In 1 keer al je tweets verwijderen gaat mis.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

De afgelopen 8 weken (ja, we gaan niet over 1 nacht ijs, zeker niet tijdens een hittegolf) heb ik geprobeerd alle tweets te verwijderen van mijn 2 Twitteraccounts.
Ik had meer dan 10000 tweets op @stadsheks, ruim 2500 op @opstellen.

En ik las op dit forum een eerder topic (uit 2013 meen ik) waarin de terugkerende vraag was 'Waarom al je tweets verwijderen?' dus bij deze alvast het antwoord; ik ben ouder, wijzer en mijn leven is dusdanig veranderd de afgelopen jaren dat ik mijn tweetgedrag wil veranderen zonder ballast uit het verleden, maar niet al mijn volgers kwijt wil. Hoewel de accounts anoniem lijken, weet iedereen in mijn woonplaats wie ik ben en heb ik veel mensen face to face ontmoet. Opnieuw (terug-)volgen is een enorm karwei.

Een uitgebreide zoektocht op Twitter leverde op dat Twitter geen functie heeft die daarin voorziet. Zij zijn er vanwege de - uiterst storende - functie uitgelichte (reclame-) tweets waarschijnlijk ook niet bij gebaat als jij en ik alles verwijderen kunnen... En zien het ons liever opgeven als we alle tweets een voor een verwijderen moeten...

Vandaar gebuikte ik de afgelopen weken tools via sites als tweetwipe, tweeteraser, tweedelete.net en deleteallmytweets.com.

Na ruim 4 weken geduldig wachten - de cache van Twitter tijd gevend- is het eindresultaat een tikje bevreemdend.
De tellers op @stadsheks en @opstellen kloppen niet meer en wat ik zie en wat mijn volgers zien (b)lijkt van elkaar te verschillen.
Nu, terwijl ik dit schrijf, is de situatie als volgt;

@stadsheks heeft volgens de teller 178 tweets; ik zie er zelf geen een; sommige volgers zien 2retweets, een enkele ziet 3 retweets. (ik retweette blijkbaar ooit ene @RemmeltMeijer en ene @uitvaartadvies)
De teller vind-ik-leuks staat op 1; maar ik zie helemaal niets in dat rijtje staan. Ik heb ze allemaal handmatig verwijderd, maar de teller ziet er nog 1 blijkbaar.
Volgens de teller heb ik 11 lijsten, 2 openbaar die jullie ook kunnen zien; ik heb echter slechts 3 verborgen lijsten. 2 + 3 is geen 11.

@opstellen heeft volgens de teller 3 tweets; ik zie er zelf geen een; sommige volgers zien 4 of 5 (re)tweets.
De teller vind-ik-leuks staat op 8; maar ik zie helemaal niets in dat rijtje staan als ik ben ingelogd in opstellen. Vanuit mijn andere account zie ik er wel 2 uit 2015.
Volgens de teller heb ik 4 lijsten, 4 openbaar die jullie ook kunnen zien; ik heb ook 4 verborgen lijsten dus zou de teller voor mij op 8 moeten staan, voor jullie op 4.

Dus hoe krijg ik de tellers juist (Twitter geeft niet thuis, de sites + tools regeren niet op tweets en niet op mailtjes) en daadwerkelijk álle (re-)tweets weg. Juist omdat wat ik zie, anders (b)lijkt dan mijn volgers weet ik het even niet meer

Omdat de tellers al meerdere weken niet kloppen, denk ik niet dat het de cache van Twitter is. En zo ja, dan hadden ze dat toch kunnen melden? Sterker nog; mijn tweets aan hen over e.e.a. zijn verwijderd; niet door mij.

Hebben jullie betere ervaringen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2016 13:58 . Reden: ik had te snel op zend getikt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:39

JJ93

Error 418

@Stadsheks: ik zie 2 retweets.
https://twitter.com/RemmeltMeijer/status/317376341890695170
https://twitter.com/RemmeltMeijer/status/317375815933370368

@opstellen: Ik zie 1 retweet.
https://twitter.com/BasDriesen/status/560067094147239937

Getallen kloppen bij mij ook niet inderdaad. Volgens mij niet zoveel wat je er aan kan doen.. Behalve wachten dat het misschien veranderd? Of als je weer actief gaat Tweeten de cache wordt bijgewerkt o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
De teller klopt voor geen meter, ik verwijder regelmatig al mijn tweets maar heb nog 300+ tweets volgens de teller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie voor je reactie JJ93 en FiXeR.nl

Wat gebruiken jullie om de (re-)tweets te verwijderen?

Dat de teller niet klopt irriteert me wat, maar dat ik dus niet alle (re-)tweets kan verwijderen en voor verschillende mensen verschillende dingen zichtbaar zijn vind ik vervelender.
En dat Twitter doodleuk tweets met vragen daarover wist is idioot.

Bij @stadsheks word ook nog een retweet uitvaartadvies door sommige volgers gezien bijvoorbeeld.

Nou heb ik inmiddels gezien, toen ik contact met hem wilde opnemen, dat theoloog Remmelt deze heks geblokkeerd heeft. Daar kan het ook inzitten.