Mijn huidig systeem is sterk verouderd en wordt weinig gebruikt. Ik wil investeren in een pc die tenminste vijf jaar meegaat en waarmee ik de volgende dingen goed kan doen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Sinds ik niet meer op de console's game wil ik dit goed op mijn pc kunnen doen. Een game die is sowieso wil kunnen spelen is GTA V (vijf).
- Daarnaast wil ik mijn pc kunnen gebruiken voor boekhouding. Hiervoor moet Office soepel kunnen draaien terwijl een programma als Navision tegelijkertijd draait .
- Voor het boekhouden / belastingaangiftes etc wil ik twee beeldschermen.
Graag zou ik met dit systeem tenminste vijf jaar vooruit kunnen en dan nog nieuwe games kunnen spelen, zij het niet op de hoogste instellingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop voor €1.500 klaar te zijn, maar als ik boven dit bedrag uitkom voor de pc die beter bij mijn behoeften past is dat geen probleem. Wat ik tot nu toe heb ik gelezen lijkt mij €1.500 een realistisch bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb windows 10, een externe harde schijf en toetsenbord / muis / audio
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na heel wat speurwerk ben ik hierop uitgekomen. Ik heb de Desktop Best Buy Guide gedeeltelijk gebruikt (werkgeheugen, SSD en koeling) en omdat ik niet de hoogste eisen heb, zijn de processor, videokaart, moederbord en voeding allemaal net iets ''eenvoudiger'' uitgekozen dan in de DBBG.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Feedback op de door mij gekozen componenten. Ben ik iets vergeten of zijn er juist dingen waar ik rekening mee moet houden?
De componenten heb ik goed onderzocht, qua beeldschermen heb ik eigenlijk alleen naar het uiterlijk gekeken (en de prijs). Wat zijn hierbij nog punten om rekening mee te houden?
Wat heb ik nodig om de twee beeldschermen aan te sluiten op de computer?
Alvast dank voor hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Sinds ik niet meer op de console's game wil ik dit goed op mijn pc kunnen doen. Een game die is sowieso wil kunnen spelen is GTA V (vijf).
- Daarnaast wil ik mijn pc kunnen gebruiken voor boekhouding. Hiervoor moet Office soepel kunnen draaien terwijl een programma als Navision tegelijkertijd draait .
- Voor het boekhouden / belastingaangiftes etc wil ik twee beeldschermen.
Graag zou ik met dit systeem tenminste vijf jaar vooruit kunnen en dan nog nieuwe games kunnen spelen, zij het niet op de hoogste instellingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop voor €1.500 klaar te zijn, maar als ik boven dit bedrag uitkom voor de pc die beter bij mijn behoeften past is dat geen probleem. Wat ik tot nu toe heb ik gelezen lijkt mij €1.500 een realistisch bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb windows 10, een externe harde schijf en toetsenbord / muis / audio
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na heel wat speurwerk ben ik hierop uitgekomen. Ik heb de Desktop Best Buy Guide gedeeltelijk gebruikt (werkgeheugen, SSD en koeling) en omdat ik niet de hoogste eisen heb, zijn de processor, videokaart, moederbord en voeding allemaal net iets ''eenvoudiger'' uitgekozen dan in de DBBG.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,- | € 198,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 84,49 | € 84,49 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 58,95 | € 58,95 |
| 2 | LG 22MP68VQ-P Class Full HD IPS LED Monitor Zwart | € 163,30 | € 326,60 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 125,95 | € 125,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.202,84 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Feedback op de door mij gekozen componenten. Ben ik iets vergeten of zijn er juist dingen waar ik rekening mee moet houden?
De componenten heb ik goed onderzocht, qua beeldschermen heb ik eigenlijk alleen naar het uiterlijk gekeken (en de prijs). Wat zijn hierbij nog punten om rekening mee te houden?
Wat heb ik nodig om de twee beeldschermen aan te sluiten op de computer?
Alvast dank voor hulp!