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,87 | € 69,87 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 610,31 | |
Alvast bedankt!