Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkknight60
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-12-2021
Hallo Tweakers.,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede nieuwe TV. Ik heb nu mijn keuze beperkt tot deze 2 modellen.
https://tweakers.net/pricewatch/compare/439574;436291/

Ik ga de TV gebruiken voor game (eventueel op de PS4 Neo) en voor Films en series.
Ik zit ongeveer 1 meter van het scherm af.
De Samsung heeft een lagere input lag dan de Panasonic namelijk (21ms) en de CX800 (38ms), maar ik lees wel erg lovende reviews over de CX800.
Ze hebben ook verschillende backlight ( Samsung : Edge lit en Panasonic : full led)

Het belangrijkste voor mij is dat de beeld kwaliteit erg goed is, maar volgens mij doen beide TV's dit erg goed.
Het smart platform van de Samsung schijnt beter te zijn dan die van Panasonic, maar ik verwacht dit niet heel veel te gaan gebruiken.
Ik neig zelf een beetje naar de Samsung omdat mij dat betrouwbaarder lijkt, ik heb namelijk nog geen ervaring met Panasonic.
Heeft er iemand ervaring met een van deze twee modellen? Ik heb nu denk ik elke review gelezen die er is over de 2 modellen, maar ik kan maar moeilijk een keuze maken.

Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door Darkknight60 op 05-09-2016 13:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
De 50" Panasonic is ook edge lit (dus dat staat verkeerd in de pricewatch). Hét eerste grote verschil is iig dat de Samsung een curved model is (op 1 meter afstand is het misschien nog wel interessant zo'n curve).
Verder neem ik aan dat er vast nog het een en ander staat in de Samsung 2015 en Panasonic 2015 topics (aangezien je toch al druk aan het lezen bent ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkknight60
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-12-2021
Ik heb inderdaad de Samsung gekocht, hij komt zo binnen ben erg benieuwd 🤓