Toon posts:

Pc word traag na nieuwe driver geforce experience

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb 2 dagen geleden de nieuwe driver geïnstalleerd van geforce expierence voor de battlefield 1 béta. Sinds ik die nieuwe update heb geïnstalleerd doet mijn pc erg traag, alle games hebben lag en opstarten duurt ook ineens 3 min i.p.v. 14 sec. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Mvg Jort

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-12-2025

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Sorry, mijn glazenbol is vandaag helaas kapot. Ik verwacht dat de RMA snel wordt afgehandelt en dat ik binnen 2 weken weer een nieuwe heb. In de tussentijd zou ik je wel kunnen helpen als je wat meer informatie gaf over je systeem, dus volledige pc specs, besturingssysteem en een lijst met dingen die je zelf al hebt geprobeert om het euvel op te lossen.

Verwijderd

Topicstarter
Specs:
-msi z97 gaming 5
-intel core i5 4690k stock cooler
-gigabyte gtx 970 g1
-ram 8gb
-750W voeding
-samsung ssd 250gb

Ik heb nog niet echt veel geprobeerd, omdat ik geen idee heb wat ik zou moeten doen...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 23:00:

Ik heb nog niet echt veel geprobeerd, omdat ik geen idee heb wat ik zou moeten doen...
Als je denkt dat het aan de drivers ligt dan zou ik beginnen met deze te verwijderen en een oudere versie te installeren.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:03

nelizmastr

Goed wies kapot

PilatuS schreef op zondag 04 september 2016 @ 23:06:
[...]

Als je denkt dat het aan de drivers ligt dan zou ik beginnen met deze te verwijderen en een oudere versie te installeren.
Of een schone installatie van de drivers. Dit soort euvels komen wel eens voor bij de optie "snelle installatie" van GFE.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwste driver verwijdert en hij werkt weer perfect. Thanks voor de hulp !
Pagina: 1