Vervanging laptopscherm (Lenovo Z50-70)

Pagina: 1
Acties:

• jeroentwee
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-01 13:20
Ik zoek een?
Nieuw scherm voor men laptop, een Lenovo Z50-70, resolutie 1920*1080.

Wat is je budget?
Moeilijk te zeggen, heb al wat rondgezocht, prijzen variëren van 38 dollar tot 150 euro... Dit is ook de reden waarom ik dit topic start. Het aanbod is allerminst transparant, en ik had graag geweten of hier mensen ervaring hebben met de vervanging van een laptopscherm, of specifieke webshops hiervoor.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, maar wil wel zeker zijn van een goed scherm.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Lenovo Z50-70, full HD (1920*1080) scherm. Momenteel glanzend, maar is geen vereiste.
Wil ook zelf men scherm vervangen, dus diensten als iFixit vallen al weg.

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-02 17:23
Allereerst neem ik aan dat je deze zelf al hebt gevonden: https://download.lenovo.c...ovo_g_z_50_series_hmm.pdf
Haal een scherm van Ebay van een verkoper die er min of meer betrouwbaar uit ziet en schroef hem er in. Klaar?

while (! ( succeed = try ()));

• rednax70
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zelf heb ik bij een nl webshop waar je zaken direct kunt vervangen ooit een laptopscherm gekocht. Dat ding moest ongelogen 6x omgeruild worden voordat ik er één zonder dode pixels had. Gelukkig ging dat aldaar probleemloos en snel (vervanging werd direct verzonden zonder te wachten op de retour). Na die ervaring zou ik nooit zoiets van ebay halen..

• SL3Y4R
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-01 15:56
Ik heb mijn scherm van een andere laptop via deze site besteld: http://www.laptopscreen.com/i/index.php?page=contact_us. Prima service en een prima scherm. Weet alleen niet of het scherm voor die laptop er tussen staat.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
1x een scherm besteld ergens (geen idee meer waar.) omdat ik van een 1280x800 glossy naar een 1440x900 mat scherm wou en ik toch teveel twijfelde over de aansluiting.. koste toen 120 euro :X
later voor een soort gelijke laptop zelf het scherm vervangen.. toen had ik immers gegarandeerd het goede Partnummer.. en deze voor 5 tientjes bij replacedirect weg gehaald.. en ik kijk er nu naar :-)

404 Signature not found

• jeroentwee
thanks voor jullie reacties!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-02 21:30

AdGuard Home

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Korte vraag: waarom wil je 'm vervangen? Zelfde laptop van m'n vrouw had last van een wegvallend scherm als je het scharnier een beetje bewoog. Bleek dat de aarde van het scherm via het scharnier liep, maar niet zo goed contact maakte. Een extra aardedraadje leggen naar het moederbord fikste dat probleem. Misschien handig te weten voor je iets vervangt

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• jeroentwee
Nope, ben lomp geweest en heb er een kras in gemaakt... vandaar
Pagina: 1