maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.
Vraag
Alle reacties
Is het een idee om die oplossingen even te vermelden zodat we straks niet juist die aandragen ?inVision schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:30:
Ik heb verschillende software oplossingen bekeken, maar geen van alle doet wat ik nodig heb (of ik weet niet hoe dat te implementeren met die software?).
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Zeker.. alleen ik heb geen lijstje bij gehouden
maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.
Daar heb je je browser history voor :-)
Ben ook wel benieuwd welke oplossingen hier naar voren komen..
Je zou ook kunnen kijken naar websites/programmaatjes om (bijv) koffie te halen. Hier heb je hetzelfde algoritme nodig: wie is aanwezig en wie heeft al hoevaak gehaald.
Als je zelf kunt programmeren in (bijvoorbeeld) PHP, kun je in principe al volstaan met:
- Houd bij hoe vaak iedereen gelopen heeft
- Kijk wie er welke dag wie er beschikbaar is
- Degene die het minst gelopen heeft is de klos.
Op de lange termijn loopt iedereen dan even vaak.
Ben ook wel benieuwd welke oplossingen hier naar voren komen..
Je zou ook kunnen kijken naar websites/programmaatjes om (bijv) koffie te halen. Hier heb je hetzelfde algoritme nodig: wie is aanwezig en wie heeft al hoevaak gehaald.
Als je zelf kunt programmeren in (bijvoorbeeld) PHP, kun je in principe al volstaan met:
- Houd bij hoe vaak iedereen gelopen heeft
- Kijk wie er welke dag wie er beschikbaar is
- Degene die het minst gelopen heeft is de klos.
Op de lange termijn loopt iedereen dan even vaak.
[ Voor 113% gewijzigd door GNID op 05-09-2016 16:52 ]