Yatour (MP3interface) Peugeot 207

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had vroeger in mijn oude Peugeot 206 een Yatour MP3-interface waarmee ik via een USB-stick of SD kaart muziek kon afspelen via de poort van de cd-wisselaar op mijn autoradio, het systeem werkte perfect! :)

Nu heb ik een andere Peugeot 207 aangeschaft en daarin ook gelijk weer een Yatour ingebouwd op de RD4 radio. Op zich werkt de Yatour wel, maar het geluid is verschrikkelijk zacht, ik moet de radio bijna op zijn hardst zetten :-(

Weet iemand of de volume regeling van de cd-wisselaar apart in te stellen is of hier een andere oplossing voor?

Wie kan mij helpen aan een passende oplossing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 13:36

cdoens

Peugeot-gek

Heb je een yatour specifiek voor de RD4 gekocht?

[ Voor 67% gewijzigd door cdoens op 05-09-2016 23:10 ]

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:59
Is een bekend dingetje met de Yatour, of het specifiek alleen voorkomt bij de RD4 weet ik niet.

Heb pas geleden eens een post gezien op het Peugeot forum dacht ik, waar iemand zelf wat geknutseld had met kabels en een printje om het geluid te boosten. Zal eens zoeken of ik die terug kan vinden.

Hierzo: http://www.307forum.nl/viewtopic.php?f=12&t=11076

[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 06-09-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:22
FastFred schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:43:
Is een bekend dingetje met de Yatour, of het specifiek alleen voorkomt bij de RD4 weet ik niet.
Zou inderdaad goed kunnen wat je zegt, ik heb een Yatour in mijn Prius en merk daar hetzelfde. Zit op een schaal van 0-65 denk ik zo 10-20 levels tussen. Leuk als je 's avonds MP3's hebt geluisterd en 's ochtends weer naar de radio gaat >:).