Hallo Tweakers!
Mijn huidige systeem heeft z'n beste tijd ondertussen wel gehad en zal het denk ik niet lang meer uithouden, vandaar dat ik bezig ben met het samenstellen van een nieuw en sterker systeem. nu zijn ik en een paar vrienden al een heel eind gekomen met deze samenstelling, maar ik wil toch graag een second opinion van anderen voordat ik zo'n groot bedrag neertel.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast het gebruikelijke schoolwerk is dit systeem vooral bedoeld voor gamen, mijn huidige systeem is te zwak voor de nieuwere generatie games. de games die zo'n beetje de standaard zetten zijn:
- Fallout 3
- Fallout New Vegas
- Fallout 4
- Cities Skylines
- ArmA II
- ArmA III
- GTA V
- modded minecraft
verder wil ik ook graag dat het systeem voorbereid is op zwaardere games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst hou ik dit systeem tussen de 1500 en 1800 euro, maar als de investering het waard is ben ik bereid om er zo rond de 2000 voor neer te tellen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
de huidige randapparatuur is al volledig vervangen over de afgelopen jaren. wat betreft de componenten, het huidige systeem is al mooi wat jaren oud en was al niet zo krachtig, vandaar dat deze na het overzetten van alle bestanden beschouwd wordt als oud vuil
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In de bovenstaande pricewatch lijst staat in principe alles wat ik nodig heb voor dit nieuwe systeem, mocht hier een probleem tussen zitten dan hoor ik dat graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken niet veel uit voor mij persoonlijk, als het maar kwaliteit is. daarnaast wil ik wel graag een intel processor in dit systeem omdat ik hier persoonlijk makkelijker mee werk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enige eis die ik nog heb is dat het systeem het liefst zo stil mogelijk is.
Ga je overklokken?
overklokken is niet iets wat ik wil gaan doen met dit nieuwe systeem
Wat verwacht je van ons?
Een vakkundig oordeel over de samenstelling van dit systeem en of er componenten zijn waar ik op kan besparen of waar juist meer in gestoken moet worden.
Mijn huidige systeem heeft z'n beste tijd ondertussen wel gehad en zal het denk ik niet lang meer uithouden, vandaar dat ik bezig ben met het samenstellen van een nieuw en sterker systeem. nu zijn ik en een paar vrienden al een heel eind gekomen met deze samenstelling, maar ik wil toch graag een second opinion van anderen voordat ik zo'n groot bedrag neertel.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 345,95 | € 345,95 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1060-6G-GAMING | € 320,- | € 320,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 4TB | € 127,- | € 127,- |
| 1 | CM Storm Trooper (Window) | € 171,51 | € 171,51 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 39,75 | € 39,75 |
| 1 | be quiet! Dark Rock TF | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 85,- | € 85,- |
| 1 | LG GH24NSD1 Zwart Zwart | € 11,82 | € 11,82 |
| 1 | be quiet! Dark Power Pro 11 1000W | € 228,50 | € 228,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.584,48 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast het gebruikelijke schoolwerk is dit systeem vooral bedoeld voor gamen, mijn huidige systeem is te zwak voor de nieuwere generatie games. de games die zo'n beetje de standaard zetten zijn:
- Fallout 3
- Fallout New Vegas
- Fallout 4
- Cities Skylines
- ArmA II
- ArmA III
- GTA V
- modded minecraft
verder wil ik ook graag dat het systeem voorbereid is op zwaardere games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst hou ik dit systeem tussen de 1500 en 1800 euro, maar als de investering het waard is ben ik bereid om er zo rond de 2000 voor neer te tellen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
de huidige randapparatuur is al volledig vervangen over de afgelopen jaren. wat betreft de componenten, het huidige systeem is al mooi wat jaren oud en was al niet zo krachtig, vandaar dat deze na het overzetten van alle bestanden beschouwd wordt als oud vuil
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In de bovenstaande pricewatch lijst staat in principe alles wat ik nodig heb voor dit nieuwe systeem, mocht hier een probleem tussen zitten dan hoor ik dat graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken niet veel uit voor mij persoonlijk, als het maar kwaliteit is. daarnaast wil ik wel graag een intel processor in dit systeem omdat ik hier persoonlijk makkelijker mee werk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enige eis die ik nog heb is dat het systeem het liefst zo stil mogelijk is.
Ga je overklokken?
overklokken is niet iets wat ik wil gaan doen met dit nieuwe systeem
Wat verwacht je van ons?
Een vakkundig oordeel over de samenstelling van dit systeem en of er componenten zijn waar ik op kan besparen of waar juist meer in gestoken moet worden.