musica | fotografica | amalia
Ik heb nu zo'n anderhalf jaar een Lifebook C6310. Hij bevalt me eigenlijk prima! Enige nadeeltje is dat het plastic een beetje "slijt"..beetje glimmende plekjes van me handjes, maar dat heb je na verloop van tijd toch. Ook had ik na een paar maanden een barstje in het plastic om het scherm, maar dat viel keurig onder de garantie. Verder heeft ie een glaasje Fanta overleeft (op het keyboard na dan), staat ie vaak aan en is er nooit iets anders overleden!
Ook het geheugen voor die laptops kost tegenwoordig weinig. 128 MB voor ongeveer 100 gulden.
Ik zou em doen!
Ook het geheugen voor die laptops kost tegenwoordig weinig. 128 MB voor ongeveer 100 gulden.
Ik zou em doen!
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
http://www.kieskeurig.nl/ is wel een aardige site voor vergelijkingen. Laat maar, even voor je gekeken. Geen meningen van consumenten over jouw notebooks.Op woensdag 27 juni 2001 23:09 schreef 2nosedt het volgende:
Ik wil wel graag de meningen van m'n mede-tweakers horen.. zijn deze laptopjes een beetje goed en waar kan ik goede sites vinden waar laptops met elkaar worden vergeleken?
Ik wel eens wat notebooks van Fujitsu in mijn handen gehad, en ik moet zeggen dat ze het niet slecht deden. Lekker complete notebooks met een fijn touchpad. Beter dan die priegeldingen van Toshiba. Maar je moet er wel een beetje voorzichtig mee omgaan, want echt stevig zijn ze niet. Daar blinkt die Toshiba dan weer in uit. Maar zolang je zo'n ding in een goede tas vervoert en er niet mee gaat gooien valt er weinig te vrezen. Het enige wat je dan kan gebeuren is dat de muisknoppen boven het touchpad in het beeldscherm gaan drukken en het een beetje beschadigen. Maar imho ben je een mierenneuker als je je daar aan stoort. Zeker als je naar de prijs van die dingen kijkt.
Engineering
ik heb zelf een 6175 (tue generatie 00/01) en het is best een fijn ding. zitten idd wat slijt plekken op en is niet al te stevig maar voldoet voor mij goed. verder gewoon compleet, goede touchpad en niet echt duur voor wat je krijgt.
wel wat problemen gehad met netwerkaansluiting die door veel in en uit pluggen geen goed contact meer maakte. maar daar heeft de TU/e gelukkig NSC voor (notebook service centrum)
gewoon wel een goede notebook. al zou ik als ik het geld had waarschijnlijk nu een DELL oid kopen.
wel wat problemen gehad met netwerkaansluiting die door veel in en uit pluggen geen goed contact meer maakte. maar daar heeft de TU/e gelukkig NSC voor (notebook service centrum)
gewoon wel een goede notebook. al zou ik als ik het geld had waarschijnlijk nu een DELL oid kopen.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Op zich wel lekkere aanbieding met in totaal 1900 piek korting 
die p3 850 wat dan toch maar iets van 2900 piek?
Naja en verder zien ze er wel mooi en strak uit, alleen die video kaart die erin zit is van een of ander vaag merk...
tis dat ik al een toshiba heb, maar anders had ik die van school wel genomen
Ik geloof ook dat je die korting niet in ene krijgt maar verdeeld over 3 jaar he
Ga je trouwens IVIT doen of VIA?
die p3 850 wat dan toch maar iets van 2900 piek?
Naja en verder zien ze er wel mooi en strak uit, alleen die video kaart die erin zit is van een of ander vaag merk...
tis dat ik al een toshiba heb, maar anders had ik die van school wel genomen
Ik geloof ook dat je die korting niet in ene krijgt maar verdeeld over 3 jaar he
Ga je trouwens IVIT doen of VIA?
I’m not like the OTTERS
Ik ga IVIT 4 doen.. en ik heb hier een prijslijst liggen.. ik weet niet of dat met of zonder die korting is;
C6377 Celeron 800 MHz, 128 MB à 4405,-
C6597 Pentium III 850 MHz, 128 MB à 4855,-
maar dan heb je ook nog zo'n subsidie enzow.. dus ik moet nog ff uitzoeken hoe het allemaal precies zit.
Maar iedereen in ieder geval bedankt voor de reacties!
C6377 Celeron 800 MHz, 128 MB à 4405,-
C6597 Pentium III 850 MHz, 128 MB à 4855,-
maar dan heb je ook nog zo'n subsidie enzow.. dus ik moet nog ff uitzoeken hoe het allemaal precies zit.
Maar iedereen in ieder geval bedankt voor de reacties!
Verwijderd
euhm, ik heb dus ook sinds 3 maanden van de zaak de lifebook e-series gekregen, weet zo niet precies welke, met 600 mhz drin en ati rage mobility 4 mb, dvd drin.
kortom, wat een kut ding, hij loopt echt gwoon overal bija vast, windows 2000, win98, hij wil echt niet soepel lopen, en gamen kan je al helemaal vergeten, voor de rest ziet die er echjt rete geil uit
, maar sinds een week, wou ik em weer aanzette en na 40x restten(zonder gelul) kreeg ik eindelijk beeld, hele tijd PIEEEEEP- piep piep, videokaart error ofzo, nouw dan gaat die aan ga ik in windows en dan wodrt het hele beeld wit en groen en rood en crasht die volledig, restart, is het beeld van je bios zelfs groen en rood,. koeler ofzo van de videokaart heb het denk ik begeven ofzo. ik heb toch garantie 
Wat wel heel mooi is, dat er echt gewoon bijna geen geluid uit dat ding komt, heerlijk gewoon, wat wel weer is, het geluid uit de soundblaster is kut, ook als je hem op koptelefoon doet,
dat was mijn ervaring dus
kortom, wat een kut ding, hij loopt echt gwoon overal bija vast, windows 2000, win98, hij wil echt niet soepel lopen, en gamen kan je al helemaal vergeten, voor de rest ziet die er echjt rete geil uit
Wat wel heel mooi is, dat er echt gewoon bijna geen geluid uit dat ding komt, heerlijk gewoon, wat wel weer is, het geluid uit de soundblaster is kut, ook als je hem op koptelefoon doet,
dat was mijn ervaring dus
Verwijderd
ik zit ook (helaas) op de opleiding die jij gaat doen. Ben nu aan het afstuderen (gelukkig, maar ik kan je vertellen dat het klote dingen zijn die lifebooks die ze op school hebben. Slechte ondersteuning als er wat stuk is en zelfs met de korting zijn ze rete duur.
TIP: kies een andere opleiding.
zie ook deze link: [topic=124580]
TIP: kies een andere opleiding.
zie ook deze link: [topic=124580]
Verwijderd
ik heb er ook eentje 
met een k6-2 500 processor en een 5 gb schijf! Het is geen snelheidsduivel maar voor office etc is het zeker een goede koop!
Delta Force land warrior draait er prima op
met een k6-2 500 processor en een 5 gb schijf! Het is geen snelheidsduivel maar voor office etc is het zeker een goede koop!
Delta Force land warrior draait er prima op
je kunt voor 2500-3000 piek ook een tweedehands compaq/toshiba of dell kopen van vergelijkbare snelheid.
* actieman is toch wel blij met z'n toshiba satellite pro 4600
Kan er prima NFS5 & CS op spelen
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
ik doe momenteel VIA op de HHS 
Vind het wel een kewle opleiding ...
Heb ook een Fujitsu C-6545 PIII 600
Van vorig jaar ... en toen waren ze nog een heel stuk duurder!!
Ik vind ze eigenlijk wel goedkoop deze keer.
En met die Subsidie is het wel te doen!
Ik ben er wel blij mee ... ken er prima CS op draaien ...
Ik raad hem zeker aan!
Vind het wel een kewle opleiding ...
Heb ook een Fujitsu C-6545 PIII 600
Van vorig jaar ... en toen waren ze nog een heel stuk duurder!!
Ik vind ze eigenlijk wel goedkoop deze keer.
En met die Subsidie is het wel te doen!
Ik ben er wel blij mee ... ken er prima CS op draaien ...
Ik raad hem zeker aan!
ok dat kwam ook uit het niets vallen (geloof ik)Op vrijdag 29 juni 2001 09:52 schreef Tiger18 het volgende:
bulldog is een vuile tering homo
Hier op de zaak (SAP) hebben we ze ook. de C6555 o.a. met 320MB ram, PIII650, 20GB en een erg fijn TFT-scherm 

Errug mooie laptops, behoorlijk rap ook
Totaal geen probs mee.

Errug mooie laptops, behoorlijk rap ook
Verwijderd
hmmz dé Xtionman van Haaguit??Op vrijdag 29 juni 2001 07:30 schreef actieman het volgende:
je kunt voor 2500-3000 piek ook een tweedehands compaq/toshiba of dell kopen van vergelijkbare snelheid.
Verwijderd
Heb jij bij NFS5 niet het probleem dat je scherm "knippert" ?Op zondag 16 september 2001 15:03 schreef DaMaster het volgende:
[..]
hmmz dé Xtionman van Haaguit??
Ik heb namelijk ook een Toshiba Satellite (pIII 1 gHZ, 256 MB) maar wannneer ik nfs5 speel knippert mijn scherm. Dus geen haperingen ofzo, maar het lijkt net of het spel een refresh rate gebruikt die niet compatible is met mijn scherm.
Zelfde probleem bij GTA2, alleen kan ik het daar oplossen door een lager energie niveau in te stellen.
Pagina: 1