Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Tiekstra
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-07 23:57
Ik ga binnenkort naar Frankrijk om te gaan fietsen en wil daar mijn foto's en fietsritjes toch blijven loggen. Ik zou daarom graag een buitenlandbundel voor data aanschaffen, maar zou het zonde vinden als die bundel opgaat aan apps die ik niet gebruik, maar op de achtergrond wel data verbruiken.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die een app gebruiken/kennen waarmee je specifieke apps aan kunt wijzen die wel gebruik mogen maken van roaming en anderen niet.

Ik had op het forum al even gezocht en vond de app Tasker, maar die kan veel meer dan wat ik vraag.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Moto X (2014) - Android 5.0

Alle reacties

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Letterlijk de eerste hit op google.
Google Play: Roamy - Data Limiter

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Tiekstra schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:32:
Ik had op het forum al even gezocht en vond de app Tasker, maar die kan veel meer dan wat ik vraag.
Heb je je telefoon toevallig geroot? Want dan is Google Play: AFWall+ (Android Firewall +) wel een hele goede app daarvoor.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ChrisVrolijk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-11 20:07
Roamy werkt helaas niet op Android 6. Ik ga komende vakantie DataEye proberen.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

3G Watchdog kan dit volgens mij ook, en in Android zit tegenwoordig wel een beperkte mogelijkheid om je datagebruik te beperken. Ik dacht dat daar alleen Wi-Fi / data in zat, maar op sommige toestellen misschien ook roaming?
Pagina: 1