Hallo, ik ben op zoek naar een game PC en ik denk dat ik jullie hulp wel kan gebruiken.
Momenteel game ik op een PS4 maar ik zou graag ook games op een pc willen spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk mijn PC gaan gebruiken voor het spelen van games, zoals CS:GO, GTA, Battlefield etc., maar ook voor bijv. internetten en schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan tussen de 700 en 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb nog geen game PC gehad.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon de standaard onderdelen. Ik zou overigens wel graag een stille PC willen hebben die niet al te veel geluid maakt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou dus graag games willen spelen zoals CS:GO, H1Z1, Battlefield etc, Ik gebruik momenteel een full HD beeldscherm en ik zou ook graag de mogelijkheid willen hebben om 2 á 3 beeldschermen op de computer aan te willen sluiten. Ook zou ik graag een zo stil mogelijke PC willen hebben. Ik zou dus ook wellicht een GOEDE koeler erin willen plaatsen, indien dit nodig is.
Ga je overklokken?
Nee, dit was ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al een beetje rondgekeken met iemand die er al wat verstand van heeft en ben uiteindelijk op de volgende onderdelen gekomen, ik zou graag wat advies willen krijgen zodat ik eventueel aanpassingen kan doen aan de onderdelen hieronder.
Momenteel game ik op een PS4 maar ik zou graag ook games op een pc willen spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk mijn PC gaan gebruiken voor het spelen van games, zoals CS:GO, GTA, Battlefield etc., maar ook voor bijv. internetten en schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan tussen de 700 en 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb nog geen game PC gehad.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon de standaard onderdelen. Ik zou overigens wel graag een stille PC willen hebben die niet al te veel geluid maakt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou dus graag games willen spelen zoals CS:GO, H1Z1, Battlefield etc, Ik gebruik momenteel een full HD beeldscherm en ik zou ook graag de mogelijkheid willen hebben om 2 á 3 beeldschermen op de computer aan te willen sluiten. Ook zou ik graag een zo stil mogelijke PC willen hebben. Ik zou dus ook wellicht een GOEDE koeler erin willen plaatsen, indien dit nodig is.
Ga je overklokken?
Nee, dit was ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al een beetje rondgekeken met iemand die er al wat verstand van heeft en ben uiteindelijk op de volgende onderdelen gekomen, ik zou graag wat advies willen krijgen zodat ik eventueel aanpassingen kan doen aan de onderdelen hieronder.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 181,95 | € 181,95 |
1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 53,95 | € 53,95 |
1 | MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G | € 233,51 | € 233,51 |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
1 | Supermicro GS50-000R | € 39,- | € 39,- |
1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 34,50 | € 34,50 |
1 | Corsair CX450M | € 52,- | € 52,- |
1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,- | € 69,- |
Totaal | € 711,41 |