Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Kijk eens of /dev/dsp bestaat, en zo ja, doe eens (als root) "cat /proc/kcore > /dev/dsp".
Als hij bestaat, en er komt veel lawaai uit je boxen (ik zou ze ff zacht zetten voor je het probeert), dan werkt je geluid iig. Als hij bestaat en je hoort niks en/of je krijgt een foutmelding, dan is er iets mis, en als je /dev/dsp niet hebt, is er wrs ook iets mis.
Als hij bestaat, en er komt veel lawaai uit je boxen (ik zou ze ff zacht zetten voor je het probeert), dan werkt je geluid iig. Als hij bestaat en je hoort niks en/of je krijgt een foutmelding, dan is er iets mis, en als je /dev/dsp niet hebt, is er wrs ook iets mis.
oki ik zal het zometeen wel ff proberen
na een tijdje lang zoeken....(wist ik veel hoe ik in de root moest komen
)
heeft helaas niet geholpen want ik heb dan die terminal voor me maar hij doet dan gewoon nix meer
heeft helaas niet geholpen want ik heb dan die terminal voor me maar hij doet dan gewoon nix meer
Ik had hetzelfde in LM 7.2 en 8.0. Je moet gewoon bij Multimedia->Geluid->Sound Mixer het volume omhoogschroeven, het staat in Mandrake namelijk standaard op 0. Als het goed is is nu het probleem opgelost.
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
haha
ik wist dat het zoiets simpels was
kon het alleen niet vinden
iig bedankt!!!
ik wist dat het zoiets simpels was
kon het alleen niet vinden
iig bedankt!!!
Pagina: 1