Vorige week had ik problemen met mijn HMNote1S. dankzij hulp van dit forum kreeg ik hem weer alive.
Echter na een week begonnen de problemen weer.
Kreeg meldingen dat de android versie beschadigd was en dat ik een rapport kon versturen. In de tussen tijd is er niets veranderd. eerste keer weer gewoon opgestart en alles werkte weer. tot gisteren. weer zelfde problemen.
Dacht geen probleem. ik heb geleerd hier, en wilde nieuwste rom erop zetten. Tijdens installeren van deze rom kwam hij met de melding unable to mount.
Ik heb de telefoon in recovery mode opgestart en wilde de boel swipen.
Ook hier krijg ik de melding:
unable to mount cache
unable to mount date.
Nou moet ik misschien iets met unbricken ofzo, maar werd me niet echt duidelijk hoe dat moet.
Heeft iemand tips wat ik moet doen?
Alvast weer bedankt voor de moeite en hulp
Hier nog even een foto van de melding die ik krijg
Echter na een week begonnen de problemen weer.
Kreeg meldingen dat de android versie beschadigd was en dat ik een rapport kon versturen. In de tussen tijd is er niets veranderd. eerste keer weer gewoon opgestart en alles werkte weer. tot gisteren. weer zelfde problemen.
Dacht geen probleem. ik heb geleerd hier, en wilde nieuwste rom erop zetten. Tijdens installeren van deze rom kwam hij met de melding unable to mount.
Ik heb de telefoon in recovery mode opgestart en wilde de boel swipen.
Ook hier krijg ik de melding:
unable to mount cache
unable to mount date.
Nou moet ik misschien iets met unbricken ofzo, maar werd me niet echt duidelijk hoe dat moet.
Heeft iemand tips wat ik moet doen?
Alvast weer bedankt voor de moeite en hulp
Hier nog even een foto van de melding die ik krijg
[ Voor 6% gewijzigd door alexdiep op 07-09-2016 15:07 ]