Monitor met extreem dunne bezel

Pagina: 1
Acties:

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-02 23:37
Hallo allemaal,

Voor mijn trippel monitor opstelling wil ik graag een IPS scherm hebben met hele dunnen bezel.
Gebruik nu 3x Qnix 2710 monitor debezel, Alleen bij 1 monitor is de toplaag van het scherm beschadigd dus wil ik rond kijken voor wat andere monitoren die nog een kleinere bezel hebben ( 7 / 0 mm).

Benodigde eigenschappen monitor:

1e IPS/PLS.
2e 2560 x 1440.
3e Vesa montage.
4e +/- 5 ms
5e Liefst 60+ Hz voor gaming.
6e Beetje betaalbaar :o :+

Hopelijk kan iemand mij iets voorschotelen uit ervaring,

Ik had zelf het volgende scherm gevonden:

Dell Ultrasharp U2515H
https://tweakers.net/pric...15h-zilver-zwart/reviews/

[ Voor 13% gewijzigd door 88Gamer88 op 05-09-2016 20:59 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-02 15:09
Ik heb zelf een Dell UP2716D, die is qua ontwerp redelijk gelijk aan de U2515H... die hebben fijne dunne bezels. Maar de monitor is ook zo goed als geheel vlak aan de voorkant wat er voor zorgt dat de bezels nog dunner lijken te zijn dan wanneer deze opstaand zijn... en met multi monitor oogt dat zeer strak.

Een alternatief met dunne bezels:

pricewatch: AOC Professional Q2577PWQ Zilver, Zwart

• blupmans
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-01 13:51
Ik heb ook een up2716d. En hiervoor een u2515h. Allebei zeer goede schermen die ik je zeker kan aanbevelen. Voor een triple monitor setup zou ik denk ik voor de 2515h gaan. Dat scheelt je een flinke bak geld..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Als er staat 'lees dit eerst', graag ook eerst lezen :o

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen...

Oslik blyat! Oslik!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-02 23:37
Bedankt voor de informatie allemaal :D,

Ik heb besloten om voorlopig nog de Qnix schermen te behouden.
Als ik zo rond kijk naar vergelijkbare schermen die (ook) geschikt zijn voor het game vind ik de prijs nog te hoog.

Reden van het vervangen was omdat 1 monitor bekrast was.
Ik ga eerst is proberen of ik de gras er uit krijg met Display polijstpasta van DISPLEX.
Na wat speurwerk heb ik hier toch aardig wat positieve verhalen over gehoord.

Indien dit niks wordt, ben ik denk aangewezen op de U2515H of de AOC Q2577PWQ.