Wie heeft hier 5-10 minuten de tijd om mijn website te beoordelen en indien nodig tips geven?
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.

Verwijderd
Duidelijk! Heb mijn blog opgestart met Wordpress echter heb ik de website geforward naar een sub domein met hosting van een andere domein die ik heb. Nu wil ik graag weten of dit effecten heeft op de SEO. En welke websites ik zou kunnen bekijken om te leren hoe dat in elkaar steekt.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:35:
Als je het zo stelt is het meer een vraag voor V&A. Als je omschrijft wat er nu gebeurt, wat je opgezocht hebt en wat je zou willen, dan kunnen we hier een poging wagen.
Daar ben ik het deels mee eens, het gaat me meer om de fouten die ik waarschijnlijk heb gemaakt.André schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:39:
Ik wel. Kost €200 ex. Tip: in 5 minuten kun je niets zinnigs vinden. Dat is een hele waardevolle tip.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2016 12:41 ]
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Ik heb wel een tip: lees voordat je een topic opent eerst eens de huisregels door. Het algemeen beleid #verbodenspam en Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! om maar iets te noemen.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:33:
Wie heeft hier 5-10 minuten de tijd om mijn website te beoordelen en indien nodig tips geven?
[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 05-09-2016 13:06 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq