Toon posts:

nokia radar detector? werkt of niet?? vaag!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zo activeren!:

1. Ga je menu naar binnen
2. Selecteer instellingen
3. Kies beveiligings instellingen
4. Selecteer "Closed User Group"
5. Zet deze "Aan"
6. Typ in: "00000"
7. Druk "OK"
8. Ga terug naar de stand-by modus. In een paar seconde verschijnt een radar tekentje met 5 nullen ernaast. De functie is nu geactiveerd.

P.S. Cell informatie moet worden gedeactiveerd. Instellingen -> Gebruikers Instellingen -> Cellinformatie; Kies "Uit"
Elke keer dat je je telefoon uitzet, zul je de stappen van 1 t/m 8 moeten herhalen. Alleen zal de standaard code (00000) al ingevuld staan.

heb ik dus gedaan en ik krijg wel een vaag iets op me scherm ??? WTF is that?????
wie kan me helpen?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:39

Wokschotel

Op 6 wielen

Heel veel keer |:(

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

Verwijderd

Topicstarter
ehm laat maar !!!!! is gelul!!!!!!

SORRY!!!!!

slotje slotje!!!!!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
LOL

*D
Op woensdag 27 juni 2001 22:54 schreef Wellerpv het volgende:
ehm laat maar !!!!! is gelul!!!!!!

SORRY!!!!!

slotje slotje!!!!!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:25
Duh, natuurlijk is dat gelul, dat is geloof ik iets zodat je je telefoon met meerdere mensen kan delen (ofzo, dunno for sure).

Verwijderd

Het is maar goed dat je zelf ook al inziet dat het gelul is. Nu mag er denk ik wel een slotje op.

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

Nou zeker een slotje waard :P

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-03 20:54
Closed User Group is idd een 'netwerk' voor een speciale groep. Bijvoorbeeld de NS gebruikt dat voor z'n conducteurs... Die hebben allemaal een 3210, waarmee ze hun collega's kunnen bellen (en nog wat geselecteerde nummers)...

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:30

koornee

3!

met een beetje nadenken heb je toch gelijk door dat dat een HOAX is.

tuurlijk werkt dat.
|:(

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Ik weet dat het een hoax is, maar het is mogelijk met een simpele tv afstandsbediening een radarpistool te ontregelen :7

Dus mijn vraag: op welke band zitten radar pistolen dan?

by the way: cell informatie staat bij mij aan, maar ik krijg helemaal niets te zien :'( , weet iemand hoe dit kan?
gegevens: dutchtone 180 + 8210

Verwijderd

Topicstarter
mmmmm???

vraag je een keer om een slotje wat krijg je?? helemaal niks? dan maar anders ;)

Weet iemand waar ik me 3310 ILLEGAAL kan laten unlocken het liefst lekker goedkoop?

en weet iemand software voor de nokia waar je dat kan downloaden maakt niet uit of het legaal is het liefst ILLEGAAL? wie kan me helpen ;) ;)

alvast bedankt

Verwijderd

En wie weet waar ik pearl harbor kan downen? >:) :)

Verwijderd

OWWWWWWWWWW zie je dat! allemaal illegale gastjes!!! owwwww! daar moet een slotje op meneer de moddereter!!! owwww... mag niet! staat in faq!!! owwww! mamma! deze kindjes zijn stout!!! owwwww!!!

Hou je bek kutkind! :)

Edit: klote mag nog niet in de HK! :( ;) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 19:54 schreef MrFreeman het volgende:
En wie weet waar ik pearl harbor kan downen? >:) :)
>:) ja waar?

weet iemand ook hoeveel eieren er in pannekoekbeslag moet?? want dan ben ik vergeten?? en wat is lekkerder volle melk of halfvolle melk??

Verwijderd

Wat is een beter spel? q3 of UT? waar zit de knop voor me cdrom speler ook al weer? walke lijm kun je ut beste gebruiken voor hout te lijmen? waar kan je een schroevedraaier het bst voor gebruiken?

Verwijderd

Je hebt ook pannekoenbeslag waarbij je alleen water hoeft toe te voegen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 19:55 schreef MrFreeman het volgende:
OWWWWWWWWWW zie je dat! allemaal illegale gastjes!!! owwwww! daar moet een slotje op meneer de moddereter!!! owwww... mag niet! staat in faq!!! owwww! mamma! deze kindjes zijn stout!!! owwwww!!!

Hou je bek kutkind! :)

Edit: klote mag nog niet in de HK! :( ;) :)
gaan we zo beginnen ;) ;) ;)

je moet zelf je bek houden:

vieze vuile gore dikke vette smerige harige blokkerige natte PANNEKOEK ;) ;) ;) ;)

Verwijderd

Vies vuil 9 maanden in de baarmoeder ingehouden stuk stront! appelflap bedoel ik, of oliebol ofzo :)

Verwijderd

Oke nou ff wat anders hoe lang denken jullie dat het duurt voordat hier een slotje opkomt vanaf deze post? 5min?
wie bied meer? >:)

Verwijderd

minder bedoel je! of ze liggen te rukken ofzo! HALLLO KOM OP ZEG! DIT MOET GEWOON EEN SLOTJE HEBBEN... DOE DEZE IS OP SLOT IPV ANDERE TOPICS DIE BEST WEL KUNNEN!!! sorry! :)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 13:17 schreef mxstrAEm het volgende:
Ik weet dat het een hoax is, maar het is mogelijk met een simpele tv afstandsbediening een radarpistool te ontregelen :7

Dus mijn vraag: op welke band zitten radar pistolen dan?

by the way: cell informatie staat bij mij aan, maar ik krijg helemaal niets te zien :'( , weet iemand hoe dit kan?
gegevens: dutchtone 180 + 8210
Dutchtone ondersteund geen cell informatie :( :( :(
Heb zelf ok dutchtone |:( Cell info is handig :P

Verwijderd

Topicstarter
tering dit is niet te geloven zeg??

ik vraag het eerst netjes een slotje dan ruigere maatregelen nog steeds niks???

VAAG!!!

weet iemand wat voor kleur het gras op jupiter heeft?? ben wel benieuwd en volgens mij liggen die marsmannetjes de hele dag op het strand van de venus heuvel lekker te trekken :) of heb ik dat verkeerd?

Verwijderd

kijk die heeft ut door... gewoon doen alsof hier niets illi's aan is! :P

Verwijderd

nee man! je hebt het fout! ze neme elkaar anaal! :)

Verwijderd

Topicstarter
mmmmm dat kan ook
ANAAL!!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Als je code 938983983298399 word je doorverbonden met Jotti, serieus!! ! ;)

Slotje dus :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.