Zou het mogelijk zijn dat de populaire tweakblogsectie iets intelligenter word zodat deze niet door blogs van een user worden gedomineerd? Dit maakt het aanbod automatisch ook weer wat meer divers
Dat niet alleen, maar die onzin van een betreffende gebruiker hoeft van mij ook niet totaal de blogs te domineren (3x hij, 1x reactie op hem). Noem het censuur, maar zulke onzin hoef ik niet op de frontpage (zeker omdat er paar andere actuele blogs een stuk leuker zijn).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het zijn er nu 4:

Ben het met je eens dat enige moderatie hierop niet verkeerd zou zijn. Maar gezien het feit dat er weinig effort in de tweakblogs gestoken word lijkt me dit een redelijk eenvoudige tweak om het allemaal wat leuker te houden

Ben het met je eens dat enige moderatie hierop niet verkeerd zou zijn. Maar gezien het feit dat er weinig effort in de tweakblogs gestoken word lijkt me dit een redelijk eenvoudige tweak om het allemaal wat leuker te houden
Die lijst wordt gemaakt adhv views. Als niemand die blogs zou lezen, zou het ook niet op de FP staan.
Zoals de kop ook al aangeeft, het is wat populair is. En dat is net zo bij het Forum stukje.
Daarnaast, er staan er maar 4. Wil je echt de blogs volgen die jij leuk vind, dan doe je dat niet met dit beperkte lijstje, maar voeg je Tweakblogs toe aan de Tracker of ga je zelf naar tweakblogs.net en houd je 't daar bij.
Daarnaast, er staan er maar 4. Wil je echt de blogs volgen die jij leuk vind, dan doe je dat niet met dit beperkte lijstje, maar voeg je Tweakblogs toe aan de Tracker of ga je zelf naar tweakblogs.net en houd je 't daar bij.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ja maar omdat ze op de frontpage staan blijft ook iedereen ze lezen 
Door dit soort situaties blijft het beeld dagenlang hetzelfde en zelfs weer aangevuld met nieuwe data.
Door dit soort situaties blijft het beeld dagenlang hetzelfde en zelfs weer aangevuld met nieuwe data.
Je kent het principe 'dont freed the trolls'? Leuk voor je 'alledaagse' bezoekers met zulke blogs op de frontpage, geef je leuk signaal mee af. Mij boeit het verder niet (desnoods wat css en zie ze niet eens), ik ken het originele topic en blijft zielig.Hero of Time schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:08:
Die lijst wordt gemaakt adhv views. Als niemand die blogs zou lezen, zou het ook niet op de FP staan.Zoals de kop ook al aangeeft, het is wat populair is. En dat is net zo bij het Forum stukje.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat ken ik ja. Maar ik voer 'm niet, dat doen alle andere gebruikers die z'n blogs lezen. Ben jij er een van?SinergyX schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:06:
[...]
Je kent het principe 'dont freed the trolls'?
Het algoritme dat hierachter zit is dom, het herkent geen trolls. Alleen blogs met veel clicks.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Vandaar mijn voorstel om anderen ook een kans te gevenHero of Time schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:39:
[...]
...Het algoritme dat hierachter zit is dom...
Ik sluit daarom deze feature request. Mocht het een keer voorkomen dat er meerdere blogs van dezelfde gebruiker op de frontpage staan dan is daar blijkbaar een reden voor (ze zijn populair).Hero of Time schreef op maandag 5 september 2016 @ 12:08:
Die lijst wordt gemaakt adhv views. Als niemand die blogs zou lezen, zou het ook niet op de FP staan.Zoals de kop ook al aangeeft, het is wat populair is. En dat is net zo bij het Forum stukje.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.