Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennert100
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-07-2022
Mijn vraag
Hoe open ik de wachtij met print taken van mijn hp deskjet f2280 met windows 10?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Hp solution center staat geinstalleerd.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Binnen het programma is niks te vinden over een wachtrij of iets dergelijks.
Bij onze vorige computer (windows 7) kon je de wachtrij simpel weg vinden bij de 'verbrogen programma's' links onder het bureaublad.

ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen, want het begint een beetje frustrerend te worden.

Mvg

Lennert

Beste antwoord (via lennert100 op 05-09-2016 12:47)

• Nuccie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Normaal gesproken moet het printer pictogram daar in Windows 10 ook staan, of gewoon op de taakbalk.
Controleer of het in Windows instellingen/persoonlijke Windows instellingen/taakbalk/systeemvak/selecteren welke pictogrammen op de taakbalk worden weergegeven/ aan of uit staat.

Lukt dit niet dan kun je in Windows instellingen/apparaten/printers en scanners/klik op printer/wachtrij openen/ het printer window gebruiken om de wachtrij de openen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Nuccie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Normaal gesproken moet het printer pictogram daar in Windows 10 ook staan, of gewoon op de taakbalk.
Controleer of het in Windows instellingen/persoonlijke Windows instellingen/taakbalk/systeemvak/selecteren welke pictogrammen op de taakbalk worden weergegeven/ aan of uit staat.

Lukt dit niet dan kun je in Windows instellingen/apparaten/printers en scanners/klik op printer/wachtrij openen/ het printer window gebruiken om de wachtrij de openen.