Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

Vraag

• JefferyG
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08-2021
Mijn Pc wilde sinds een week niet meer aan, lampjes branden wel op mobo. Nu had ik mijn power en reserveren knop ongewisseld en het werkte weer.

Nu liep ineens mijn pc vast en werkt mijn reset knop ook niet meer....

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
alle componenten eruit gehaald en pc proberen op te starten dit lukte ook niet meer. Hebben jullie enig idee?

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Helaas is m'n glazen bol stuk, dus je zult toch echt iets meer info moeten geven. Welke hardware? Als je je systeem opstart, wat gebeurd er nog wel?

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02:00
Die kan zo hoppa hier in:
Afbeeldingslocatie: http://www.rvs-afvalbak.nl/wp-content/uploads/2009/09/brabantia-touch-bin-3l-glans.jpg
Modbreak:Post on-topic, nuttig en behulpzaam of post niet :/

[ Voor 19% gewijzigd door dion_b op 04-09-2016 18:06 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

JeffreyG,

We stellen op GoT niet voor niets minimale eisen aan een topicstart. Dat om te zorgen dat mensen die je willen helpen genoeg informatie hebben om iets zinnigs te roepen. Als je topicstart daar niet aan voldoet ga je zelf geen goede antwoorden hebben en als het lijkt alsof je bewust met de pet ernaar gesmeten hebt kun je zelfs 'lollige' reacties uitlokken zoals hierboven.

Dit topic is door de slechte start al volledig verpest, dus ga ik het sluiten.

Voor de volgende keer raad ik je met klem aan dit door te nemen (en er wat mee te doen):
Het algemeen beleid #quickstart

Daarnaast nuttig leesvoer:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
PMG beleid

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.