Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar twee monitoren voor een duo screen setup
Wat is je budget?
Niet echt een budget, maar 600~700 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het voor een duo monitor setup gaan gebruiken.
Idealerwijze zou ik de pricewatch: Samsung C27F591F Wit, Zilver willen hebben, alleen deze heeft geen Vesa aansluiting (WHY THE FUCK NOT
) omdat deze een dunne bezel heeft. Daarnaast is het gewoon horror dat je hem ook niet in hoogte kan verstellen anders had ik hem nog overwogen. De andere recent uitgekomen curved monitoren hebben alleen een vrij dikke bezel
Alternatief zou de pricewatch: Samsung C27F396FHU Zwart of pricewatch: Samsung C24F396FHU Zwart zijn maar ik vind dat ze een ?dikke? bezel hebben en ook qua look vind ik die er niet uitspringen.
Andere alternatieven zouden de pricewatch: Samsung S27E650C Zwart of de pricewatch: Samsung S27D590C Zwart zijn. Alleen bij de eerste vind ik de knopjes rechts onder niet echt mooi plus ik betaal daar ook voor de steun. De tweede dateert uit herfst 2014 wat ik eigenlijk weer wat te oud vind... (Of is dit een wellicht een non-issue?)
Misschien dat mensen hier een goed alternatief weten? Wellicht dat ik nog schermen over het hoofd zie? Overigens sta ik ook open voor een vlakke monitor.
Ik ben opzoek naar twee monitoren voor een duo screen setup
Wat is je budget?
Niet echt een budget, maar 600~700 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
- Vesa 75mm of Vesa 100mm aansluiting
- Een zo klein mogelijke bezel (zo klein mogelijke rand aan de zijkanten).
- Het liefst een curved scherm omdat het dus een duo monitor setup wordt
- Minimale resolutie van 1920x1080
- Minimale schermdiagonaal van 23.5 inch of hoger
Ik wil het voor een duo monitor setup gaan gebruiken.
Idealerwijze zou ik de pricewatch: Samsung C27F591F Wit, Zilver willen hebben, alleen deze heeft geen Vesa aansluiting (WHY THE FUCK NOT
Alternatief zou de pricewatch: Samsung C27F396FHU Zwart of pricewatch: Samsung C24F396FHU Zwart zijn maar ik vind dat ze een ?dikke? bezel hebben en ook qua look vind ik die er niet uitspringen.
Andere alternatieven zouden de pricewatch: Samsung S27E650C Zwart of de pricewatch: Samsung S27D590C Zwart zijn. Alleen bij de eerste vind ik de knopjes rechts onder niet echt mooi plus ik betaal daar ook voor de steun. De tweede dateert uit herfst 2014 wat ik eigenlijk weer wat te oud vind... (Of is dit een wellicht een non-issue?)
Misschien dat mensen hier een goed alternatief weten? Wellicht dat ik nog schermen over het hoofd zie? Overigens sta ik ook open voor een vlakke monitor.