Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil simpele videobewerking gaan doen (vakantiefilmpjes) met adobe premiere pro en af en toe fotobewerken met Adobe Photoshop. Verder zal de computer gebruikt worden voor huis, tuin en keuken dingen (surfen, word etc). Voor alsnog heb ik geen plannen om er mee te gaan gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs tussen de 800-900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en een muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag met 2 beeldschermen werken, een extra harde schijf voor de opslag van mijn huidige foto's /video's.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen voorkeur
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen ervaring met het samenstellen van een pc. Ik vind het wel leuk om dit een keer te proberen. Aangezien ik een pc wil voor videobewerken, lijkt mij het logischer dat ik deze samenstel. Deze zal dan waarschijnlijk beter functioneren dan een pc van de Mediamarkt.
Ik ben zeer benieuwd of de samengestelde producten goed bij elkaar passen en of het volgens jullie ook een logische keuze is. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Ik wil simpele videobewerking gaan doen (vakantiefilmpjes) met adobe premiere pro en af en toe fotobewerken met Adobe Photoshop. Verder zal de computer gebruikt worden voor huis, tuin en keuken dingen (surfen, word etc). Voor alsnog heb ik geen plannen om er mee te gaan gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs tussen de 800-900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en een muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag met 2 beeldschermen werken, een extra harde schijf voor de opslag van mijn huidige foto's /video's.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen voorkeur
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen ervaring met het samenstellen van een pc. Ik vind het wel leuk om dit een keer te proberen. Aangezien ik een pc wil voor videobewerken, lijkt mij het logischer dat ik deze samenstel. Deze zal dan waarschijnlijk beter functioneren dan een pc van de Mediamarkt.
Ik ben zeer benieuwd of de samengestelde producten goed bij elkaar passen en of het volgens jullie ook een logische keuze is. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,- | € 198,- |
| 1 | ASRock H110M-HDS | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 185,38 | € 185,38 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Acer G246HLBbid Zwart | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 39,75 | € 39,75 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | LG GH24NSD1 Zwart Zwart | € 11,82 | € 11,82 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,- | € 69,- |