Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software voor plannen van mensen op lokatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 20:07
Voor een buurtpreventie groep ben ik op zoek naar een software oplossing welke helpt bij het maken van een rooster welke mensen er op welke dag (en tijdvak) kunnen lopen. Hierbij moeten de mensen zelf kunnen aangeven wanneer ze beschikbaar zijn en dat de software dan voor elk tijdvak een match zoekt met een andere collega. Uiteraard moet dat ding het wel balanceren, dat niet een aantal mensen veel meer ingeroosterd worden dan andere.

Ik heb verschillende software oplossingen bekeken, maar geen van alle doet wat ik nodig heb (of ik weet niet hoe dat te implementeren met die software?).

Het moet uiteraard gratis zijn en web based, hosting kan ik eventueel zelf. Voorkeur gaat naar open source.

Iemand suggesties?

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

Alle reacties

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 07:43

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

inVision schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:30:
Ik heb verschillende software oplossingen bekeken, maar geen van alle doet wat ik nodig heb (of ik weet niet hoe dat te implementeren met die software?).
Is het een idee om die oplossingen even te vermelden zodat we straks niet juist die aandragen ? ;)

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 20:07
Zeker.. alleen ik heb geen lijstje bij gehouden 8)7

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

• GNID
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Daar heb je je browser history voor :-)

Ben ook wel benieuwd welke oplossingen hier naar voren komen..

Je zou ook kunnen kijken naar websites/programmaatjes om (bijv) koffie te halen. Hier heb je hetzelfde algoritme nodig: wie is aanwezig en wie heeft al hoevaak gehaald.

Als je zelf kunt programmeren in (bijvoorbeeld) PHP, kun je in principe al volstaan met:
- Houd bij hoe vaak iedereen gelopen heeft
- Kijk wie er welke dag wie er beschikbaar is
- Degene die het minst gelopen heeft is de klos.

Op de lange termijn loopt iedereen dan even vaak.

[ Voor 113% gewijzigd door GNID op 05-09-2016 16:52 ]