Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnuitoss
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 11:50
hallo

Ik heb eersgisteren een msi gtx 1080 ek x aangeschaft voor vervanging van mijn gtx titan.
Nu moet ik zeggen dat ik er niet veel op voorruit gegaan ben lijkt mij.
Ik had verwacht dat ik toch wel veel verschil zou hebben kwa frames aangezien deze kaart vele malen sneller is dan de titan.

Ik heb er een paar vraagjes over omdat ik niet echt een echte gamer ben/was dus dit nog niet allemaal weet.

De kaart hoe kan ik die het beste uitlezen zodat ik de specs kan zien.
En hoe kan ik de kaart het beste testen, gewoon futuremark?met firestrike zakte hij naar de 50 frames wat mij een beetje weinig lijkt voor deze kaart.

Deze kaart heeft turbo maar moet ik dat zelf instellen en kan ik instellen dat hij continu op vol vermogen staat dus niet dat hij als hij het rustig heeft trager gaat worden.

Ik wil alles op ultra spelen.

Ook heb ik problemen met de drivers aangezien ik bij bf1 flikkerend beeld heb, dus nu ga ik zo testen wat hij met de oude drivers van juli doet.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 08:53
Eerst een aantal vragen
- Wat zijn de specificaties van de rest van je pc? (CPU, RAM etc.)
- 50 frames zegt niets, als we de uiteindelijke scores en instellingen waarop je test niet weten (Bovendien is firestrike behoorlijk zwaar, dus 50fps op bepaalde punten is helemaal niet raar, zeker als dat je laagste fps is!)
- Welke tests en games draai je?

Je kunt als eerste een aantal dingen doen:
- Oude drivers verwijderen en dan pas nieuwe drivers installeren.
- Benchmarks draaien en vergelijken met review scores (vergeet ze niet hier te posten);
gebruik bijv.
- 3dmark
- Unigine Heaven (vrij zwaar voor cpu)
- games met ingebouwde benchmarks omdat je deze makkelijk kan vergelijken met andere systemen (als je ze hebt; bijv: Thief, Metro: Last Light, Hitman, Ashes of the singularity)

edit: Is BF1 al uit beta? Ik zou grafische problemen vooral proberen op te lossen bij games die niet in alpha/beta-staat zijn

[ Voor 24% gewijzigd door GromuhlDjun op 04-09-2016 17:36 ]